دکتر پیتر عطیا روزه را به عنوان ابزاری برای افزایش عمر تجزیه و تحلیل می کند و در مورد مزایای تمرینات محدود کردن جریان خون صحبت می کند – Fitness Volt

دکتر پیتر آتیا به صدای قابل اعتمادی در جامعه تناسب اندام تبدیل شده است و از درک خود از زیست شناسی و شیمی برای روشن کردن پایگاه طرفداران خود استفاده می کند. در ارائه اخیر یوتیوب، Attia مزایای طول عمر روزه یا محدودیت کالری را بررسی کرد. علاوه بر این، او مزیت تمرینات محدودیت جریان خون را بررسی کرد.

دانش دکتر پیتر عطیا از بدن به عنوان یک متخصص و پزشک در پزشکی طول عمر، او را به یک ستاره اینترنتی تبدیل کرده است. Attia با بیش از 670000 مشترک در YouTube، خود را وقف ارائه اطلاعات آسان و مفید به مصرف کنندگان کرده است که می تواند برای بهبود همه جنبه های زندگی، به ویژه تغذیه و ورزش استفاده شود.

استراتژی های روزه داری به طور فزاینده ای در میان بسیاری از ورزشکاران و افراد مشهوری که به این روند سوگند یاد می کنند، محبوب شده است. این شیوه ها در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد. از روزه متناوب، روزه میوه گرفته تا روزه فقط آب، علاقه مندان به تناسب اندام دائما در حال کشف راه های جدید برای بهبود سلامت و طول عمر هستند، از جمله دکتر عطیا.

دکتر پیتر عطیا در مورد فواید روزه برای طول عمر صحبت می کند و در مورد وعده آموزش محدود کردن جریان خون صحبت می کند.

Attia به استراتژی‌های روزه‌داری کمک می‌کند تا افراد طولانی‌تر زندگی کنند و آنها را به عنوان “ابزاری برای محافظت در برابر پیری” توصیف می‌کند.

برای من، روزه‌داری بخش بسیار مهمی از تفکر من در مورد چگونگی استفاده از روزه به عنوان ابزاری برای جلوگیری از پیری بوده است قبلاً در مورد راپامایسین بود که به تنهایی در مجموعه تک مولکول وجود دارد، مولکولی منفرد که زندگی جهانی را در تمام سیستم‌های مدل یوکاریوتی گسترش داده است و یک میلیارد سال از تکامل را در بر می‌گیرد.

وی تاکید کرد روزه داری یک مداخله غیردارویی برای بهبود طول عمر کلی است.

“این یک مشکل بزرگ است. ما نباید فراموش کنیم که یک مداخله غیردارویی نیز وجود دارد که این کار را انجام می دهد و مدت ها قبل آن را انجام می دهد که روزه گرفتن یا محدودیت کالری است. بنابراین، به وضوح چیزی جادویی وجود دارد که در مورد محدودیت کالری اتفاق می افتد. طولانی شدن عمر

پروتکل‌های روزه‌داری می‌توانند بسیار متفاوت باشند، اگرچه تصور می‌شود مدت، میزان و فرکانس عوامل مهمی هستند که روند را شکل می‌دهند.

اما سوال اینجاست که آیا می‌توانیم این را به انسان‌ها تعمیم دهیم، و شاید سوال مهمتر این باشد که پروتکل روزه‌داری چیست که مدت‌ها پیش مقاله‌ای در این مورد نوشتم که شاید باید به جایی که می‌گویم سلام، لینک بدهیم؟ سوال این است که چقدر باید روزه بگیرید، چقدر باید روزه بگیرید، و چند وقت یکبار باید روزه بگیرید، اینها اساساً سه متغیر شما هستند.

دکتر عطیا چند روش رایج روزه داری را مرور کرد:

Attia می افزاید: «بدیهی است که ترکیبات زیادی از این چیزها وجود دارد. «می‌توانید روزه کامل بگیرید، می‌توانید 50 درصد روزه بگیرید، می‌توانید 75 درصد روزه بگیرید، و سپس آن را کمی اختیاری کنید، و می‌توانید آن را برای یک روز یا سه روز یا پنج روز انجام دهید. و شما می توانید آن را یک بار در سال انجام دهید. سالیانه، سه ماهه یا یک بار در ماه.

“به زودی آزمایش همه این چیزها غیرممکن می شود، بنابراین، در عوض، چیزی که برای ما باقی می ماند فرقه شخصیتی است که در آن مردم به شما می گویند که من در این کار چه می کنم، اگرچه امیدوارم همیشه روشن باشم گفتن که نمی‌دانم درست بود یا نه». او توضیح می دهد دکتر عطیا.

او با روزه داری فقط آب در یک برنامه 7-10 روزه موفق بوده است.

دکتر می‌گوید: «من فقط هفت تا ده روز آب روزه می‌گرفتم، هر ربع یک‌بار، سپس سه روز یک‌بار در ماه به‌صورت جایگزین، بنابراین، دو ماه ناشتا و یک ماه طولانی روزه می‌گرفتم. آتیا چه تاریخی را می توانم برای این پروتکل نشان دهم؟ هیچی، اصلاً هیچی. من انجامش دادم.”

به گفته دکتر آتیا، تمرینات محدود کردن جریان خون برای کسانی که قصد دارند بازی خود را در باشگاه تقویت کنند بسیار امیدوارکننده است.

“من BFR را در رده امیدوارکننده قرار دادم. باز هم بستگی به این دارد که سوال را چگونه تعریف کنید، اما سوال این است که آیا استفاده از BFR و تکرارهای بیشتر با وزنه های بارگذاری کمتر منجر به نتایج برتر برای تکرارهای مشابه، همان وزنه ها، بدون BFR می شود؟ درست است؟ و واضح است.»

این موضوعی است که چندی پیش مورد توجه قرار گرفت، احتمالاً در 25 سال گذشته یا بیشتر، زمانی که ثابت شد هنگامی که یک تورنیکه را در حین ورزش در اطراف یک اندام قرار می دهید، در مقایسه با قدرت و اندازه عضلانی بهبود بیشتری خواهید دید. به عضوی ناشناخته که به آن گره خورده است، به شرطی که هر دو به یک اندازه کار کنند.

او توضیح داد که تمرین برای محدود کردن جریان خون راحت نیست و علم پشت آن را توضیح داد.

“سوال این است که چرا، شاید، چرا یک تورنیکت استفاده می شود، خوب هر کسی که BFR انجام داده است می تواند به شما بگوید که خیلی راحت نیست. وقتی بازگشت وریدی کمی ضعیف شده است، و این هدف واقعی محدود کردن جریان خون است، این یک انسداد کامل نیست، بلکه یک انسداد جزئی است.

تلاش برای افزایش طول عمر همچنان در صدر فهرست اولویت های پیتر آتیا قرار دارد. او اخیراً در برنامه خواب، مکمل‌ها و تمرینات ورزشی خود که الهام گرفته از طول عمر است، با جزئیات اقداماتی را که روزانه انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که زندگی پربار و سالمی دارد، آشنا کرده است.

دکتر عطیا متعهد به ارائه بینش مفید به عموم مردم به منظور داشتن یک زندگی سالم تر است. اگرچه روزه گرفتن می تواند چالش برانگیز باشد، اما مزایای روشنی برای افزایش زندگی دارد.

مربوط: دکتر پیتر آتیا توضیح می دهد که چگونه سطح تستوسترون خود را به طور طبیعی افزایش دهید

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب دکتر پیتر عطیا در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/peter-attia-fasting-longevity/