آرنولد شوارتزنگر قرار گرفتن در معرض سرما و اثرات آن بر ریکاوری عضلات و درد شدید را تجزیه و تحلیل می‌کند – Fitness Volt

آب سرد اخیراً رایج شده است و در سراسر صنعت تناسب اندام گردش خود را پیدا کرده است. در آخرین خبرنامه Arnold’s Pump Club، آرنولد شوارتزنگر فاش کرد که چه چیزی قرار گرفتن در معرض سرما را برای ریکاوری عضلات مفید می‌کند و چگونه از سایر روش‌های کاهش التهاب و درد بهتر عمل می‌کند.

هفت بار آقای المپیا آرنولد شوارتزنگر عشق خود به تمرین را به خوبی آشکار کرده است. اگرچه او دیگر قادر به رقابت حرفه ای نبود، اما در دوران بازنشستگی سبک زندگی سالم و فعالی را حفظ کرد. اشتیاق شوارتزنگر به تناسب اندام، افراد بی‌شماری را برانگیخته است تا سبک زندگی متعادل‌تری را دنبال کنند که باعث طول عمر و رفاه می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر برای آموزش بهتر پیروانش در مورد موضوعاتی مانند آموزش، تغذیه و سلامت کلی، خبرنامه خود را با نام Arnold’s Pump Club با استفاده از تحقیقات علمی برای از بین بردن افسانه ها و باورهای غلطی که صنعت تناسب اندام را آزار می دهد، ایجاد کرد. آرنولد شوارتزنگر از مکمل های غذایی با برچسب غلط گرفته تا کاهش درد زانو بدون مسکن، متعهد به کمک به دیگران برای داشتن سبک زندگی سالم تر است.

آرنولد شوارتزنگر راه حل قرار گرفتن در معرض سرما را برای بازیابی عضلات و درد شدید به اشتراک می گذارد

در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club، شوارتزنگر نگاه دقیق‌تری به فرو رفتن در سرما انداخت که اخیراً به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و مطالعه‌ای را فاش کرد که به قرار گرفتن در معرض سرما به عنوان مؤثرترین راه برای بازیابی عضلات اشاره می‌کند.

«راه حل درد
تحقیقات نشان می دهد که مصرف داروهای ضد التهابی برای کمک به بهبودی پس از تمرینات سخت ممکن است ریکاوری عضلات را کند کند. اما یک قرص سرماخوردگی ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که بدن شما درخواست می کند.

تحقیقات نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض سرما یکی از بهترین راه ها برای تسریع ریکاوری عضلات و کاهش درد شدید است.

مطالعه تحقیقاتی شوارتزنگر به بررسی چندین روش برای ریکاوری عضلات از جمله قرار گرفتن در معرض آب سرد، قرار گرفتن در معرض آب گرم و همچنین پیاده روی و کشش اشاره دارد. با این حال، نشان داده شده است که غوطه وری در آب سرد نه تنها برای ریکاوری عضلات مفیدتر است، بلکه بیشترین سودمندی را نیز دارد.

“تحقیقات بازیابی نتایج متفاوتی داشته است و مطالعات محدودی روش های مختلف بهبودی را مقایسه کرده است.”

بر اساس مطالعه ای که شوارتزنگر به آن اشاره کرد، غوطه وری در آب سرد نسبت به سایر روش ها برای تلاش های بازیابی «به همان اندازه خوب یا بهتر» بود.

دانشمندان 28 مطالعه را بررسی کردند و غوطه وری در آب سرد، غوطه وری در آب گرم، ریکاوری فعال (مانند راه رفتن یا کشش) و ماساژ را ارزیابی کردند.

غوطه ور شدن در آب سرد در بهبود ریکاوری و کمک به بازگشت سریعتر عضلات به خوبی یا بهتر از سایر روش ها بود.

شوارتزنگر بهترین راه برای دستیابی به نتایج مطلوب از قرار گرفتن در معرض آب سرد را نشان می دهد.

به نظر می رسد آب در دمای حدود 10 درجه سانتیگراد (حدود 50 درجه فارنهایت) به مدت 10 تا 30 دقیقه ظرف 48 ساعت پس از ورزش بهترین رویکرد باشد.

همانطور که قبلا ذکر شد، شیب های سرد به طور فزاینده ای محبوب می شوند، بنابراین جای تعجب نیست که بلوط اتریشی اولین سلبریتی نیست که در مورد آن صحبت می کند. مارک والبرگ از زمانی که از جراحات قدیمی از جمله سه دیسک فتق، دو منیسک پاره شده و استخوان های شکسته در دستانش رنج می برد، طرفدار بزرگ استفاده از حمام های یخ و شیرجه های سرد به طور خاص برای بهبودی بوده است.

با این حال، والبرگ تنها کسی نیست که در مورد اینکه قرار گرفتن در معرض آب سرد با آنها چه می کند صحبت می کند. دانا وایت، مدیرعامل Ultimate Fighting Championship (UFC) زندگی خود را با یک “پروتکل فوق العاده” شامل غواصی سرد تغییر داد، و او چیزی جز چیزهای عالی در مورد آنچه که برای او انجام شده است برای گفتن ندارد.

وایت می‌افزاید: «من به غواصی سرد می‌روم. این به شما احساس باورنکردنی می دهد. دانا وایت می‌گوید: «این به معنای واقعی کلمه قهوه صبحگاهی من است، این چیزی است که من را از خواب بیدار می‌کند، من را ادامه می‌دهد و به من انگیزه می‌دهد تا ورزش کنم.

وقتی صحبت از روندهای سلامتی می شود، همیشه نمی توانید آنچه را که می شنوید باور کنید. خوشبختانه، آرنولد شوارتزنگر به علم اجازه می دهد صحبت کند و فقط حقایق را ارائه می دهد تا به افراد کمک کند تحصیلات ترین انتخاب ها را برای سفرهای تناسب اندام شخصی خود داشته باشند. در این مورد، تبلیغات پیرامون قرار گرفتن در معرض آب سرد واقعی به نظر می رسد. آیا شما ابتکار عمل را به دست خواهید گرفت؟

مربوط: آرنولد شوارتزنگر فاش می کند که آیا ورزش در شب چربی بیشتری می سوزاند یا خیر


منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-cold-exposure-effects-muscle-recovery/