بهترین ورزشکار کلاسیک کلاسیک جهان وسلی ویسر – فیتنس ولت می گوید که کیون پیرسون مشتاق مبارزه آینده درک لونسفورد است.

212 المپیا را اداره کرد کیونی پیرسون او در اوقات فراغت خود نظارت دقیقی بر سایر بخش ها دارد. در ویدیوی اخیر در یوتیوب، پیرسون درباره مبارزه آینده با درک لونسفورد بحث می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا معتقد است وسلی ویسرز بهترین فیزیک بدنی را در میان سایر افراد در رده کلاسیک فیزیک دارد.

کیئون پیرسون پس از پیروزی ناراحت کننده مقابل شان کلاریدا در المپیا 2023، در بین 212 استعداد در لیگ حرفه ای IFBB، پیشتاز این گروه است. پیرسون با داشتن اهداف عالی در خط مقدم ذهن خود، قصد دارد پیشرفت های بیشتری را در مرحله مستر المپیا 2024 با شدت و شرطی سازی انجام دهد. با این حال، در حال حاضر، او تصمیم گرفت رقبای دو دسته از محبوب ترین این ورزش را تجزیه و تحلیل کند: فیزیک باز مردان و فیزیک کلاسیک.

کئونه پیرسون “دوست دارد در آینده با درک لونسفورد روبرو شود” وسلی ویسر را بهترین فیزیک بدنی کلاسیک معرفی کرد.

اگرچه او درک لونسفورد را به عنوان یک مربی تحسین می کند، اما کیون پیرسون دوست ندارد آن را با آینده سلطنت مستر المپیا مخلوط کند.

“من همیشه درک را تحسین کرده ام. خوب، او بهترین توصیه را به من کرد. منظورم این است که حتی قبل از اینکه به 212 برسم. او همیشه به من اعتقاد داشت. او همیشه شوخی می کرد، مثل وقتی که من می روم، شما می توانید قهرمان شوید. ”

پیرسون گفت: “زمانی که می خواستم با درک روبرو شوم، او دیگر رفته بود.” «فکر نمی‌کنم (با او رقابت کنم).»

او اضافه می کند که او و لانسفورد شباهت هایی در ساختار دارند.

من خیلی دوست دارم که درک را قبول کنم، البته، من برای درک احترام قائل هستم، اما قطعاً دوست دارم قبل از اینکه تمام شود، از نظر ساختاری، ما جوان هستیم من فکر می کنم هادی در یک سیاره دیگر بسیار شبیه به او و هادی است.

پیرسون وقتی از وسلی ویسرز پرسیده شد به نظر او چه کسی بهترین ظاهر را در کلاسیک فیزیک داشته است، نام وسلی ویسرز را گذاشت. Vissers اخیراً در نمایشگاه Arnold Classic 2024 در اوهایو و بریتانیا پیروز شده اند.

“به نظر من، من یکی از طرفداران پسر وسلی ویسر بودم. بله (او بالاتنه بزرگی دارد). فکر می کنم اینطور است (او می تواند کریس بامستید را به چالش بکشد). او خطوط عمیق بسیار زیبایی دارد. حتی چهارگوش او جارو می کند، ممکن است آنها را جارو کند. آنقدر بزرگ نباشند که مردم می خواهند.” اما فقط به جزئیات نگاه کنید، همسترینگ او بسیار عمیق است، او بهترین هیکل دوران طلایی را دارد.

جی کاتلر می افزاید: “او اکنون در مسیر خوبی قرار دارد.”

پیرسون فکر نمی‌کند که رامون کی‌روش به کریس بامستد چالشی مانند کاری که ویسر می‌تواند در مستر المپیا 2024 انجام دهد، داده است.

پیرسون پاسخ می دهد: “خیلی بزرگ است.” “من فکر می کنم وسلی نیز بسیار تمیز است.”

حتی فکر نمی‌کنم این یک ضربه زدن به کسی باشد، اما دینو یک ورزشکار بزرگ است، اما فکر نمی‌کنم او واقعاً کریس را به چالش بکشد.

این اولین باری نبود که کیئون پیرسون برای بخش آزاد مردان به میدان می‌رفت. پیرسون علاوه بر مقایسه رقابت خود با کلاریدا با رقبای فیل هیث و کای گرین، اظهار داشت که با فرض اینکه همه چیز در مستر المپیا 2024 خوب پیش برود، وارد یک نمایش باز در افق خواهد شد.

طرفداران مشتاقانه منتظر استقبال از Keone Pearson به مرحله بدنسازی هستند. او در تاریخ 10 تا 13 اکتبر در جشن شصتمین سالگرد تاسیس این سازمان در لاس وگاس، نوادا، دوباره با کلاریدا برای عنوان المپیا 212 روبرو خواهد شد.

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Cutler Cast در زیر مشاهده کنید:

مربوط: حضور مهمان: هانتر لابرادا، کیونی پیرسون شاین، ویتالی “گود ویتو” اوگولنیکوف از زانو آسیب دید.


منبع: https://fitnessvolt.com/keone-pearson-derek-lunsford-battle-wesley-vissers/