آرنولد شوارتزنگر فاش می‌کند که آیا خوردن گیلاس قبل از ورزش باعث افزایش ریکاوری بعد از تمرین می‌شود – Fitness Volt

آرنولد شوارتزنگر، اسطوره بدنسازی، راه حلی عالی برای کمک به ریکاوری پس از تمرینات سنگین دارد. شوارتزنگر در خبرنامه Arnold’s Pump Club خود به این موضوع پرداخت که چگونه خوردن گیلاس قبل از تمرین باعث افزایش ریکاوری بعد از تمرین می شود.

شوارتزنگر هفت بار صحنه مستر المپیا را زینت بخشید، میراث خود را از پایه ساخت، و بعداً به عنوان بازیگر به هالیوود رفت و به یکی از مشهورترین ستاره های اکشن تمام دوران تبدیل شد. او در سن 76 سالگی، هفت روز در هفته تمرین می کند و متعهد به ارائه نکات مفید و رایگان به طرفداران خود برای بهبود سلامت، بهبودی و تناسب اندام است.

شوارتزنگر در آخرین تلاش خود فواید آنتی اکسیدانی مصرف منظم گیلاس را به نمایش گذاشت که می تواند به درمان درد، آسیب عضلانی و التهاب کمک کند. او همچنین فاش کرد که چه زمانی و چند بار باید این تنقلات پر انرژی را بخورید.

آرنولد شوارتزنگر توضیح می دهد که چگونه خوردن گیلاس قبل از تمرین می تواند به شما کمک کند بعد از تمرین به عقب برگردید.

شوارتزنگر با استناد به بررسی اخیر نشان داد که گیلاس می تواند به شما کمک کند پس از ورزش شدید بهبود پیدا کنید.

آیا گیلاس قبل از ورزش باعث بهبود ریکاوری بعد از تمرین می شود؟

پایه و اساس بهبودی پس از ورزش شامل خواب، رژیم غذایی، حرکت (با شدت کم، مانند پیاده روی) و هیدراتاسیون است. اما ممکن است رفتارهای ساده دیگری نیز وجود داشته باشد که می تواند کمک کند.

“یک بررسی اخیر نشان داد که گیلاس می تواند به شما کمک کند تا سریعتر از سخت ترین تمرینات ریکاوری کنید.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که خوردن گیلاس می تواند بازیابی قدرت عضلانی، درد و التهاب را بهبود بخشد. شوارتزنگر همچنین می گوید شواهد جدید نشان می دهد که می تواند به درمان خستگی ذهنی، خستگی و فشار خون کمک کند.

دانشمندان 14 مطالعه را بررسی کردند و دریافتند که آب گیلاس بازیابی قدرت عضلانی، درد عضلانی را بهبود می بخشد و به درمان آسیب و التهاب عضلانی کمک می کند.

همچنین شواهد در حال ظهوری وجود دارد که نشان می‌دهد می‌تواند خستگی ذهنی، خستگی و فشار خون را نیز کاهش دهد.

شوارتزنگر در مورد اینکه چه نوع گیلاس را قبل از تمرین باید سفارش داد، دلیل مهمی ندارد:

در حالی که بیشتر تحقیقات بر روی گیلاس ترش متمرکز است، تحقیقات عمیق تر نشان می دهد که هر نوع گیلاس ممکن است موثر باشد به نظر می رسد آنتوسیانین ها، یک آنتی اکسیدان قوی است که در همه انواع گیلاس یافت می شود. و نه تنها در گیلاس.

شوارتزنگر می‌گوید که می‌توانید مکمل‌های گیلاس بخرید و برای کمک مؤثر به ریکاوری، تقریباً 100 گیلاس قبل از تمرین لازم است.

هیچ کمبودی در مکمل‌های گیلاس وجود ندارد، اما اگر می‌خواهید در مسیر بهبودی خود مصرف کنید، می‌توانید گیلاس را نیز مصرف کنید.

وی اضافه می کند که گیلاس برای فواید مطلوب باید قبل از ورزش و روزانه مصرف شود.

اما به نظر می رسد که یک مشکل وجود دارد: اگر می خواهید فواید ریکاوری داشته باشید، نمی توانید به سادگی از گیلاس یا آب آلبالو بعد از تمرین لذت ببرید. تحقیقات نشان می دهد که گیلاس باید روزانه مصرف شود تا به “توده بحرانی” برسد و ممکن است در صورت مصرف موثرترین باشد. قبل از تمرین.”

از آنجایی که تغذیه یکی از اولویت های اصلی اوست، آرنولد شوارتزنگر بهترین استراتژی های غذایی خود را به طرفدارانش ارائه داد. “رژیم غذایی شکست ناپذیر” او طرحی است که از انعطاف پذیری حمایت می کند و تأکید می کند که الگوهای سخت غذایی اغلب در طول زمان شکست می خورند.

“من آموخته ام که غذاهای خوب و غذاهای بد وجود دارد. افزودن انعطاف پذیری به معنای قربانی کردن نتایج است. در واقع، رژیم های غذایی مبتنی بر محدودیت های شدید استرس، اضطراب و هوس را افزایش می دهند. این می تواند باعث شکست بسیاری از افراد با نیت خوب شود.”

دفعه بعد که در خواربار فروشی هستید، مراقب گیلاس یا آب آلبالو باشید. این ممکن است مقداری از خستگی یا دردی را که بعد از یک تمرین شدید تجربه می کنید تسکین دهد.

مربوط: 9 تنقلات انرژی زا تایید شده توسط متخصصین تغذیه که ای کاش زودتر می دانستید


منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-cherries-post-workout-recovery/