کریس استو و کینگ کمالی فاش می‌کنند که آیا اورس کالچینسکی/وسلی ویسر می‌توانند کریس بامستید را برای بازی مستر المپیا 2024 شکست دهند – Fitness Volt

دنیای بدنسازی مشتاق استقبال از بهترین استعدادهای تناسب اندام کلاسیک جهان در اکتبر آینده در مرحله مستر المپیا 2024 است. در ویدیوی اخیر در یوتیوب، شهریار کمالی و مربی کریس استو در مورد اینکه آیا وسلی ویسرز یا اورس کالچینسکی می‌توانند مانع از کسب ششمین قهرمانی کریس بامستد در پنج ماه گذشته شوند، بحث کردند.

کریس بامستد پنج سال متوالی در رده کلاسیک فیزیک تسلط داشته است. با این حال، با توسعه این بخش، دیگر بازیگران اصلی شروع به تثبیت خود به عنوان تهدیدی برای سلطنت بامستید کردند. از جمله اورس کالیچینسکی است که در دو مسابقه اخیر مستر المپیا در جایگاه سوم قرار گرفته است.

با این حال، وسلی ویسر نه تنها پس از پیروزی در آرنولد کلاسیک اوهایو، جایی که رامون کویروز را ناک اوت کرد، بلکه پس از پیروزی در آرنولد کلاسیک انگلستان، بازیکن دیگری است که باید تماشا کرد. در حالی که کریس بامستد قبلاً فاش کرده بود که معتقد است می تواند “آن بچه ها” را 120% شکست دهد، همه فکر نمی کنند که این کار به این سادگی باشد.

اگر وسلی ویسر/اورس کالسینکسی کریس بامستد را در المپیا 2024 شکست دهد، کریس استو و کینگ کمالی شکست خواهند خورد.

در ویدیوی اخیر در یوتیوب، کینگ کمالی و مربی بدنسازی کریس استو نگاهی دقیق‌تر به بدن اورس کالچینسکی انداختند و در مورد اینکه آیا او می‌تواند نه تنها کریس بامستد، بلکه وسلی ویسرز را نیز شکست دهد، بحث کردند.

شاه کمالی معتقد است که با جارو کردن ویسرهای چهار پا مشخص می شود که آیا او برای کسب طلا رقابت خواهد کرد یا خیر.

“میدونی چیه، این یه چیز ساختاریه با اون (کمرش). چقدر میتونه گشادتر بشه؟ چندتا کلاه میتونه روی شانه هاش بذاره؟ فکر می کنم چیزی که فرق می کنه چند جارو زدن باشه. می تونه این کار رو انجام بده. ؟ من نمی دانم،” او گفت کمالی.

در همین حال، کریس استو به صراحت گفته است که کالسینسکی نمی تواند بامستد را در المپیا 2024 شکست دهد.

استو گفت: “من فکر می کنم مردم بیش از حد صحبت می کنند. این یک مشکل رسانه های اجتماعی است. خواهیم دید، این پاسخ من است. آیا (اورس کالیچزینسکی) کریس بامستد را شکست خواهد داد؟ آیا این سوال است؟ مطلقاً نه.”

استو گفت: “این به این معنی نیست که اورس بدنساز خوبی نیست. او بدنساز خوبی است. آیا او قرار است کریس بامستید را شکست دهد؟ نه.”

آستو و کمالی مطمئن نیستند که آیا کالسینسکی بتواند از ویسرز عبور کند چه برسد به کریس بامستد.

دیو پالمبو می گوید: “آیا او وسلی ویسر را شکست خواهد داد؟ این سوال است.”

آستو پاسخ می دهد: “او با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.” راف دیزل بدنساز بزرگی است که در نوع خود آنقدر خوب است که گویی بهتر از اورس نیست.

کینگ کمالی توضیح می دهد: «چند بار موتور دیزلی را دیده اید که به نظر می رسد روغن ندارد. این باعث می شود که شما روی صحنه 1000 برابر بهتر به نظر برسید.»

مهم نیست که کسی چه می گوید، اورس کالچینسکی به صراحت گفته است که احساس می کند مطمئن است که او کسی است که او را در مستر المپیا امسال شکست خواهد داد. پیش از این، کالیچینسکی در مورد “زیبایی شناسی برتر” آن قاطعانه بود و ادعا می کرد که آنها به او ضربه محکمی به طلا داده اند.

ما هنوز پنج ماه تا برگزاری مسابقات مستر المپیا 2024 فرصت داریم و در این مدت زمان زیادی ممکن است اتفاق بیفتد. یک چیز قطعی است: کریس بامستد یک هدف در پشت خود دارد و بسیاری از بدنسازان در بخش Classic Physique آماده شلیک به شاه هستند.

مربوط: وسلی ویسرز 3 تمرین برتر برای “عصر طلایی عضله دوسر” را به اشتراک می گذارد.


منبع: https://fitnessvolt.com/chris-aceto-2024-olympia-classic-physique-talk/