شکارچی لابرادا در یک جلسه تمرین روزانه برای بزرگترین کشش در فصل 2024 – Fitness Volt شرکت می کند.

شکارچی لابرادا او در حال تنظیم دقیق تناسب اندام خود در آستانه رقابت بعدی خود است که هنوز مشخص نشده است. در ویدیوی اخیر یوتیوب، لابرادا طرفداران خود را در آخرین روز پیش‌نویس خود به راه انداخت تا بتواند پشت و لت‌های بزرگ‌تری در فصل خارج از فصل بسازد.

هانتر لابرادا می‌گوید: «آموزش عقب واقعاً علم موشکی نیست، بلکه فقط دانستن آنچه می‌خواهید هدف قرار دهید و در نظر گرفتن صف‌هایی است که می‌خواهید آن را انجام دهید.»

همه بدنسازان باز اکنون پس از پیروزی درک لونسفورد در المپیا 2023 می دانند که اگر می خواهید در کنار بهترین های جهان بایستید، باید یک پشتی بزرگ و مشخص داشته باشید. به همین دلیل است که لابرادا در این فصل تمرینات خود را به سطح بعدی می برد.

هانتر لابرادا در خارج از فصل 2024 جلسه تمرینی دویدن خود را شکست می دهد

لابرادا قبل از اینکه در المپیا 2023 در رده ششم قرار گیرد، با پیروزی برتر در تامپا پرو، قوی‌ترین هیکل دوران حرفه‌ای خود را به نمایش گذاشت. اگر او به اثبات فرم خود ادامه دهد و پیشرفت کند، بسیاری بر این باورند که در افق قهرمانی لانسفورد را تهدیدی واقعی خواهد کرد.

تمرین هانتر لابرادا را در زیر ببینید:

  • ردیف مین – 2 کارگروه
  • فوکوس متقاطع پایین با استفاده از ماشین ناتیلوس – دو گروه کاری
  • ردیف T-Bar با پشتیبانی از سینه – 2 مجموعه برای کار
  • کابل کششی – دو مجموعه کار
  • مگس دلتای عقب ماشین – دو گروه کاری

ردیف های معدن

ابتدا، لابرادا توضیح می دهد که چگونه از گرانش به نفع خود استفاده می کند و ردیف هایی از مین های زمینی را تکرار می کند.

“بزرگترین کاری که T-bar به ما امکان می دهد انجام دهیم این است که به ما امکان می دهد با مرکز ثقل خود بازی کنیم. ما از آن به نفع خود استفاده خواهیم کرد.

چیزی که می خواهم به آن فکر کنید این است که مرکز ثقل خود را به اندازه کافی بالای میله قرار دهید تا وقتی آن را بالا می آورید، آن را به خط وسط خود بکشید.

فوکوس کشویی روی عرض جغرافیایی با ماشین Nautilus

حتی اگر یک ماشین Nautilus برای جریان‌های پایین عرض جغرافیایی پایین ندارید، لابرادا توضیح می‌دهد که این حرکت را می‌توان با استفاده از هر دستگاه کابلی تکرار کرد.

اگر Nautlius ندارید، می‌توانید این کار را دقیقاً با هر دستگاه کابلی انجام دهید یا فقط از نیمکت موجود استفاده کنید بنابراین شما کشش بیشتری دارید.” او گفت لابرادا

او به ورزشکاران توصیه کرد که به فکر استفاده از عضلات شکم خود باشند در حالی که بازو را به سمت بیرون می چرخانند. آرنج ها باید نزدیک بدن باقی بمانند.

هدف ما این است که واقعاً به این فکر کنیم که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم تا ماهیچه‌هایمان را درگیر کنیم، به طوری که وقتی بازو را به سمت بیرون می‌چرخانیم، آرنجمان را نزدیک می‌کنیم و همچنان که آن آرنج را نزدیک بدنمان نگه می‌داریم. ،” او گفت.

ردیف T-bar که توسط سینه پشتیبانی می شود

لابرادا برای ردیف‌های T-Bar با پشتیبانی از سینه، بر اهمیت مسیر مناسب بازو تأکید کرد.

ممکن است بپرسید چه چیزی باعث می‌شود یک تمرین بالای کمر تا این حد متمرکز باشد؟ مسیر بازو. بنابراین تا به حال ما یک مسیر بازو بسیار نزدیک را انتخاب کرده‌ایم، آن آرنج را نزدیک به بدن خود نگه می‌داشتیم، چه به صورت ردیفی یا پایین کشیدن، و حالا من تمرکز را به سمت لات ها منتقل می کنم.» قسمت بالایی پشت.

“مسیر بازو از نزدیک به بدن به اینجا تغییر می کند، نه بال مرغ. ما سعی نمی کنیم دلتوئیدهای خلفی را در تمام تمرینات تمرین دهیم، فقط مسیر طبیعی پارویی بازو را طی می کنیم.”

دستگاه کشش لت

لابرادا می‌گوید در حین تکرار کشیدن ماشین، ستون فقرات را برای بهترین نتایج حفظ کنید.

“برای قسمت بالای کمر خود را به سمت پایین بکشید. چیزی که به نظر می رسد وجود دارد، ستون فقرات بسیار سفت، خم شدن بسیار کم در هر صورت، گرفتن یک اکستنشن کامل خوب و گرفتن آرنج هایمان تا جایی که می توانیم پایین و عقب و انقباض کامل. “

“شما با این ستون فقرات خنثی یک کشش کامل خواهید داشت. توجه کنید که من اینگونه نیستم (به جلو خم شده) توجه کنید من اینگونه نیستم (به عقب خم شده ام). برای شروع تمرین، همزمان با شانه‌هایم به پایین و عقب فکر می‌کنم و تا جایی که می‌توانم آرنج‌هایم را به سمت پایین فشار می‌دهم.

دستگاه دلتای پشتی پرواز می کند

در نهایت، برای ضربه زدن به دلتای عقب، لابرادا مگس دلتای عقب را تمرین می کند.

“بزرگترین کاری که می بینم مردم اشتباه می کنند یا می خواهند مستقیم به جلو بروند این است، ببینید که چگونه این خیلی طبیعی نیست و شانه های او به این سمت باز است (سمت چپ) تا ما را به محدوده حرکتی سوق دهد. ببینید وقتی او حرکت می کند چه اتفاقی می افتد. باسن کمی به عقب، ما می توانیم این باسن را خوب و با این خط کشش ردیف کنیم.

با نزدیک شدن به پشت این انقباض، می‌توانیم باسن‌ها را زیبا و کوتاه کنیم.

وی توضیح داد که در این جلسه آموزشی در مجموع 10 گروه کاری را تکمیل کرده است.

در مجموع، با احتساب این دو ست دلتای پشتی، 10 ست کار، چهار تمرین پشت، دو ست کار برای باب و دو ست کار روی دلت پشتی انجام دادیم تا به پایان برسد.

هانتر لابرادا با وجود اینکه امسال پایش را روی صحنه نگذاشته است، همچنان یک مرد پرمشغله در جامعه بدنسازی باقی مانده است. او علاوه بر صحبت در مورد تمرینات اصلاح شده پا و تقسیم‌های فشاری، در مورد فواید کراتین و دوز ایده‌آل صحبت می‌کند.

لابرادا اخیراً به شدت تمرین می کند و در کنار ستاره بدنسازی سام سولک، آهن پمپاژ می کند. در طول جلسه تمرین، هانتر بینش هایی را در مورد ستاره تناسب اندام ارائه کرد، که قصد دارد تا یک یا دو سال دیگر وارد رده کلاسیک فیزیک شود.

با قضاوت بر اساس تمرین پشت کمر شکارچی لابرادا، او قبل از بازگشت به صحنه، سنگ تمام گذاشت. طرفداران مشتاقانه منتظر حضور او در مسابقات مستر المپیا 2024 هستند که قرار است از 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا برگزار شود.

مربوط: سمیر بانوت: اگر هانتر لابرادا می‌خواهد برنده شود، باید “تا ته” شود.


منبع: https://fitnessvolt.com/hunter-labrada-off-season-2024-pull-day/