تام استولتمن برای سومین بار در قویترین مرد جهان 2024 – Fitness Volt این عنوان را به دست آورد.

قوی ترین مرد جهان 2024 این مسابقه از 1 تا 5 می در Myrtle Beach، کارولینای جنوبی برگزار شد و یکی از بهترین دوره های این رقابت در سال های اخیر بود. هم مسابقات مقدماتی و هم فینال بسیار پرتنش و غیرقابل پیش بینی بود، عمدتاً به دلیل فراوانی ورزشکاران قوی و نخبه. ولی، تام استولتمن موفق شد دوباره به قله صعود کند.

تام استولتمن و میچل هوپر با ورود به مسابقات قوی ترین مرد جهان در سال 2024، گزینه های اصلی بسیاری از طرفداران برای کسب این عنوان بودند. هر دو فشار زیادی را احساس کردند، به طوری که هوبر در سال 2023 برنده رقابت شد، اما استولتمن در سال های 2021 و 2022 برنده آن شد. بنابراین، معلوم می شود که نبرد قهرمانان است.

مطمئناً این یک نبرد سخت بین این دو بود، زیرا با برتری 5.5 امتیازی بین آنها به پایان رسید. با این حال، نتیجه به تام استولتمن می‌آید، زیرا او برای سومین بار عنوان قوی‌ترین مرد جهان را به خانه می‌برد. عملکرد او در فینال چیز شگفت انگیزی نبود، زیرا در هیچ یک از شش رویداد امتیاز زیادی از دست نداد. بنابراین، تام موفق شد برای سومین بار در دوران حرفه ای خود برنده مسابقه قوی ترین مرد جهان شود.

مربوط: تام استولتمن وزنه 500 کیلوگرمی (1102.3 پوند) ددلیفت را در حین تمرین 18 اینچ شکست.

بازی تام استولتمن به عنوان قوی ترین مرد جهان 2024

پلی آف

  • سنگ های وبستر: 29.74 متر
  • نردبان ددلیفت: 5 در 46.48 ثانیه (مقام دوم)
  • موانع شنی: 6 در 53.69 ثانیه (مقام اول)
  • مطبوعات وایکینگ: 14 تکرار (اول اکولایزر)
  • ماشین در حال اجرا: 2.7 متر (مقام پنجم)

فینال

  • KNAACK GIANTS MEDLEY: 41.26 ثانیه (مقام سوم)
  • پرس محور حداکثر: 210 کیلوگرم (محدود در هر ثانیه)
  • بشکه را پرتاب کنید: 7.76 متر (قسمت اول)
  • چرخ کانن در دوران سوخت کل بدنه: 777 درجه (مقام سوم)
  • BFGoodrich HD Terrain Deadlift Tires: 7 تکرار (ثانیه متصل)
  • سنگ های اطلس: 5 در 38.14 ثانیه (مقام اول)

تام استولتمن در مرحله مقدماتی رقابت‌های قوی‌ترین مرد جهان در سال 2024 عملکرد چشمگیری داشت و در دو رویداد برنده شد و در دو رویداد دیگر در جایگاه دوم قرار گرفت. بنابراین، پس از جمع آوری این نتایج در چهار رویداد اول، تام عمدا او را در Car Walk پایین آورد، زیرا او جایگاه خود را در فینال تضمین کرده بود و نمی خواست بی جهت انرژی بسوزاند.

با صعود به فینال، تام استولتمن بار دیگر شروعی چشمگیر در مسابقات داشت و در مسابقات قهرمانی Giants Medley سوم شد. این یکی از رویدادهایی نبود که او در آن بهترین نبود، بنابراین تکمیل شدن در جمع سه تیم برتر موفقیت بزرگی برای او بود. با حرکت به رویدادهای Max Axle Press و Keg Toss، تام موفق شد در هر دو مقام اول را کسب کند. بدین ترتیب او روز اول را با سه امتیاز برتری نسبت به سایرین به پایان رساند.

روز دوم فینال قوی‌ترین مرد جهان در سال 2024، با قضاوت از اجراهای قبلی‌شان، اکشن‌هایی بیشتر برای میچل هوپر مناسب‌تر بود تا تام استولتمن. با این حال، تام یک بار دیگر ثابت کرد که بسیار قوی تر از همیشه است، و یک مکان پشت سر میچل در Conan Wheel به پایان رساند و حتی موفق شد او را در ددلیفت برای تکرارها شکست دهد. بنابراین تام قبل از رویداد فینال با 4.5 امتیاز پیش بود و به این ترتیب پیروزی خود مقابل اطلس استونز را رسما تایید کرد.

مربوط: لوک و تام استولتمن در چالش صبحانه 20000 کالری شرکت می کنند

تام استولتمن هنوز تنها 29 سال سن دارد و قرار است روز 30 می تولدش را جشن بگیرد. با این حال، با وجود سن کم، او در حال حاضر سه عنوان قوی ترین مرد جهان را به نام خود ثبت کرده است. جدای از آن، تام همچنین سه عنوان قوی ترین مرد بریتانیایی و همچنین فینال های تور جهانی غول ها را در سال 2023 به دست آورده است. زیرا او قوی تر از همیشه به نظر می رسد.

پوشش کامل قویترین مرد جهان 2024

در صدر قوی ترین مرد جهان در سال 2024 بمانید! گزارش زنده از میرتل بیچ، کارولینای جنوبی. مصاحبه های اختصاصی، نتایج نهایی و آخرین اخبار را در مرکز WSM ما بیابید: FitnessVolt.com/wsm


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد بلافاصله پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/tom-stoltman-wins-2024-worlds-strongest-man/