استن اوردینگ در مورد پروتئین خوردن برای ورزشکاران طبیعی در مقابل ورزشکاران پیشرفته، بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن و اشتباهات حجیم/کاهش – فیتنس ولت

استن اوردینگ با درک از More Plates More Dates برای یک همکاری ویژه در زمینه تغذیه و رژیم غذایی ملاقات کرد. در طول مصاحبه، اوردینگ در مورد مصرف پروتئین ایده آل برای مصرف کنندگان استروئید در مقابل ورزشکاران طبیعی، بهترین رژیم غذایی خود و اشتباهات رایجی که مانع پیشرفت می شود صحبت کرد.

استن “کرگدن سفید” افردینگ نشان خود را به عنوان یک ورزشکار چند ورزشی نشان داده است که در داخل و خارج از مسابقات قدرت سطح بعدی خود را نشان می دهد. اوردینگ علاوه بر تجربه وزنه برداری، حرفه ای استثنایی را به عنوان یک استعداد IFBB انجام داد و در سال 2010 توسط مستر المپیا به عنوان قوی ترین بدنساز حرفه ای جهان معرفی شد.

اگرچه او سال ها پیش از صحنه بازنشسته شد، اما دانش اوردینگ در مورد ورزش و تغذیه هنوز در دوران بازنشستگی به نمایش گذاشته می شود. او معمار “رژیم غذایی عمودی” بسیار موفق است، رژیمی که برای کسانی طراحی شده است که کالری بیشتری دریافت می کنند. چه در مورد رژیم غذایی باشد و چه ترکیب بدن، بینش Everding برای جامعه ارزشمند است.

Stan Everding توضیح می‌دهد که ورزشکاران طبیعی در مقایسه با ورزشکاران پیشرفته چقدر پروتئین می‌خورند، بهترین رژیم‌های کاهش وزن و اشتباهات حجیم کردن/کاهشی را مورد بحث قرار می‌دهد.

به گفته Everding، هنگامی که آستانه لوسین دریافت پروتئین به دست می آید، برای رشد بیشتر عضلات کافی است.

از نظر تحریک MPS، همانطور که به آستانه لوسین اشاره کردید، هنگامی که دو و نیم گرم لوسین دریافت کنید، به اندازه کافی سنتز پروتئین عضلانی را تحریک کرده اید. پنج گرم بهتر از این نخواهد بود. این همان ایده است با پروتئین.”

او معتقد است که ورزشکاران تقویت‌شده احتمالاً به پروتئین کمتری نسبت به همتایان طبیعی خود نیاز دارند، زیرا قرار است بیشتر پذیرای غذاها و داروهای تقویت‌کننده عملکرد باشند.

درک از MPMD می پرسد: “اگر شما پیشرفت کرده باشید چه می شود؟”

استن اوردینگ گفت: «من فکر می‌کنم در صورت تقویت به پروتئین کمتری نیاز خواهید داشت، زیرا کارآمدتر خواهید بود. اکنون، اگر کالری مازادی دارید و کربوهیدرات بیشتری مصرف می کنید، این باعث صرفه جویی در پروتئین می شود.

او توضیح می دهد که حتی اگر شما تقویت شده باشید، این کار با عضله سازی 10 برابر یک فرد عادی برابری نمی کند.

اگر مازاد کالری دارید، پروتئین بیشتری به شما می‌رسانم، حتی اگر افزایش یابد، نمی‌توانید ماهیچه‌سازی کنید نرخ طبیعی شما فقط می خواهید در مازاد موثر باشید تنها دلیلی که من باید مراقب باشم این است که یکی از بزرگترین چالش هایی که هافتور یا لن نورتون با آن مواجه شده اند این است که می توانند کالری کافی بخورند.

اوردینگ همیشه گفته است که بهترین رژیم غذایی رژیمی است که شما دنبال می کنید. با این حال، او معتقد است که رژیم غذایی گوشتخواران فواید قابل توجهی دارد.

بهترین رژیم غذایی است که شما از آن پیروی می کنید، خود محرک اصلی مزایای سلامتی است رژیم غذایی حذفی نهایی.

این تنها غذایی است که می توانید بخورید که اکثریت قریب به اتفاق آنچه برای زنده ماندن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد، آن را با هر غذای دیگری جایگزین می کند و ببینید که چقدر سریع وضعیت شما بدتر می شود. یا پروتئین کافی یا ریز مغذی ها که گوشت قرمز قدرتمند است.

او خاطرنشان می‌کند که وقتی افراد حجیم می‌شوند، بیشتر از حد انتظار چربی اضافه می‌کنند. او می‌گوید برعکس، کسانی که رژیم‌های خیلی سخت دارند، بافت ماهیچه‌ای اضافی را از دست خواهند داد.

“آنچه که به طور کلی اتفاق می افتد این است، و من نمی توانم به طور علمی صحبت کنم، همانطور که گفتم، این یک سوال علمی است، اما آنچه که من به طور کلی اتفاق می افتد این است که وقتی افراد بزرگتر می شوند، بیشتر از آنچه فکر می کنند چاق می شوند.” عضله بیشتری می گیرند اما احتمالاً چربی بیشتری به دست می آورند.

من می‌خواهم آن وزن را برای مدتی پایین نگه دارم و آن را به نقطه تنظیم جدید خود تبدیل کنم، زیرا این چیزی است که من دریافتم، بدیهی است که با افزایش کالری، متابولیسم شما افزایش می‌یابد، و با کاهش کالری، متابولیسم شما کاهش می‌یابد و متابولیسم شما سازگار می‌شود. که معمول است و انتظار می رود که با بزرگتر یا کوچکتر شدن، BMI شما بیشتر یا کمتر شود. او گفت استن اورینگ.

با توجه به اینکه اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی در تمام طول سال 6 بسته می‌خواهند، اوردینگ می‌گوید که این مانع از افزایش ماهیچه‌های لاغر می‌شود.

آنچه که من در حال حاضر به ویژه در مورد بسیاری از افرادی که اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی هستند رایج است، این است که آنها می خواهند در طول سال بسته های شش تایی دریافت کنند، بنابراین، اگر مقدار کمی غذا یا چیزی شبیه به آن بخورند آنها می‌ترسند و بلافاصله رژیم غذایی سختی را شروع می‌کنند که به نظر می‌رسد هرگز توده بدون چربی را که برای آن زحمت کشیده‌اند حفظ نمی‌کند.

اوردینگ می‌افزاید: «اگر سعی کنید خیلی سریع حجم خود را افزایش دهید یا خیلی سریع رژیم بگیرید، چربی زیادی به دست می‌آورید و عضله زیادی را در رژیم از دست می‌دهید.»

کاهش چربی یکی از بزرگترین انگیزه های اوردینگ از زمانی که توجه او به تغذیه را معطوف کرد، باقی مانده است. او درباره رژیم‌هایی که برای لاغری و سوزاندن چربی دنبال می‌کرد صریح بوده است.

“اگر من 200 گرم پروتئین بخورم، می توانم 100 گرم چربی داشته باشم. اما زمانی که رژیم را شروع کنم، ممکن است شروع به کاهش این چربی به 90 گرم، 80 گرم، 70 گرم، خیلی آهسته کنم. مابقی کربوهیدرات خواهد بود. این فقط به کل کالری سوزانده شده در روز بستگی دارد.

پس از دستیابی به موفقیت در دو و میدانی، نظرات Stan Everding در مورد رژیم غذایی، حجیم کردن و برش توسط تجربه پشتیبانی می شود. مهمتر از همه، از رژیمی حمایت می کند که می توانید به راحتی به آن پایبند باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مربوط: مربی Stan Everding بهترین برنامه تمرینی هیپرتروفی خود را به اشتراک می گذارد

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Derek More Plates More Dates در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/stan-efferding-protein-natural-vs-enhanced/