بدنساز مارکو سزار آگویار لوئیس در سن 46 سالگی درگذشت – Fitness Volt

مارکو سزار آگویار لوئیس که در جامعه بدنسازی به “جانور” معروف بود، در سن 46 سالگی در آلمان درگذشت. همسر او، ماریسا لوئیس، این خبر غم انگیز را در فیس بوک در 16 آوریل 2024 تایید کرد.

تا زمان نگارش این مقاله، علت مرگ هنوز مشخص نشده است. خانواده او در حالی که از این فقدان ویرانگر غمگین هستند، خواستار حفظ حریم خصوصی هستند.

ماریسا لوئیس در فیس‌بوک نوشت: «من از پست‌ها خوشم نمی‌آید، چه برسد به این نوع، اما بعد از پیام‌های فراوان، بله، می‌توانم تأیید کنم که مارکو در شهر کلن آلمان درگذشت. همسرش گفت: “او در “بهشت” خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می داد. “پیشاپیش از همه حمایت هایی که دریافت کردم، شما خستگی ناپذیر بودید.”

در این دوران سخت از همه درک می‌کنم و احترام می‌خواهم!» من ادامه دادم. مارکو ممکن است طرز فکر و عمل خود را داشته باشد، اما او فردی متواضع بود و هرگز کسی را آزار نداد.

مارکو لوئیس بدنساز “هیولا” در سن 46 سالگی درگذشت و همسرش بیانیه ای را بیان کرد

ماریسا لوئیس پس از دریافت موجی از حمایت و تسلیت، هواداران خود را در مورد انتقال جسدش از زمان مرگش در یک کشور خارجی به‌روزرسانی کرد.

«(ترجمه شده) می‌خواهم از همه به خاطر پیام‌های تسلیت‌ای که خانواده ما این روزها پس از مرگ مارکو لوئیس مونسترو دریافت کرده‌اند تشکر کنم.
ملیسا کاروالیو د سوزا، لیپا کاروالیو و من قبلاً در آلمان با ماریسا لوئیس ملاقات کرده ایم و در حال انجام مراحل انتقال جسد به جزیره ترسیرا هستیم.
صمیمانه از شما می خواهم درک کنید که این مرحله برای خواهر من بسیار سخت است. حتی بیشتر از آن زمانی که اتفاقاتی در یک کشور خارجی رخ می دهد.
او میلیون ها تماس، پیام و تماس ویدیویی دریافت کرده است اما در موقعیتی نیست که به شما پاسخ دهد.
من فقط طلب رحمت، درک و عشق می کنم. در آغوش گرفتن برای همه، او گفت کتاب ها.

ما می خواهیم به همه پیام های تسلیت که خانواده خود در این روز درگذشت مارکو دریافت کرده اند، ارسال کنیم.

ارسال شده توسط مارسیا آلوز بر سه شنبه 16 آوریل 2024

علاوه بر حرفه بدنسازی، لوئیس یک شخصیت محبوب در اینستاگرام بود، جایی که بیش از 25000 دنبال کننده جمع کرده بود. او به عنوان یک مربی آنلاین و انگیزه دهنده کار کرده است و به طور منظم به کسانی که در تلاش برای شروع سفرهای تناسب اندام خود هستند الهام می بخشد.

لوئیس از بدنسازی به عنوان “عشق و اشتیاق” خود یاد می کند و خود را “ترکیده ترین بدنساز تاریخ” توصیف می کند. اغلب با به اشتراک گذاشتن ویدیوهای تمرینات و جلسات خود، مشخص بود که لوئیس به این ورزش متعهد است. او تا سن 32 سالگی طبیعی باقی ماند و در سال 2018 در 40 سالگی اولین حضور خود را روی صحنه انجام داد.

لوئیس تنها بدنسازی نبود که اخیراً به طور ناگهانی درگذشت. اینفلوئنسر جو لیندنر در سن 30 سالگی به طور ناگهانی درگذشت. در حالی که بسیاری بر این باورند که آنوریسم علت رسمی مرگ او بوده است، گمانه زنی های مداوم در مورد اینکه آیا واکسن کووید-19 یا استروئیدها در مرگ او نقش داشته است وجود دارد.

تیم ما در فیتنس ولت عمیق‌ترین تسلیت خود را به عزیزانی که از دست دادن مارکو لوئیس در این دوران سخت متاثر شده‌اند می‌فرستد.

مربوط: واکنش رونی کلمن به مرگ‌های اخیر بدنسازی: این ورزش ارزش مردن را ندارد


منبع: https://fitnessvolt.com/marco-cesar-aguiar-luis-obituary/