جی کاتلر، افسانه بدنسازی، تمرینات گسترده بازو – فیتنس ولت را به اشتراک می گذارد

اگرچه تمرین بازو تعهد مورد علاقه جی کاتلر در هفته نبود، اما او هرگز اهمیت آن را روی صحنه دست کم نگرفت. در ویدئوی اخیر یوتیوب، کاتلر طرفداران را در آخرین برنامه بازوهای خود برای بزرگ کردن عضلات دوسر و سه سر خود در Fit Club در لاس وگاس، نوادا، راهنمایی کرد.

“کاری که ما همیشه انجام می دهیم این است که این روتین را با عضلات سه سر بازو شروع می کنیم. من روی سه یا چهار حرکت مختلف تمرکز خواهم کرد، برای عضله دوسر بازویی یکسان. این یکی از روزهای تمرینی من است که همیشه می گویم من هستم. خیلی دوست ندارم چون سخت نیست، اما من انواع روتین ها را انجام داده ام.”

در دنیای بدنسازی، جی کاتلر در میان غول‌ها ایستاده است و به عنوان رقیبی که در سال 2001 8 بار آقای المپیا رونی کولمن را شکست داده است. عنوان. عنوان معتبر پس از باخت به دکستر جکسون در سال 2008.

کاتلر از تغییر فیزیک بدنی خود گرفته تا صحبت در مورد مدعیان امروزی در مسابقات آزاد مردان، از زمان بازنشستگی در سال 2013، سبک زندگی بدنساز را کنار نگذاشته است. او در 50 سالگی، بدون آسیب است و هنوز هم هفت روز در هفته تمرین می کند.

جی کاتلر جلسه تمرینی عضلات دوسر و سه سر را به اشتراک می گذارد

کاتلر می گوید لحظه ای که شروع به اختصاص یک روز در هفته به آموزش اسلحه کرد، نتایجی را دید.

من معمولاً بازو را با قسمت بزرگ‌تری از بدنم تمرین می‌کنم، یعنی شانه‌ها، سه‌سر بازو، سینه، عضله دوسر یا برعکس، بنابراین یک روز اضافه به برنامه تمرینی‌ام اضافه نکرده‌ام، اما از زمانی که واقعاً شروع کردم به اضافه کردن یک روز به بازوهایم. به شدت تمرین می کنم، من در واقع بیشترین پیشرفت را بعدا در حرفه ام داشته ام.

تمرین زیر را بررسی کنید:

  • طناب سه سر را به سمت پایین فشار دهید
  • کابل سه سر را به سمت پایین فشار دهید
  • دستگاه غواصی
  • تمرین اکستنشن عضله سه سر با دستگاه دراز و نشست
  • فرهای دمبل نشسته متناوب
  • دستگاه فر کننده واعظ
  • فر آهنی
  • حلقه چکش دمبل

طناب سه سر را به سمت پایین فشار دهید

کاتلر با فشار دادن طناب سه سر بازو برای شروع تمرین شروع کرد.

“فشار استاندارد به پایین.”

کابل سه سر را به سمت پایین فشار دهید

او اضافه کرد که شل کردن عضله سه سر با کابل احتمالاً رایج ترین تمرینی است که افراد برای بزرگتر شدن عضلات سه سر انجام می دهند.

“این احتمالاً محبوب ترین تمرین برای عضلات سه سر بازو است.” او می گوید کاتلر.

دستگاه غواصی

کاتلر قدردانی کرد که چگونه می‌توانست دستگاه دانک را محکم کند و وزن فعلی 230 پوندی خود را نشان داد.

من نمی‌خواهم به چیزی آسیب برسانم، بنابراین وزن بدن من هنوز حدود 230 است، اما من دوست دارم به چیزی شبیه به این بچسبم، دستگاه‌های غوطه‌وری زیادی وجود دارد، اما من به نوعی دوست دارم که چگونه می‌توانم آن را قفل کنم آن سر بلند سه سر را داشته باشید.»

تمرین اکستنشن عضله سه سر با دستگاه دراز و نشست

کاتلر به سمت اکستنشن عضلات سه سر نشسته رفت که آن را مدرسه قدیمی نامید.

“این اینجا کمی منحصر به فرد است، این دستگاه همیشه در اطراف نبوده است. شاید در بزرگ ترین حالت من نمی توانستم این کار را انجام دهم. پس بیایید ببینیم این چگونه است. این یک مدرسه قدیمی است.”

فرهای دمبل نشسته متناوب

طبق افسانه بدنسازی، فرهای متناوب با دمبل ورزش مورد علاقه او برای عضلات دوسر بازویی است.

او می‌گوید: «هر بار که عضله دوسرم را تمرین می‌کنم، این تمرین من است، اما گاهی اوقات با دستگاه شروع می‌کنم، اما این بار با وزنه‌های آزاد شروع می‌کنم. یک ست گرم‌آپ انجام می‌دهم. شاید از 40 سالگی شروع کنم. ”

چیزی که من در مورد عضله دوسر بعد از عضله سه سر دوست دارم، پمپ فوری است که از قبل از یک ست دارم، بنابراین، احتمالاً هیچ ست گرم کردنی را در اینجا انجام نخواهم داد، یعنی فقط مقداری آماده سازی انجام دهم.

دستگاه فر کننده واعظ

اگرچه او از تمرین با بازو لذت نمی‌برد، اما کاتلر اذعان می‌کند که دستگاه حلقه‌شکن به او پمپ قدرتمندی داده است.

“هی واعظ کرل بچه ها. سطح خوبی است که اکنون اینجا گزینه های زیادی داریم. من تقریباً وسوسه شده ام که از آن یکی دیگر استفاده کنم اما این احساس خوبی دارد. احساس پمپ خوبی دارم. عضله دوسر بازویی من هنوز کمتر مورد علاقه من برای تمرین است، باور کنید یا نه.”

فر آهنی

کاتلر قبل از اینکه به تمرین نهایی خود ادامه دهد، چند ست فرهای هالتر انداخت.

حلقه چکش دمبل

کاتلر جلسه خود را با فرهای دمبل چکشی به پایان رساند و اظهار داشت که در هر تکرار با بدن روبرو خواهد شد.

“این آخرین مورد است، بنابراین ما روی آن تمرکز خواهیم کرد زیرا همه همیشه می گویند که چه اتفاقی برای اندازه ساعد من افتاده است. گوش کنید، ساعدها از طریق بسیاری از حرکات مختلف آموزش داده می شوند، چه تمرین پشت یا حرکات جانبی شانه. من تمرین چکش را انجام می دهم و کمی از بدن عبور می کنم.

کاتلر جدا از ارائه توصیه های تمرینی، یک چهره برجسته در جامعه بدنسازی باقی ماند و به شکل گیری ورزشکارانی که راه او را دنبال می کردند، کمک کرد. ستاره تناسب اندام کلاسیک آلمانی Urs Kalczynski اخیراً برای تمرین عضلات سه سر و شانه به کاتلر پیوسته است.

هر زمان که او تجهیزاتی را برمی دارد، طرفداران می توانند اشتیاق کاتلر به بدنسازی و ورزش را ببینند. به لطف طول عمر و سلامت ورزشی خود، او امروزه یکی از تحسین برانگیزترین سفیران این ورزش است.

مربوط: جی کاتلر در مورد اینکه آیا درک لانسفورد باید در 2025 نقاط قوت آرنولد کلاسیک و نیک واکر را وارد کند یا خیر صحبت می کند: “تفاوت بین او و موقعیت ها سخت است.”

ویدیوی کامل را از کانال YouTube JayCutlerTV در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-pump-arm-workout/