جوی سائول در مورد شکایت مشتریان باشگاه بدنسازی پس از اینکه کارمندان از بیرون کردن زن از رختکن مردانه خودداری کردند – Fitness Volt صحبت می کند.

در حالی که سعی می کرد در Planet Fitness دوش بگیرد، پس از اینکه زنی در رختکن مردانه ماندگار شد، مردی ناراحت شد. من این را به کارکنان گزارش دادم اما آنها نمی خواستند کمک کنند. این مرد برای اثبات ادعای خود، زن را که در حال فیلمبرداری از دوست پسرش بود، ضبط کرد.

پس از این حادثه، مردان همراه زن سعی کردند با مردی که به سادگی می خواست با آرامش دوش بگیرد، درگیر شوند. اگرچه جوی سوول گزارش پلیسی را ارائه کرده و قصد دارد اتهامات خود را مطرح کند، اما اکنون جوی سوول در تلاش است تا این وضعیت نگران کننده را درک کند.

این مشکلی ندارد.

Planet Fitness بعد از اینکه یکی از بازدیدکنندگان باشگاه، پاتریشیا سیلوا، خودش را رو در رو با مردی در رختکن زنان دید، در آب داغ بود. وقتی او او را به کارکنان گزارش داد و توضیح داد که این باعث ناراحتی او شده است، کارکنان تصمیم گرفتند کاری در مورد مرد انجام ندهند. در عوض، Planet Fitness پاتریشیا سیلوا را از حضور در باشگاه منع کرد و مدعی شد که افرادی که در آن ثبت‌نام کرده‌اند برخلاف سیاست‌های آن‌ها عمل می‌کنند و اعضا می‌توانند از رختکن‌هایی استفاده کنند که با هویت جنسی‌شان مطابقت دارد.

پاتریشیا سیلوا این اطلاعات را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و خشم جامعه تناسب اندام را برانگیخت که در نهایت باعث شد بسیاری از مردم Planet Fitness را به طور کامل تحریم کنند. در نتیجه، باشگاه بدنسازی شاهد کاهش شدید سهام خود بود و مقدار قابل توجهی از پول خود را از دست داد. تاریخ محکوم به تکرار است، همانطور که در مورد آخرین موضوع شائول بود.

جوی سول پس از ضبط یک زن در رختکن مردان واکنش نشان داد و مردی را که می خواست دوش بگیرد عصبانی شد.

تفاوت این وضعیت با وضعیت پاتریشیا سیلوا این است که نه تنها منجر به درگیری فیزیکی شد، بلکه توجه جوی سوول، مدیر عامل Gym Positivity را نیز به خود جلب کرد. در ویدیوی اخیر اینستاگرام، سوول دقیقاً آنچه را که در رختکن Planet Fitness اتفاق افتاده است توضیح می دهد و از باشگاه می خواهد که وارد عمل شوند.

این پسر، جاش، در تعطیلات از کار بود، و تصمیم گرفت در Planet Fitness ورزش کند و وقتی کارش تمام شد، قبل از اینکه به سر کار برگردد، رفت تا دوش بگیرد، وقتی وارد رختکن شد، این زن را دید ، روی یک نیمکت جلوی کمدش نشسته و از این دو نفر فیلم می گیرد.

“این باعث شد که او و همه افراد آنجا خیلی ناراحت شوند. بنابراین، او رفت و به میز پذیرش گفت. و کارکنان هیچ کاری انجام ندادند. بنابراین او به داخل برگشت و وانمود کرد که از خم شدن فیلم می گیرد، بنابراین شواهدی داشت. در حال بیرون آمدن بود، چند کلمه رد و بدل شد و او با آن دو مرد وارد مسابقه شد.

از آنجایی که اوضاع تشدید و جسمی شده است، مرد مورد نظر به پلیس گزارش داده و قصد دارد علیه این افراد تفهیم اتهام کند. با این حال، اگر Planet Fitness از همان ابتدا این حادثه را بهتر مدیریت می کرد، نتیجه ممکن بود بسیار کمتر باشد.

او به پلیس زنگ زد، آنها آمدند، او پرونده سازی کرد، او می خواست اتهامات را مطرح کند. هیچ مرد یا زنی نباید در رختکن خود برای تعویض لباس، دوش گرفتن یا هر کاری که باید انجام دهد احساس ناراحتی کند. وقتی به میز پذیرش گفتم، کارکنان باید فوراً آن سه نفر را اخراج می کردند.

جوی ساول می‌گوید: تناسب اندام برای سیاره: شما باید بهتر عمل کنید.

ویدئوی زیر را تماشا کنید:

در نتیجه این حادثه، تماشاچیان از جمله جاش، مردی که در ویدیو می‌خواست دوش بگیرد، به بخش نظرات رفتند تا مخالفت خود را اعلام کنند.

اسکرین شات 2024 05 07 در 3 41 28 بعد از ظهر
منبع تصویر: اینستاگرام @joeyswoll

اسکرین شات 2024 05 07 در 3 39 56 بعد از ظهر

اسکرین شات 2024 05 07 در 3 40 09 بعد از ظهر

اسکرین شات 2024 05 07 در 3 40 50 بعد از ظهر

رقابت های جنجالی در ورزشگاه همچنان یک روند در جامعه تناسب اندام و بدنسازی است. جوی سول قبلاً درباره مردی صحبت کرده بود که وقتی دو زن باسن او را گرفتند در حالی که او مشغول تمرین بود عصبانی شد. همه اطرافیان او می خندیدند و اوضاع را نادیده می گرفتند، اما جوی سوول در سطح شخصی با آن ارتباط داشت.

اگرچه جوی سوول هنوز در حال نقاهت پس از عمل جراحی ناموفق قلب خود است، او همچنان به آینده خوشبین است. او امیدوار است که به روشن کردن بی عدالتی در ورزشگاه ادامه دهد.

مربوط: زن TikTok مرد را به خاطر تمرین بدون پیراهن شرمنده کرد. جوی سول او را از ورود به ورزشگاه منع می کند


منبع: https://fitnessvolt.com/joey-swoll-mens-locker-room-pressing-charges/