دکتر روندا پاتریک “4 بازیکن برتر توده عضلانی” خود را به اشتراک می گذارد – Fitness Volt

کارشناس سلامت و تناسب اندام دکتر روندا پاتریک من مهمترین چیزهایی را که باید در هنگام افزایش حجم عضلانی روی آنها تمرکز کرد، خلاصه کردم. دکتر روندا پاتریک در ویدئوی اخیر خود در یوتیوب چهار بازیکن کلیدی برای عضله سازی را به دنبال کنندگان خود معرفی کرد که شامل مصرف پروتئین، تمرین مقاومتی، امگا 3 و گرما می شود.

دکتر روندا پاتریک به‌عنوان یک زیست‌شناس سلولی با تخصص در پیری، سرطان و تغذیه کمک‌های خارق‌العاده‌ای داشته است که اکنون از طریق حضور پر رونق او در رسانه‌های اجتماعی، با بیش از 500000 مشترک تنها در YouTube، به اشتراک گذاشته شده است. دکتر روندا پاتریک به عنوان یک چهره قابل اعتماد در زمینه پزشکی، توصیه های ساده و قابل درک سلامتی و تناسب اندام را ارائه می دهد که طول عمر و زندگی بهتر را تشویق می کند.

دکتر روندا پاتریک با همکاری با همکارانی مانند دکتر پیتر آتیا، دکتر اندرو هوبرمن و دکتر براد شوئنفلد، حقایق مبتنی بر علم را برای شکستن پیچیدگی‌های پشت ورزش و تغذیه ارائه می‌کند. یکی از موضوعاتی که دکتر روندا پاتریک به شدت بر روی آن تمرکز دارد، توسعه توده عضلانی است.

“چهار بازیکن مهم” توسط دکتر روندا پاتریک در Mascle Mass

در زیر می توانید چهار بازیکن مهم پاتریک برای حجم عضلانی را بیابید.

“اینها 4 بازیکن برتر برای توده عضلانی هستند:”

1) پروتئین بخورید – اگر تمرینات مقاومتی انجام می دهید و سعی می کنید عضله سازی کنید، حداقل 1.6 گرم بر کیلوگرم (0.73 گرم در پوند) مصرف کنید. به دکتر استوارت فیلیپس برای تحقیق در اینجا اعتبار بزرگی دارد.

2) آموزش مقاومتی – لیفتینگ بدن تمرینات وزن بدن را انجام دهید. چیزی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید و به آن پایبند باشید. “هر چیزی بهتر از هیچ چیز است.”

3) امگا 3 (2-4 گرم در روز، به عنوان تری گلیسیرید) – طبق تحقیقات دکتر کریس مک گلوری، امگا 3 با حساس کردن ماهیچه ها به اسیدهای آمینه از آتروفی بلا استفاده جلوگیری می کند. به عبارت ساده‌تر، وقتی صحبت از پروتئین می‌شود، به این معنی است که پول بیشتری دریافت می‌کنید.

4) استرس گرمایی ناشی از سونا یا جکوزی – مانند امگا 3، استرس گرمایی نیز از آتروفی عضلانی جلوگیری می کند. دکتر روندا پاتریک نوشت: «یک مطالعه اخیر کوچکتر همچنین نشان داد که استفاده از سونا پس از تمرین مقاومتی نشانگرهای زیستی هیپرتروفی را افزایش می دهد.

قدرت پروتئین در تلاش های عضله سازی خود را دست کم نگیرید.

“مهمترین بازیکنان برای توده عضلانی مصرف پروتئین است، حداقل 1.6 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن. تمرین مقاومتی. هر کاری که می توانید انجام دهید، ورزش با وزن بدن، هر چیزی. و بعد از آن امگا 3 خواهد بود. اگر اینطور باشد. دکتر روندا پاتریک گفت: “شما می خواهید بیشتر دریافت کنید، 2 تا 4 گرم تری گلیسیرید و دما را از سونا یا جکوزی دریافت خواهید کرد.”

دکتر روندا پاتریک در ویدیوی خود توضیح می‌دهد که این چهار عنصر، از جمله مصرف پروتئین، تمرین مقاومتی، امگا 3 و گرما با هم کار می‌کنند تا از آتروفی غیرقابل استفاده در آینده جلوگیری کنند.

بنابراین، هم امگا 3 و هم گرما اساساً از آتروفی عدم استفاده جلوگیری می کنند، که یک مشکل بسیار بزرگ در افراد مسن است. بنابراین وقتی از نظر بدنی فعال نیستید، زمانی که تمرین مقاومتی انجام نمی دهید، یا آتروفی، یا آتروفی عضلانی یا اینها شما با این چیزها مبارزه می کنید.

وقتی صحبت از افزایش توده عضلانی می شود، پروتئین بسیار مهم است. پیش از این، دکتر روندا پاتریک به بررسی دلایل مصرف پروتئین بیشتر پرداخت و توضیح داد که اگر در جوانی عضله سازی نکنید، مانند برداشتن پول از صندوق بازنشستگی است.

“اگر واقعاً سعی می کنید به 1.2-1.6 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن برسید، این بسیار مهم است. این مقدار پروتئین زیادی است. در واقع پروتئین زیادی به خصوص برای افرادی که از نظر بدنی فعال هستند. ممکن است مشکلی باشد. چرا آیا این بسیار مهم است، دکتر روندا پاتریک توضیح داد: «خوب، اگر دائماً آمینو اسیدها را از ماهیچه‌های خود بیرون می‌کشید، مثل این است که زودتر از صندوق بازنشستگی خود خارج شوید.

دکتر روندا پاتریک به طور مداوم به دنبال کنندگان خود راه هایی را برای کمک به بهبود رژیم غذایی و افزایش بالقوه عمر آنها ارائه می دهد. او همچنان از مصرف پروتئین مناسب و عضله سازی برای محافظت از بدن در مراحل بعدی زندگی حمایت می کند.

مربوط: دکتر روندا پاتریک به اشتراک گذاشتن «میان‌وعده‌های ورزشی» ۲ دقیقه‌ای، مرگ‌ومیر ناشی از هر علتی را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.


منبع: https://fitnessvolt.com/dr-rhonda-patrick-building-muscle-mass/