شاون ری می گوید که نیک واکر برای شکست دادن «ایکس فاکتور» کوینتون ایریا برای 2024 NY Pro – Fitness Volt باید 100% عمل کند.

انتظارات طرفداران پیرامون بازی New York Pro 2024 Steve Weinberger همچنان پیش از مسابقه در 18 می ادامه دارد. در جدیدترین پادکست Voice of Bodybuilding، باب سیچیریلو و شاون ری در مورد نقاط قوت و ضعف نیک واکر و کوینتون ایریا مورد علاقه صحبت کردند.

نیک واکر برخی از بزرگترین بازوها را در لیگ حرفه ای IFBB دارد و یکی از ورزشکاران مورد بحث در این سیاره باقی مانده است. پس از کسب عنوان قهرمانی نیویورک پرو در سال 2021، “جهش یافته” قصد دارد تا چند هفته دیگر در ترکیب اوپن بازی 2-0 را پیش ببرد.

با قرار گرفتن در جایگاه سوم در استیج مستر المپیا، فاکتور عجیب و غریب واکر و اندازه عضلات او سلاح های قدرتمندی هستند. در آخرین نمایش خود، او در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 پس از سامسون داودا به مقام دوم دست یافت، اگرچه قصد داشت بر المپیا 2023 مسلط شود، اما به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و پاره شدن ساق پا مجبور به کناره گیری از مسابقات شد.

کوینتون اریا نیز در سال 2022 در آتش بود و اجراهای چشمگیری را در تامپا پرو (سوم) و تگزاس پرو (پنجم) منتشر کرد. او تمام فصل 2023 را تعطیل کرد تا هیکل خود را بسازد و مقدار قابل توجهی بافت عضلانی را به قد بلند خود اضافه کرد. اکنون چشمان او به مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2024 نزدیک شده است، جایی که او روی صحنه با هم تیمی اش واکر روبرو خواهد شد.

Shawn Ray و Bob Ciccirillo می گویند که Quinton Iria “شانس قانونی” برای شکست دادن نیک واکر در New York Pro 2024 دارد.

به گفته باب سیچیریلو، کوینتون ایریا او را به یاد پل دیلت اولیه می اندازد.

باب سیچیریلو گفت: “کوئینتون ایریا، برادر، این مرد نه تنها بزرگ است، بلکه بسیار خونسرد است، و من را به یاد پل دیلت اولیه با ژنتیک می اندازد.” ادعا می کند.

شاون ری پیشنهاد می کند که کوینتون ایریا به لطف قد، هیکل و هیکلش در نهایت می تواند به یک استعداد نادر تبدیل شود.

“همیشه یک حق وجود دارد، هرازگاهی، یک نفر در ترکیب قرار می گیرد و شما مثل یک مزخرف هستید. مثل اینکه دوریان 1990 یا 91 وقتی به المپیا رسید از کجا آمد؟ هر از گاهی، یک گربه ولگرد آچار میمونی را در آنجا پرتاب می کند.”

با توجه به اینکه نیک واکر باید از مصدومیت بهبود یابد، ری مشکوک است که ستاره اوپن باید با احتیاط کامل تمرین کند.

نیک پایش را از روی گاز برنمی‌دارد. گوش کن، او همه انتقادات را شنیده است. او دید که وقتی صدمه دید چقدر شکننده بود و مجبور شد روی ویلچر بنشیند و المپیک را تماشا کند و به آرنولد کلاسیک که قبلاً برنده شد، و تماشای آن از دست می‌رود آن پا را زخمی کن.”

ری توضیح داد که اگر واکر فصل خود را روی “کروز کنترل” بگذارد، رقیبی مانند ایریا می تواند برنامه های بالقوه او برای مستر المپیا را خراب کند.

اگر پایش را از دریچه گاز بردارد و این وسیله را روی کروز کنترل بگذارد، مردی مثل کوینتون می‌تواند از راه برسد و این یک غافلگیرکننده خواهد بود، و این یک سیلی به صورت خواهد بود، زیرا شما نمی‌توانید این نمایش‌ها را تماشا کنید، زیرا باید برای ناشناخته ها تمرین کرد.»

با فرم و “فاکتور x” در کنارش، اگر ایریا بتواند شرایط خود را بهبود بخشد، شاون ری معتقد است واکر ممکن است خود را روی صحنه با مشکل مواجه کند.

“این مرد همان “نیک است که 100 درصد، آنها در حال قضاوت نمایش در روز هستند و نه پتانسیل کسی.”

اگرچه پاها هرگز برای واکر نقطه ضعف نبوده اند، اما ری هنوز در مورد شدت تمریناتش با توجه به مصدومیت های قبلی اش سوال دارد.

ما با نیک مصدومی روبه‌رو هستیم که باید ماسک بزند و کار کند و با آسیب‌دیدگی آنقدر مقابله کند که برای او یک سال دویدن در المپیا هزینه داشته باشد خواهد گفت که پاها نقطه ضعف او نبوده است.

اما اگر این بچه می‌داند که اگر بتواند این مرد را در یک نمایش بیرون بیاورد، واقعاً می‌تواند موضوع گفتگو باشد، خیلی مهم است زیرا آنها پول جایزه را افزایش داده‌اند. نیویورک پرو همیشه یک نمایش بسیار مهم برای رفتن به المپیا بوده است.

ری همچنین از مسابقات اتومبیلرانی خارج از سکو برای دریافت جایزه بیشتر در نمایش های حرفه ای دعوت کرد.

اگر مقام پنجم 1000 دلار بپردازد، من شخصاً می‌توانم مهمانی را پیدا کنم که به قیمت 3000 دلار کار می‌کند، و من نیازی به بازگشت به وضعیت جسمانی و یا سوءاستفاده ندارم پول و شروع به پرورش بازیکنان با رتبه پایین تر کنید تا شانس زنده ماندن در این ورزش حرفه ای بدنسازی را داشته باشند.

اگرچه نیک واکر هنوز برای بزرگترین نمایش سال واجد شرایط نشده است، حمایت عمومی از او همچنان رو به افزایش است. اخیراً، جی کاتلر، اسطوره بدنسازی، از واکر حمایت کرد تا «شاید» در اواخر امسال عنوان مستر المپیا 2024 را به دست آورد.

کهنه سربازان بدنسازی مانند مربی کریس استو مبارزه آتی بین واکر و آریا را تجزیه و تحلیل کرده اند. استو معتقد است که اندازه واکر به او کمک می کند تا بسیاری از قوی ترین موقعیت های کوئینتون اریا را در صحنه خنثی کند.

New York Pro 2024 وعده می دهد که یکی از هیجان انگیزترین مسابقات سال باشد. هرکسی که پیروز شود، شتاب بزرگی برای حضور در نمایشگاه المپیا امسال خواهد داشت که از 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا برگزار می شود. واکر همچنین فیزیک خود را در یک رالی مهمان ویژه در Pittsburgh Pro که در تاریخ 10 می برگزار می شود، به نمایش خواهد گذاشت.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب صدای بدنسازی در زیر مشاهده کنید:

مربوط: کوینتون ایریا در مورد اینکه آیا می تواند نیک واکر را در مسابقات نیویورک پرو 2024 شکست دهد یا خیر صحبت می کند


منبع: https://fitnessvolt.com/shawn-ray-2024-new-york-pro-breakdown/