الکسی نوویکوف از لیست قوی ترین مرد جهان برای سال 2024 خارج شد – Fitness Volt

الکسی نوویکوف او رسما از رقابت های قوی ترین مرد جهان در سال 2024 کناره گیری کرد، طبق آخرین اینستاگرام اطلاعیه برگزارکنندگان خبر کناره گیری الکسی نوویکوف تنها دو هفته قبل از برگزاری مسابقه در میرتل بیچ، کارولینای جنوبی منتشر می شود.

حضور اولکسی نوویکوف در رقابت‌های قوی‌ترین مرد جهان در سال 2024 بسیار مورد انتظار بود، با توجه به اینکه او قبلاً در این رقابت در سال 2020 برنده شده بود. این یکی از بهترین عملکردهای تمام دوران است و نوویکوف توانست برخی از بهترین ورزشکاران تاریخ را شکست دهد. از ورزش یک مرد قوی

مربوط: اعلام رویدادهای قوی ترین مرد جهان برای سال 2024

دلیل کناره گیری الکسی نوویکوف در حال حاضر نامشخص است، اما برخی گمانه زنی ها در اطراف جامعه قدرتمندان منتشر شده است. شایان ذکر است که Oleksiy با عضله دوسر خود دچار مشکلاتی است، زیرا پس از رویدادهای خاصی در Arnold Strongman Classic 2024 و Strongest Man Europe 2024 دیده شد که عضله دوسر خود را می گیرد. با این حال، هنوز هیچ اطلاعات رسمی منتشر نشده است.

الکسی نوویکوف تنها مردی نیست که از رقابت‌های قوی‌ترین مرد جهان در سال 2024 کناره‌گیری کرده است و مارتینز لیز و ماتئوش کیشکوفسکی نیز تایید کرده‌اند که در آن شرکت نخواهند کرد. در مورد Licis، او تصمیم گرفت برای درمان مشکلی که با سیاتیک داشت، فرصت دریافت WSM را از دست بدهد. از سوی دیگر، متیوز دچار آسیب دیدگی تاندون آشیل شد که او را مجبور به عقب نشینی کرد.

اکثریت ترکیب قوی ترین مرد جهان برای سال 2024 قبلاً تأیید شده است، اما به دلیل کناره گیری ورزشکاران فوق، چند مکان باقی مانده است. این ترکیب هنوز هم از ورزشکاران قابل توجهی تشکیل شده است که برای عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد، از جمله میچل هوپر مدافع عنوان قهرمانی. برنده سابق 2x WSM تام استولتمن؛ لوک استولتمن اخیراً به عنوان قوی ترین مرد اروپا تاج گذاری کرد.

همانطور که رزومه چشمگیر او ثابت کرد، اولکسی نوویکوف مطمئناً یک مدعی عنوان بود. در واقع، این مرد قدرتمند اوکراینی در 15 مسابقه از 46 مسابقه بین المللی و ملی که در آن شرکت کرده است، به همراه تعداد بی شماری از سکوها برنده شده است.

متاسفانه اولکسی نوویکوف مدتی است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. این شامل برخی مشکلات مربوط به آرنج و عضله دوسر او بود که باعث شد او در رویدادهایی مانند Overhead Press و Atlas Stones دچار مشکل شود. با این حال، شکی نیست که او به زودی به بهترین حالت خود باز خواهد گشت و در رقابت نخبگان دوباره بر سکو خواهد نشست.

مربوط: Hafthor Björnsson قصد دارد 505 کیلوگرم (1113.3 پوند) را در سال جاری بلند کند. او به فهرست قدرتمندترین مرد روی زمین در سال 2024 پیوست

Oleksiy Novikov مطمئناً یکی از بزرگترین چهره های قوی در حال حاضر است، بنابراین یافتن جایگزین او در قوی ترین مرد جهان در سال 2024 کار آسانی نخواهد بود. با این حال، این واقعیت که او سلامتی خود را در اولویت قرار می دهد، طول عمر در این ورزش را نیز تضمین می کند. بنابراین، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رقابت او در بالاترین سطح باشیم.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/oleksii-novikov-withdraws-2024-worlds-strongest-man/