فیل هیث در مورد بازگشت احتمالی به Big Ramy مشاوره می دهد و با دنیس جیمز – Fitness Volt در مورد اینکه چه کسی عنوان مستر المپیا 2024 را برنده می شود صحبت می کند.

مستر المپیا 2024 در حال شکل گیری به یک رویداد فراموش نشدنی با داستان های رستگاری، پیروزی و غرور است. در ویدیوی اخیر یوتیوب، فیل هیث قهرمان سابق به ممدوح “بیگ رامی” السبعی توصیه کرد و در مورد اینکه چه کسی ممکن است برنده بزرگترین نمایش بدنسازی سال شود، صحبت کرد.

طرفداران بدنسازی این تجمل را خواهند داشت که رقبای مورد علاقه خود در مسابقات آزاد مردانه را ببینند که در مسابقات قهرمانی حرفه ای پیتسبورگ 2024 که در سال 2024 در جریان یک رویداد ویژه بازیگران مهمان برگزار می شود، روی صحنه رقابت می کنند. با نگاهی گذرا به آنچه که ممکن است در مسابقات سالانه مستر المپیا رخ دهد، این نمایش به بخشی ویژه از تقویم لیگ حرفه ای IFBB تبدیل شده است.

آلزبیای، قهرمان سابق المپیا (2020، 2021)، پس از وقفه ای که در پی کسب مقام چهارم در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 داشت، به حالت مهمان در پیتسبورگ بازخواهد گشت یا خیر. که هیث را بر آن داشته است که در آینده شغلی خود نگاه کند.

فیل هیث به بیگ رامی توصیه می کند و با دنیس جیمز در مورد اینکه چه کسی عنوان مستر المپیا را در سال 2024 خواهد برد بحث می کند.

اگرچه هیث از کسب مقام پنجم بیگ رمی در المپیا 2022 تحت تأثیر قرار نگرفت، اما او تأکید کرد که دارنده عنوان سابق با توجه به جایگاهش در این مسابقات بیشتر تحت نظارت قرار داشت.

آنچه که من فکر می کنم و اینکه آنها به کجا می روند دو چیز متفاوت است. “انتظارش را نداشتم، در سال 2022، من رتبه پنجم را نداشتم، منظورم این است، اما آن را دوست دارم، اما پس از آن جایی که شما به آن می رسیدید. فیل، شاید یک مقام سوم باشد، اما تو با آن برنده نشدی.

“بیا، رفیق، پنجم؟ این بد است. ما واقعاً چه پیامی می فرستیم.” آنها اکنون از میکرولنزهای مختلف استفاده می کنند و اکنون از لنزهای بسیار قوی تری استفاده می کنند. وقتی از آن لنز روی من استفاده می کردی، به او نگاه نمی کردی. بنابراین اکنون شما آن را بیشتر دیده اید و اکنون استاندارد شماست، بنابراین اکنون می گویید: “اوه، یک دقیقه صبر کنید، یک خراش روی کاپوت وجود دارد، یک دنگ روی لاستیک وجود دارد، می دانید روی فرمان.” اما ما در مورد یک فراری صحبت می کنیم، و او در برابر هوندا سیویک یا چیزی شبیه به آن قرار دارد.

هیث رامی را به خاطر ژست های غالبش تحسین کرد و معتقد بود که او برنده آرنولد کلاسیک 2023 شده است.

“به ژست های برنده رامی و چیزهای دیگر نگاه کنید، وقتی می گویم ژست های برنده، مانند ژستی که گفتند این آقای المپیای جدید شماست، یک جعبه کناری بود. این دیوانه است. معمولاً این برای افراد کوتاه قدتر مانند من است که می توانند بپیچند. کمی، او می گوید. هیث: “از همه گسترده تر است.”

“چرا او چهارم شد؟ چون وقتی آرنولد را دیدم در اتاق سبز ننشسته بودم و او را نگاه می کردم، برادر، فکر کردم او همه را کتک زد. او بیرون آمد و من فکر کردم این یک شوخی است، این فقط یک رول است. ”

در مورد آینده رامی، فیل هیث معتقد است که پس از رویداد مهمان در پیتسبورگ در 11 می، این آینده کاملاً روشن خواهد شد.

“من نمی دانم او از اینجا به کجا می رود. فکر می کنم وقتی او به پیتسبورگ بیاید برخی چیزها خودشان جواب خواهند داد. من قطعاً فکر می کنم او احتمالاً باید با عکس ها و فیلم های مدرسه قدیمی که او و تیمش پست می کنند متوقف شود و ذهن شما را فریب دهد. به حدس زدن اینکه واقعا چه زمانی بوده است.”

پنج ماه قبل از جشن شصتمین سالگرد المپیا، جیمز پیش‌بینی کرد که شوپن لاس وگاس را پیروز ترک خواهد کرد. در همین حال، میلوس سارسف و کریس کورمیر از درک لونسفورد برای حفظ عنوان خود حمایت کردند.

دنیس جیمز می پرسد: “من می گویم هادی بازی های المپیک را خواهد برد.”

کریس کورمیر می گوید: «من با درک می روم. من فکر می کنم او شکم خود را بهبود بخشیده است و من فکر می کنم که این به او کمک زیادی می کند که دو یا سه سال است او را تحت فشار قرار داده ام.

“کی میبره؟” جیمز می پرسد.

سارسف پاسخ می دهد: “من فکر می کنم درک در واقع آن را به ارمغان خواهد آورد.”

هیث معتقد است که هادی چوپان و درک لونسفورد علاقه‌مندان به نمایش مستر المپیا در سال 2024 بدون دیدار دو مهمان در پیتسبورگ هستند.

فکر می کنم چیزی که هادی باید بداند این است که زمان این پیشنهاد همه چیز است. این معمولاً چیزی است که فقط رقبا واقعاً آن را درک می کنند. فکر می‌کنم سال گذشته، وقتی در پشت صحنه المپیا بودم، وقتی دیدم او (هدی شوپن) قبل از اینکه دمبل‌ها را لمس کند، پیراهنش را در آورد، مشکلی پیش آمد. من فکر می کنم او در روز جمعه به اوج نرسید زیرا احتمالاً بیش از حد پمپاژ می کرد. من خودم دیدمش.”

درک به سادگی برنده شد، این چیزی است که هست. اضافه کردن هیث. مطمئناً فکر می‌کنم هادی و درک مورد علاقه‌ها هستند.»

این اولین باری نبود که هیث مسابقه برگشت هادی چوپان و درک لونسفورد را بررسی می کرد. در طی مصاحبه ای با بردلی مارتین، “هدیه” با پیشرفت شوپن از المپیا به پیروزی در نمایش های آرنولد کلاسیک اوهایو و بریتانیا در سال 2024 شگفت زده شد.

طرفداران و هیث مشتاقانه منتظر پایان فصل بعدی بین درک لونسفورد و هادی شوپن هستند. به همه سوالات در رویداد مستر المپیا 2024 در لاس وگاس، نوادا از 10 تا 13 اکتبر پاسخ داده خواهد شد.

مربوط: فیل هیث در مورد جنبه تاریک بدنسازی صحبت می کند و با جوانان در مورد استفاده از استروئید صحبت می کند

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Muscle and Fitness در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/phil-heath-advice-big-ramy-2024-olympia/