براندون کری و ترنس رافین تمرین دلتا را به مدت یک ماه با شروع مسابقات مستر المپیا – فیتنس ولت 2023 انجام می دهند.

براندون کاری و ترنس رافین آنها از هفته های آماده سازی خود قبل از صعود به مرحله المپیا 2023 بهترین استفاده را می کنند. در یک ویدیوی یوتیوب که در 4 اکتبر 2023 منتشر شد، کری در تمرینی با تمرکز بر دلتاها به رافین پیوست و سپس در مورد آنچه که او را از بردن جام Sandow در سال گذشته باز داشت، صحبت کرد.

کری، غول بدنسازی باز مردانه، با زیبایی شناسی، شکم های گرد و ماهیچه های گرد و پشت اسکنه به اوج این ورزش رسید. در سال 2019، کری ترکیبی تقریباً عالی از اندازه، جداسازی و شرایط را برای برنده شدن در رقابت مستر المپیا ارائه کرد. این فصل ثابت شد که کاری برجسته بود زیرا او همچنین عنوان آرنولد کلاسیک را به دست آورد.

او دومین عنوان آرنولد کلاسیک خود را در سال گذشته به دست آورد و سپس در مرحله المپیا 2022 چهارم شد. اگرچه او هنوز مقام قهرمانی مستر المپیا را به دست نیاورده است، کوری مطمئن است که ممکن است ظرف چند هفته تغییر کند. اگرچه برخی از طرفداران از درک لونسفورد، نیک واکر و سامسون داودا به عنوان بزرگترین تهدیدات هادی شوپن حمایت کرده اند، کوری می داند که برای کسب معتبرترین عنوان ورزش چه چیزی لازم است و قبلاً یک بار این کار را انجام داده است.

در همین حال، ترنس رافین نام خود را در بخش فیزیک کلاسیک به ثبت رسانده است. رافین با وجود دو بار قهرمانی در آرنولد کلاسیک (2021، 2022)، سال گذشته در المپیا 2022 ششم شد. رافین در یک بازگشت پرشور، در دبی پرو 2023 مدعی طلا شد. با این حال، قبل از اینکه دوباره با کریس بامستد روبرو شود، رافین قصد دارد خود را در Legion Sports Fest Pro که این آخر هفته نزدیک می‌شود، آزمایش کند.

براندون کری و ترنس رافین برای یک جلسه تمرینی وحشیانه دلتا با هم تیم می شوند

لیست کامل تمرینات و نظرات را در زیر بیابید:

  • بالابر جانبی کابل تک بازوی خمیده – 5 مجموعه
  • حلقه ماشین تک بازو – 5 ست
  • بالابر سمت ماشین – 3 مجموعه (1 مجموعه کار، 1 مجموعه قطره)
  • پرس شانه نشسته – 3 ست
  • بالابرهای جلو طناب کابل – 4 مجموعه
  • بالا بردن جانبی دمبل – 3 ست

خم شدن روی کابل یک بازویی جانبی

کری با افزایش های جانبی خمیده شروع کرد و بر حفظ فرم خود تمرکز کرد. بعد از انجام چند ست گرم کردن، تمرین را تشدید کردند. مربی Amer Gamra آنها را در ست های 15 تکراری هدایت کرد و از دامنه کامل حرکت اطمینان حاصل کرد. کری خاطرنشان کرد که بسیاری از تمرینات دلتا باعث کشش کامل عضله نمی شود که رشد آن را محدود می کند. در یک نقطه، کامرا به رافین گفت که از وزنه‌های سبک‌تر استفاده کند، استراتژی که او بعداً توضیح داد.

کری گفت: «سعی کنید این موضوع درگیر نشود. “بله، برای مدت طولانی بمان.”

کری افزود: “بله، دلتای پشتی به ندرت گسترش می یابد.”

دستگاه دلتا پشت تک بازو

بعد از تمرینات کابل، کاری و رافین به دستگاه دلتای پشت ضربه زدند. آنها به پهلو می نشستند تا رشد شانه خود را به حداکثر برسانند. رافین ست‌های 12 تا 15 تکراری را انجام می‌دهد که باعث می‌شود در قسمت پشتی شکست بخورد.

کری توضیح داد: “این خیلی طولانی نیست، بنابراین باید به نوعی آن را در اینجا تنظیم کنید زیرا خیلی عریض نبود.”

بلند کردن جانبی دستگاه

سپس با استفاده از دستگاه افزایش دهنده جانبی روی دلتوئیدهای جانبی کار کردند. شانه های کری در طول این تمرین چشمگیر به نظر می رسید. رافین با یک ست نهایی سخت به پایان رسید که دلتوئیدها و تله های او را هدف قرار می داد.

تمرین پرس شانه نشسته

در مرحله بعد، آنها پرس شانه‌ای با صفحه را با سه ست معمولی و سپس یک ست دراپ انجام دادند. آنها با وزنه های سبک تر شروع کردند و بار را افزایش دادند. رافین پس از 12 تکرار با وزنه های متوسط، ست فرود سختی داشت. کری قدرت خود را نشان داد و 15 تکرار با وزنه های سنگین انجام داد و پس از آن 12 تکرار برای پایان این بخش از تمرین انجام داد.

ترنس رافین گفت: “روز اول برگشت و آنها مرا شلاق می زنند.”

بالابر طناب کابلی جلو

آنها به ماشین کابل برگشتند تا طناب های جلو را بلند کنند و در حین گفتگوی آرام در مورد زندگی خارج از بدنسازی روی دلت های جلو کار کنند. آنها در مورد ایجاد تعادل در بدنسازی، مسئولیت های خانوادگی و موارد دیگر تبادل نظر کردند.

“من مجبور شدم امروز (رژیم غذایی ام) را تمیز کنم، زیرا در عرض دو هفته برنامه داشتم. و بعد، چه… و بعد از آن، نمایش المپیا سه یا چهار هفته دیگر است فکر می کنم. 7 اکتبر، بله، این یک ماه بعد از آن است. الان برای یک دقیقه حالت آماده سازی است. این بار زودتر از خانه بیرون آمدم و می خواستم با شما صحبت کنم زیرا می دانم که شما معمولاً چند ماه قبل از برنامه به کویت می روید. “فقط ازدواج سخت بود. رافین گفت.

کری به اشتراک گذاشت: «من این را درک می کنم.

بالا بردن جانبی دمبل

تمرین را با بالا بردن جانبی دمبل کلاسیک به پایان برسانید. کاری و رافین با وزنه‌های سبک‌تر شروع کردند تا بالاتنه خود را حجیم کنند. سپس سه ست 10 تکراری انجام دادند و به تدریج وزن دمبل ها را افزایش دادند.

کری یک ماه قبل از مستر المپیا 2023 افکار پس از تمرین را به اشتراک می گذارد

در مرحله بعد، کری و رافین درباره آموزش در کویت و اینکه چرا انزوا گاهی برای رشد شخصی بهتر است بحث می کنند.

“مرحله جدید با هم بودن، چیزهای زیادی وجود دارد که باید روی آن محیط جدید کار کنید. بنابراین، گاهی اوقات، آماده شدن کمکی نمی کند زیرا برای من، می دانید، ما دور هم جمع می شویم، با هم رقابت می کنیم، و سپس شروع به بچه دار شدن می کنیم.» این موضوع را پیچیده تر می کند.

برای من، دور بودن به من این امکان را می دهد که شغلم را در اولویت قرار دهم و مجبور نباشم سعی کنم همه چیز را متعادل کنم، زیرا صادقانه بگویم، در متعادل کردن همه چیز خوب نیستم. میدونی خانواده… زندگی میتونه بر یک وعده غذایی اینجا اولویت داشته باشه، این و اون. کری توضیح داد: «برای اینکه به کاری که انجام می‌دهم صادق باشم و در مورد تلاش برای ایجاد تعادل در همه چیز نگران نباشم زیرا در آن مهارت ندارم، کنار می‌روم.

کری اضافه کرد: «ما از آن عبور کرده‌ایم، آن را گذرانده‌ایم، هیچ چیز واقعاً ما را شکست نخواهد داد.

“از اینکه امروز به من آموزش دادید متشکرم، چیزهای زیادی یاد گرفتم.”

تا زمانی که بدنش به پاسخ مثبت ادامه می دهد، کوری قصد ندارد به این زودی ها کند شود.

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که پایان دوره مجله ها را پشت سر گذاشتم و وارد عصر رسانه های اجتماعی شدم، بنابراین مجبور شدم با همه این بچه ها، دکستر جکسون و رونی کلمن، وقت بگذرانم و صحبت های واقعی درباره نحوه انجام کارها و چیزهایی از این قبیل داشته باشم. وقتی کوچکتر بودم همیشه چیزهایی به من می گفتند و من همیشه آنها را تا بعداً درک نمی کردم.

“من آماده سازی را در حدود 10 هفته انجام دادم، مانند آماده سازی کامل فقط برای اینکه در انزوا باشم، و برنده شدم. برای من، از طریق تمرکز اعتماد به نفس دارم. به یاد دارم که بدنم پاسخ خواهد داد. و تا زمانی که بدنم به این کار ادامه می دهد. به این روش های خوب پاسخ دهید، من آن را دوست دارم و از آن لذت می برم.” او گفت ادویه کاری.

کری اعتراف می‌کند که سال گذشته اشتباهی را مرتکب شد که به دنبال حذف ممدوح «بیگ رامی» السبعی بود.

“من هنوز هم همان اشتباهات را مرتکب می‌شوم. من اشتباه کردم که سال گذشته یک پارچ را تعقیب کردم و سعی کردم حجم و حجم زیادی به تن کنم. مهم نیست که چقدر این کار را انجام می‌دهید به راحتی درگیر آن می‌شوید. اگر خودتان و افرادی را که با آن‌ها رقابت می‌کنید مقایسه کنید و فکر کنید این چیزی است که داوران می‌خواهند، اما آنها می‌توانند آن را از این طریق تغییر دهند.

فلکس ویلر همچنین در مورد اینکه چرا از تعقیب اندازه برای گرفتن رونی کلمن در تمام دوران حرفه ای خود پشیمان است صحبت کرد. ویلر علیرغم تمایل خود برای رقابت با بهترین سلاح “شاه” تاکید می کند که بزرگتر همیشه بهتر نیست، درسی که او سعی کرد قبل از اینکه به صحنه المپیک 2022 قدم بگذارد به ویلیام بوناک بیاموزد.

طرفداران مشتاقانه منتظر اجرای بعدی کری در مسابقات آینده مستر المپیا 2023 هستند که از 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود. در مورد ترنس رافین، او قصد دارد با یک پیروزی بزرگ دیگر در Legion Sports Fest Pro در رنو، نوادا، 2-0 مقابل المپیا برود.

مربوط: Flex Wheeler در مورد حجیم کردن: “اگر قاب شما نمی تواند آن را تحمل کند، این یک اشتباه بزرگ است”

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب راف دیزل در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/brandon-curry-terrence-ruffin-demolish-delt-focused-workout/