دکتر پیتر آتیا نشان می‌دهد که هر روز چقدر زمان باید صرف ورزش کنید – Fitness Volt

دکتر پیتر عطیا، متخصص تغذیه و سلامت، همچنان به ارائه توصیه های مفید و مفید به طرفداران خود برای زندگی بهتر ادامه می دهد. آتیا در جدیدترین پروژه خود میزان زمانی را که افراد باید روزانه برای ساختن عضلات و قدرت تمرین کنند را فاش کرد.

دکتر پیتر آتیا علاوه بر مطالعه بدن و رابطه آن با تغذیه، صدای پیشرو در جامعه تناسب اندام آنلاین است و مرتباً بینش و خرد را برای زندگی مطلوب ارائه می دهد. او با غول های دیگر این صنعت مانند دکتر اندرو هوبرمن و دکتر روندا پاتریک همکاری کرده است، اما در برنامه های رادیویی برجسته ای مانند The Joe Rogan Experience نیز حضور داشته است.

سلامتی و زندگی ایده آل از بزرگترین دغدغه های دکتر عطیا است. اگرچه وقت گذاشتن برای ورزش می تواند برای برخی کار دشواری باشد، اما آتیا معتقد است که برای افراد مهم است که نه تنها مدت زمان تمرین، بلکه کیفیت تمرین را نیز در نظر بگیرند.

دکتر پیتر آتیا توضیح می دهد که برای رشد و قدرت عضلات چه مدت باید ورزش کنید

به گفته آتیا، تعیین میزان ورزش که یک فرد باید انجام دهد به دلیل عوامل مختلفی مانند فیزیولوژی، انتخاب سبک زندگی و اهداف چالش برانگیز است.

من می شنوم که بسیاری از مردم می گویند، می دانید، هیچ مدرکی وجود ندارد که بیش از 30 دقیقه سه تا پنج بار در روز هیچ فایده ای داشته باشد، و بنابراین، تمام این صحبت ها در مورد ورزش تا حد زیادی مضر است یا در بهترین حالت. قیدها حتی مفید نیستند.

به همین ترتیب، وقتی از مردم می‌خواهید به شما ایده بدهند که در حین ورزش کردن چه می‌کنند، آنچه را که من به‌عنوان داده‌های بی‌اهمیت از آن یاد می‌کنم به دست می‌آورید، زیرا، صادقانه بگویم، اگر از کسی بپرسید که در حین ورزش چه می‌کند. شما متوجه نمی شوید در مورد شدت تمرین نامشخص هستید و واقعاً از زیر و بم کاری که آنها انجام می دهند درک نمی کنید.

در عوض، دکتر عطیا به «خروجی‌ها» نگاه می‌کند که آنها را با شدت و تلاش مرتبط می‌داند.

“به هر حال، من راه حل بهتری برای این مشکل ندارم، به همین دلیل است که به جای آن بر روی خروجی ها تمرکز کنم، زیرا خروجی ها کمتر ذهنی هستند، بدیهی است که بیشتر عینی هستند، و داده ها در مورد آنچه که خروجی ها نشان می دهد واضح تر است. ”

بنابراین وقتی به داده‌های ورودی‌محور نگاه می‌کنید، درست است، وقتی به این ارزیابی‌های ذهنی از میزان ورزش افراد نگاه می‌کنید، در واقع یک اثر مسطح‌کننده دریافت می‌کنید. آیا واقعاً مهم است که بیش از 30 دقیقه در روز، بیش از چهار یا پنج روز در هفته ورزش کنید، نه، نه واقعاً. اما وقتی به داده های سخت نگاه می کنید، درست است؟ پیتر آتیا می پرسد.

دکتر آتیا با در نظر گرفتن VO2max، قدرت و توده عضلانی معتقد است که هر چه این مقدار بیشتر باشد، عمر طولانی تری خواهید داشت.

“وقتی به معیارهای عینی چیزهایی مانند VO2 max، قدرت و توده عضلانی نگاه می کنید، چه چیزی را می یابید؟ خوب، با افزایش یکنواختی افزایش می یابد. هر چه حداکثر VO2 شما بالاتر باشد، عمر طولانی تری دارید. توده عضلانی شما بیشتر می شود. داشته باشید، هر چه قوی تر شوید، بیشتر زندگی می کنید، و بنابراین، من بهتر زندگی کردم.

او استدلال می کند که زمان تمرین به یک عامل بستگی دارد: شدت.

“این فقط به یک چیز بستگی دارد، و آن این است که شما چقدر سخت تمرین می کنید، این فردی است که مقدار قابل توجهی از تمرینات هوازی انجام می دهد و حداقل برخی از آن ها در سطح بالایی هستند.

این بی نهایت ارزشمندتر از این است که از کسی بپرسید در هفته چند ساعت وقت می گذارید. زیرا اگر به ورزشگاه رفته باشید، می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

علاوه بر این، دکتر عطیا تأکید کرد که قدرت شاخص اصلی طول عمر است.

به جای نگاه کردن به ورودی‌های پر سر و صدا، به خروجی‌ها نگاه کنید راهی برای قوی شدن، آنها باید کاری می کردند تا آنقدر قدرتمند شوند و معلوم شد که چیزی بیشتر از طول عمر آنها پیش بینی می کند.

دکتر عطیا معتقد است که نمی توان پاسخ داد که روزانه چند بار باید تمرین کنید زیرا کاملاً به کیفیت تمرینی که انجام می شود بستگی دارد.

“وقتی مردم به من می گویند: “خوب، پیتر، چقدر ورزش لازم دارم؟” من پاسخی برای این سوال ندارم زیرا به کیفیت تمرین بستگی دارد.

برای من واضح است که شما می توانید روزی 30 دقیقه به مدت سه ساعت و نیم در هفته ورزش کنید و به نتایج استثنایی برسید. اما باید روی کاری که انجام می دهید بسیار متمرکز باشید.»

تلاش برای عضله سازی و سلامت مادام العمر همچنان اولویت اصلی دکتر عطیا است. او 10 تمرین را که برای طول عمر و تناسب اندام انجام می داد به طرفداران نشان داد و همچنین به چگونگی افزایش طبیعی تستوسترون اشاره کرد.

محاسبه مدت زمانی که باید هر روز ورزش کنید به ترجیحات فردی بستگی دارد. آتیا معتقد است که شدت بهترین عامل تعیین کننده برای ایجاد قدرت و عضله در یک روال تناسب اندام است.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب پیتر عطیا در زیر مشاهده کنید:

مربوط: دکتر پیتر آتیا بهترین زمان مصرف پروتئین بعد از تمرین برای عضله سازی را بیان می کند


منبع: https://fitnessvolt.com/peter-attia-timing-of-exercise/