والدین نیل کوری، بدنساز، استروئیدها را عامل مرگ او می دانند – فیتنس ولت

جزئیات جدیدی پس از مرگ نیل کوری، ستاره 34 ساله بدنسازی کلاسیک فیزیک، مشخص شد. والدین او با پزشکی قانونی در شورای شهر شفیلد صحبت کردند و در آنجا استروئیدها را عامل مرگ زودهنگام او دانستند.

نیل کوری در سپتامبر 2023 در خانه‌اش پاسخگو نبود. او یک استعداد رو به رشد در بخش کلاسیک فیزیک حرفه‌ای لیگ برتر IFBB بود و این از دست دادن موجی از شوک را در جامعه ایجاد کرد. مرکز پزشکی قانونی شفیلد روز سه شنبه تایید کرد که کری در اثر مصرف کوکتل مت آمفتامین و کوکائین جان خود را از دست داده است، اگرچه والدینش متقاعد شده بودند که مواد محرک در مرگ او نقش داشته اند.

والدین او، نایجل و ساندرا کوری، به دستیار پزشکی قانونی کیتی دیکنسون گفتند که پسرشان همیشه یک ورزشکار بوده است. با این حال، او پس از مشکلات سوء مصرف مواد که به عقیده آنها با استفاده از استروئیدهای رایج در بدنسازی تشدید شده بود، خود را در مکانی تاریک یافت.

نیل کاری
اعتبار عکس: Neil Currey/@neil_currey Instagram

والدین نیل کوری می گویند استروئیدها مقصر مرگ او هستند

طبق یک بیانیه مکتوب، زوج چسترفیلد تأیید کردند که استفاده کری از استروئیدها “از مسیر خارج شده” و منجر به “بسیار گوشه گیر و افسرده” شده است. ماه‌ها قبل از مرگش، کری با یک پیروزی بزرگ در نیویورک پرو ۲۰۲۲، خود را در لیگ تثبیت کرد. او به رویای همیشگی خود یعنی رقابت در استیج مستر المپیا 2022 جامه عمل پوشاند، اما به جمع 15 تیم برتر راه پیدا نکرد.

والدین او تأیید کردند که استروئیدها در مرگ ناگهانی او نقش داشتند:

مصرف این داروها در سراسر انجمن بدنسازی پذیرفته شده است.

بدون استفاده از استروئیدها امکان رقابت وجود ندارد، اگرچه در هر ورزش دیگری به آن “تقلب” می گویند. آنها مشترک

روز سه شنبه، کیتی دیکنسون، دستیار پزشکی قانونی، مرگ نیل کوری را مرتبط با مواد مخدر اعلام کرد. والدین او همچنان در غم از دست دادن سوگواری می کنند و اذعان می کنند که زندگی آنها برای همیشه تغییر کرده است.

آنها گفتند: “او وقتی وارد اتاق می شد، یک اتاق را روشن می کرد و لبخندی شگفت انگیز داشت که چهره اش را روشن می کرد.”

ما به شدت دلتنگ او هستیم و زندگی ما دیگر مثل قبل نخواهد شد.»

نیل کاری
نیل کاری/اینستاگرام

بسیاری بر این باورند که استفاده از استروئید در بدنسازی فضای پرخطری را برای رقبا ایجاد کرده است. حتی آرنولد شوارتزنگر، قهرمان هفت دوره مستر المپیا و اسطوره بدنسازی، بدنسازی را یکی از خطرناک ترین ورزش های جهان می دانست.

جدای از کری، جو لیندنر، اینفلوئنسر بدنسازی در سال 2023 در سن 29 سالگی درگذشت. اگرچه اعتقاد بر این است که لیندنر بر اثر آنوریسم درگذشت، برخی استدلال می‌کنند که استروئیدها یا واکسن کووید-19 پس از افشای وجود “آسیب شناسی” در مرگ او نقش داشته است. فلزات سنگین در خونش.

برای گرامیداشت مرگ نیل کوری، یک موسسه خیریه برای جمع آوری پول برای یک برنامه آموزشی راه اندازی شده است که به جوانان مدارس دربی شایر در مورد خطرات ناشی از مصرف استروئید هشدار می دهد.

مربوط: فهرست ستارگان بدنسازی که در سال 2023 درگذشتند – جاستیس، لیزا لیون و غیره


منبع: https://fitnessvolt.com/neil-currey-parents-blame-steroids/