چگونه در کشتی بازو بهتر شویم – Fitness Volt

کشتی بازو یکی از معروف ترین تست های قدرت است. مسابقات کشتی بازو از فردی به فرد دیگر، از گاه به گاه و غیررسمی تا جدی و حرفه ای متغیر است. با این حال، بدون توجه به استاندارد یا تنظیمات، هدف در کشتی بازو همیشه یکسان است – دست حریف خود را به میز بچسبانید.

بسیاری از مردم بر این باورند که موفقیت در کشتی بازو به قدرت عضلانی بستگی دارد. اما در حالی که قدرت به طور غیرقابل انکاری مهم است، این تنها چیزی نیست که اهمیت دارد. غیر معمول نیست که کشتی گیران کوچکتر و ضعیف تر، حریفان بزرگتر و قوی تر را با سبک برتر و حیله گری خود شکست دهند.

در این مقاله بهترین استراتژی ها و تکنیک ها برای بهتر شدن در کشتی بازو را معرفی می کنیم.

برای پیروزی تمرین کنید

پسر مدرسه ای در مقابل لری ولز
پسر مدرسه ای در مقابل لری ولز

اگرچه تکنیک گاهی اوقات می تواند بر قدرت در کشتی بازو غلبه کند، اما هر چه قوی تر باشید، شکست دادن شما سخت تر است و احتمال پیروزی در مسابقات بیشتر می شود. تصادفی نیست که بسیاری از کشتی گیران بازو نیز عضلات سنگینی دارند. در مرحله بعد، رقبای جدی تر، تمرینات وزنه برداری را در تمرینات کشتی بازو گنجانده اند.

کشتی گیران بازو به سه نوع قدرت مختلف نیاز دارند:

  • حداکثر قدرت – حداکثر توانی که می توانید تولید کنید.
  • قدرت – برق به سرعت تولید می شود.
  • تحمل کردن – توانایی مقاومت در برابر خستگی.

بنابراین کشتی گیران بازو باید تمرینات قدرتی، قدرتی و استقامتی را در تمرینات خود بگنجانند.

قدرت بهتر است با استفاده از وزنه های سنگین و تکرارهای کم توسعه یابد، در حالی که تحمل کردن و بالعکس – وزنه های سبک و تکرارهای زیاد. قدرت بهتر است با استفاده از وزنه های متوسط ​​و حرکات سریع توسعه یابد. توسعه هر سه نوع قدرت شما را به یک حریف بزرگ کشتی بازو تبدیل می کند.

برخلاف آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند، کشتی بازو فقط آزمایش قدرت بازو نیست. بلکه تقریباً کل بدن شما را شامل می شود. با این حال، تحقیقات منتشر شده در PubMed چندین ماهیچه فوقانی بدن و عضلات ساعد را برجسته می کند، از جمله (1):

  • پکتورال
  • عضله دوسر بازویی
  • کوچک شدن عضلات
  • فلکسور کارپی اولناریس

آناتومی بازو

این بدان معنی است که کشتی گیران بازو باید تمرینات قدرتی خود را حول تمرینات ترکیبی یا چند مفصلی برای ایجاد قدرت هسته کامل بدن و در عین حال توجه بیشتر به عضلات مورد استفاده در کشتی بازو بسازند.

در اینجا دو برنامه تمرینی ساده و تمام بدن طراحی شده برای انجام این کار وجود دارد. هر تمرین را 1-2 بافر در هفته در روزهای غیر متوالی انجام دهید:

مربوط: نحوه گرم کردن بدن برای تمرینات قدرتی

تمرین کشتی بازو شماره 1

تمرین کشتی بازو شماره 2

خلاصه: هر چه قوی تر باشید، احتمال پیروزی در کشتی بازو بیشتر می شود. قدرت کلی کل بدن حیاتی است، اما باید روی مهمترین ماهیچه های کشتی بازو تمرکز کنید که شامل عضلات دوسر بازو، شانه ها و ساعد شما می شود.

مربوط: 10 تمرین برتر ساعد برای کشتی بازو

روی سبک خود کار کنید

وقتی دو کشتی گیر به همان اندازه قوی رو به رو می شوند، معمولاً کشتی گیر با تکنیک بهتر برنده می شود. با این حال، در برخی موارد، کشتی‌گیران کوچک‌تر و ضعیف‌تر می‌توانند بر حریفان بزرگ‌تر و قوی‌تر غلبه کنند. بنابراین، در حالی که کاری که در باشگاه انجام می دهید در موفقیت شما در بازوسازی نقش دارد، باید یاد بگیرید که چگونه به درستی بازوبازی کنید.

آموزش تمام نکات و نکات مربوط به کشتی بازو از حوصله این مقاله خارج است. کتاب های کامل او در مورد آن نوشت! با این حال، در اینجا اصولی وجود دارد که باید بدانید و روی آنها کار کنید تا شروع کنید.

موقعیت

موقعیت کشتی بازو

شما نمی توانید یک توپ از قایق رانی شلیک کنید، و اگر روی پاهای خود بی ثبات باشید، در مسابقه کشتی بازو برنده نخواهید شد. بنابراین، قبل از شروع، مطمئن شوید که یک موقعیت ثابت و ثابت دارید تا تا حد امکان پایدار باشید.

در حالی که پای غالب خود به جلو و باسن روی لبه میز قرار دارد بایستید. بنابراین، اگر با دست راست خود کشتی می گیرید، پای راست شما باید جلو باشد. زانوهای خود را کمی خم کنید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید.

در صورت امکان، قسمت بیرونی پای غالب خود را روی قسمت داخلی پای میز قرار دهید. این به شما امکان می دهد از پاهای خود برای قدرت بیشتر استفاده کنید.

در نهایت، آرنج خود را روی میز دقیقاً روبروی خود، در مرکز بدن و حدود 3-4 اینچ از سینه خود قرار دهید. هرچه بازوی شما به بدن شما نزدیکتر باشد، وضعیت بدن شما قوی تر می شود.

راه اندازی و گرفتن

دست حریف خود را محکم بگیرید و بند انگشتان خود را تا حد امکان بالا نگه دارید. مطمئن شوید که انگشت اشاره خود را دور شست خود بپیچید. مچ دست خود را خم کنید و سعی کنید دست او را به سمت سینه خود بکشید تا اهرم خود را به حداکثر برسانید. با این حال، به یاد داشته باشید که آنها سعی خواهند کرد همین کار را با شما انجام دهند!

کشتی گرفتن!

در دستور شروع، کف دست خود را به سمت صورت خود بچرخانید تا چنگال حریف را ضعیف کنید. اگر می توانید، دست خود را به سمت بالا حرکت دهید تا کف دست بند انگشتان او را بپوشاند. این اهرم طولانی‌تر به شما مزیت مکانیکی می‌دهد و به شما امکان می‌دهد مچ دست خود را راحت‌تر به عقب خم کنید.

معمولاً بهترین کار این است که در اسرع وقت در مسابقات کشتی بازو پیروز شوید. با در نظر گرفتن این موضوع، با استفاده از حداکثر نیرو و قدرت عضلانی، سخت و سریع حمله کنید.

تاکتیکی فکر کنید

فقط سعی نکنید دست حریف خود را به سمت پایین فشار دهید. در عوض، نحوه پیش رفتن مسابقه را ارزیابی کنید و تاکتیک های خود را بر اساس آن تغییر دهید. مثلا:

  • یک حرکت سریع برای غافلگیری و شکست حریف خود انجام دهید.
  • تا زمانی که حریف خسته شود، ثابت بمانید.
  • آنها برای به دست آوردن مزیت اهرمی، دست های خود را به سمت شما “پیوند” می کنند.
  • “Over-roll” را انجام دهید و کف دست را به سمت بالا ببرید تا گیرش ضعیف شود.
  • شما بی احساس و آرام به نظر می رسید، حتی اگر بدانید که از حریف خود ضعیف تر هستید. ممکن است آنها را فریب دهید تا شما را دست کم بگیرند.

آنها را تمام کن!

لری ویل و پسر مدرسه ای

هنگامی که دست بالا را به دست آوردید، وقت آن است که به برتری خود فشار بیاورید و مسابقه را به پایان برسانید. بدن خود را بچرخانید و شانه خود را در جهتی که می خواهید بازوی شما برود فشار دهید. بنابراین، اگر راست دست هستید، شانه راست خود را به سمت داخل متمایل کنید.

این تکنیک به شما امکان می دهد از قدرت شانه و وزن بدن خود برای فشار دادن دست حریف خود به سمت پایین استفاده کنید. به حرکت خود ادامه دهید تا زمانی که پشت دست آنها سطح میز را لمس کند.

برعکس، مچ خود را خم نکنید تا دست خود را یک اینچ از میز دور نگه دارید، اگر در حال بازنده هستید. این باعث طولانی شدن مسابقه ای می شود که نمی توانید برنده شوید و به طور کلی سطح بدی در نظر گرفته می شود. اگر می دانید که فرصتی ندارید بازوی او را به سمت بالا فشار دهید، دست از کار بکشید.

باخت با گریس

استراتژی های موجود در این مقاله باید به شما کمک کند که در مسابقات کشتی بازو بیشتر از باخت خود برنده شوید. با این حال، حتی بهترین کشتی گیران نیز هر از گاهی کتک می خورند و باید بپذیرید که این اتفاق برای شما نیز خواهد افتاد.

پس در شکست مهربان باشید و بپذیرید که مرد بهتر پیروز شد. شاید حریف شما قوی‌تر یا از نظر فنی توانمندتر از شما باشد. در هر صورت، از شکست خود درس بگیرید و روی نقاط ضعف خود کار کنید تا بتوانید دفعه بعد به پیروزی برسید.

خلاصه: اهمیت تکنیک را در کشتی بازو دست کم نگیرید. این تکنیک ها را تا زمانی که بتوانید آنها را سریع، روان و قدرتمند انجام دهید تمرین کنید.

سوالات رایج

آیا در مورد بهتر شدن در کشتی بازو سوالی دارید؟ مشکلی نیست – من شما را تحت پوشش قرار داده ام! اما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، لطفاً در بخش نظرات زیر به من پیام دهید و در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت.

1. آیا کشتی بازو بی خطر است؟

آسیب کشتی بازو بسیار شایع است. رگ به رگ شدن مفاصل و کشیدگی عضلات همیشه یک خطر است و شکستگی نیز رخ می دهد. عضلات دوسر بازو، شانه‌ها و ساعد به‌ویژه در هنگام کشتی بازو در معرض آسیب هستند.2).

خبر خوب این است که تمرینات قدرتی و تکنیک خوب کشتی بازو می تواند خطر آسیب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

گرم کردن قبل از کشتی بازو نیز به کاهش خطر آسیب کمک می کند. قبل از شروع، مچ، آرنج و شانه های خود را دراز کرده و حرکت دهید. برای جلوگیری از تبدیل شدن دردهای جزئی به مشکلات جدی‌تر، از ابزارهای ریکاوری مانند تفنگ‌های ماساژ، نورد فوم، یخ و درمان نقطه ماشه‌ای استفاده کنید.

2. برخی از بهترین تمرینات قدرتی برای کشتی بازو کدامند؟

کشتی بازو یک فعالیت تمام بدن است که بر روی عضلات دوسر بازو، ساعد و شانه ها تمرکز دارد. به این ترتیب، شما باید کل بدن خود را تمرین کنید و در عین حال زمان بیشتری را روی عضلات مهم کشتی بازو صرف کنید.

تمرینات خوب برای کشتی گیران بازو عبارتند از:

  • فرهای چکشی واعظ
  • دوره های کابل داخلی و خارجی
  • فرهای مچ دست و فرهای مچ معکوس
  • اتو فر معکوس
  • گردش های کشاورزان

3. کشتی گیران بازو ایستاده مسابقه می دهند یا نشسته؟

مسابقات رسمی کشتی بازو روی میزهای بلند برگزار می شود. این میزها بستری پایدار را برای ورزشکاران فراهم می کند تا از آن کار کنند. صفحه های میز دارای پدهای لمسی و دسته هایی هستند که دست غیر غالب می تواند آنها را بگیرد.

در مقابل، مسابقات غیررسمی کشتی بازو اغلب در میزهای معمولی در حالی که نشسته اند، به عنوان مثال، در یک بار، برگزار می شود.

در حالی که کشتی با بازو ایستاده و نشسته نیاز به یک وضعیت تنظیم اولیه متفاوت دارد، اصول یکسان باقی می‌مانند، یعنی آرنج در وسط و حدود 3-4 اینچ از سینه، لگن غالب به سمت جلو، و دست حریف به سمت شما سفت است.

4. آیا یک شخص کوچکتر می تواند حریف بزرگتر و قوی تر را شکست دهد؟

در حالی که نمی توان مزایای قدرت و اندازه را نادیده گرفت، اما بارها “دیوید جالوت را شکست می دهد” در کشتی بازو. به عنوان مثال، لری ولز بدنساز، وزنه بردار و مرد قوی توسط یک پسر مدرسه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این نشان می دهد که تکنیک به اندازه قدرت در کشتی بازو مهم است.

بنابراین، در حالی که به طور کلی ترجیح داده می شود که حریفانی با اندازه مشابه بجنگند، بازوبازان با تجربه ممکن است بتوانند در برابر بازوبازان بسیار بزرگتر پیروز شوند. شما نمی دانید مگر اینکه تلاش کنید!

5-آیا زنان کشتی بازو می کنند؟

بسیاری از بانوان در کشتی با بازو شرکت می کنند و مسابقات محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی نیز برگزار می شود. اگر چه به اندازه ورزش مردانه ورزشی پرمخاطب نیست، کشتی بازو زنان طرفداران زیادی دارد و مسابقات بسیار سرگرم کننده هستند.

برخی از کشتی گیران زن حتی در مقابل رقبای مرد قرار می گیرند (و شکست می دهند) و یک بار دیگر اهمیت تکنیک خوب را برجسته می کنند.

افکار پایانی

کشتی بازو یک روش محبوب برای آزمایش قدرت شما است، و اگرچه برخی از افراد به طور طبیعی در آن مهارت دارند، می توانید خودتان را برای بهتر شدن در کشتی بازو تمرین دهید.

ابتدا باید ماهیچه های خود را نه تنها در بازوها بلکه در سراسر بدن خود توسعه دهید. با این حال، باید به عضلات دوسر بازو، شانه ها و ساعدها که بیشترین نقش را در این فعالیت دارند، توجه کنید.

سپس، شما باید یاد بگیرید که چگونه با بازو کشتی بگیرید. وضعیت، تنظیم و چنگ زدن خود را بهبود بخشید و روی قلاب و پیچش بالای سر خود کار کنید. به یاد داشته باشید، یک کشتی گیر بازو ماهر از نظر فنی اغلب می تواند بر حریف بزرگتر و کم مهارت غلبه کند.

در نهایت، زمانی را صرف تمرین و یادگیری هر چیزی که در مورد کشتی بازو می توانید بکنید. ویدیوها را تماشا کنید، مقالات بخوانید و با مخالفان مختلفی روبرو شوید. هر چه بیشتر تمرین کنید و بیشتر بدانید، بهتر خواهید شد.

با مراجعه به وب سایت ما از آخرین اخبار کشتی بازو مطلع شوید مرکز اختصاص داده شده به کشتی بازو!

منابع:

فیتنس ولت متعهد به ارائه اطلاعات مبتنی بر علم به خوانندگان ما است. ما فقط از منابع قابل اعتماد و بررسی شده برای پشتیبانی از اطلاعاتی که در مقالات خود به اشتراک می گذاریم استفاده می کنیم.

  1. Silva DC، Silva Z، Sousa Gda C، Silva LF، Marques Kdo V، Soares AB، Cerqueira EP، Liberti EA، Bérzin F. ارزیابی الکترومیوگرافی عضلات اندام فوقانی درگیر در کشتی شبیه سازی شده بازو در شرایط پویا و ایستا. J Electromagnetic Kinesiol. 2009 دسامبر؛ 19 (6): e448-57. doi: 10.1016/j.jelekin.2008.09.014. Epub 2008 16 دسامبر. PMID: 19091596.
  2. Moloney DP، Feeley I، Hughes AJ، Merghani K، Sheehan E، Kennedy M. آسیب های مرتبط با کشتی بازو: مروری روایی. ترومای ارتوپ جی کلین. 20 آوریل 2021؛ 18:30-37. doi: 10.1016/j.jcot.2021.04.010. خطا در: J Clin Orthop Trauma. 2021 ژوئیه 30؛ 20:101539. PMID: 33996446; PMCID: PMC8091050.

اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح بیشتر در مورد این مقاله دارید، لطفا در زیر نظر بدهید. پاتریک به پاسخگویی سریع به سوالات شما اختصاص دارد.

منبع: https://fitnessvolt.com/how-to-win-armwrestling/