درک لونزفورد به‌روزرسانی تناسب اندام Jacked را 3 هفته پس از ژست مهمان حرفه‌ای پیتسبورگ 2024 به اشتراک می‌گذارد – Fitness Volt

تماشای مهمانی مورد انتظار Pittsburgh Pro در سال 2024 تقریباً در راه است. درک لونسفورد در یک پست اینستاگرامی اخیر در بازگشت به ایالات متحده پس از گذراندن مدتی در آلمان، به‌روزرسانی تناسب اندام را به اشتراک گذاشت. این به روز رسانی تنها چند هفته قبل از رویداد در پیتسبورگ، که از 10 تا 11 می برگزار می شود، ارائه می شود.

جیم مانیون پیتسبورگ پرو یک رویداد معتبر است که برای سال‌های متمادی است که لحن را برای فصل آینده بدنسازی تعیین کرده است. در سال 2022، درک لونسفورد مهمان در پیتزبورگ پرو بازی کرد و به دنبال صعود از شماره 212 به مسابقات آزاد مردان بود. پس از دزدیدن نمایش در پیتسبورگ، لانسفورد پس از هادی چوپان در استیج مستر المپیا دوم شد.

درک لونسفورد هفته‌ها تناسب اندام وحشیانه را از ژست مهمان در Pittsburgh Pro 2024 نشان می‌دهد: “آماده برای بردن آن به سطح دیگری”

در سال 2023 درک لونسفورد واقعا درخشید و هادی چوپان را شکست داد. لانسفورد نه تنها جام Sandow را تصاحب کرد، بلکه اولین قهرمان المپیا در دو بخش این ورزش شد. اکنون درک لونسفورد به مرحله حرفه ای پیتسبورگ بازگشته تا قبل از اینکه در اکتبر آینده در مستر المپیا با بهترین بازیکنان در مسابقات آزاد مردان بازی کند، به عنوان قهرمان تازه تاجگذاری شده به عنوان مهمان حضور پیدا کند.

درک لونسفورد به تازگی گذراندن وقت خود را در آلمان برای یک رویداد رسمی FIBO به پایان رسانده است و پس از بازگشت به ایالت، یک به روز رسانی تناسب اندام را به اشتراک گذاشت زیرا تنها چند هفته از حضور در صحنه کاملاً سعادتمند به نظر می رسد.

“بازگشت به ایالات متحده 🇺🇸 بعد از یک آخر هفته عالی @fiboofficial 🇩🇪
آماده است تا آن را یک درجه دیگر بالا ببرد.
@npcifbbpropittsburgh فقط چند هفته با شما فاصله دارد» درک لونسفورد کتاب ها.

درک لونسفورد در رویداد پیتسبورگ پرو امسال 2024 با پنج نفر دیگر از رقبای برتر مسابقات آزاد مردان، از جمله نیک واکر، سامسون داودا، اندرو جکد، هانتر لابرادا و ممدوح “بیگ رمی” السبای که به مسابقات بازگشته است، همراه خواهند شد. مرحله بعد از مرخصی.

در حالی که درک لونسفورد در مستر المپیا سال گذشته تاج و تخت را به دست گرفت، هادی شوپن مصمم است انتقام شکست را بگیرد. شوپن این فصل بدنسازی را پس از پیروزی های متوالی در مسابقات قهرمانی آرنولد کلاسیک اوهایو و انگلستان، قوی آغاز کرد. هادی چوبان توضیح داد که تمام تلاش خود را می کند تا دوباره عنوان قهرمانی را کسب کند.

طرفداران ورزش می توانند منتظر دیدن برخی از بهترین بازیکنان در مسابقات آزاد مردان باشند که در مسابقات پیتسبورگ پرو 2024 در تاریخ 10 تا 11 می روی صحنه می روند. با این حال، این تازه شروع چیزی است که در بخش آزاد مردان در مسابقات مستر المپیا 2024 از 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا، به یک مسابقه حماسی تبدیل خواهد شد.

مربوط: هانی رامبد می گوید درک لونسفورد “بهترین ها” را در فیزیک بدنی به “بهترین هادی چوپان” در مستر المپیا 2024 می آورد.


منبع: https://fitnessvolt.com/derek-lunsford-physique-update-2024-pittsburgh-pro-guest-pose/