“من می توانم 100٪ با Mariusz Pudzianowski برابری کنم یا شکست دهم” – Fitness Vault

قوی ترین مرد جهان 2024 این مسابقات از 1 تا 5 می در Myrtle Beach، کارولینای جنوبی برگزار شد و ورزشکاران شگفت انگیزی را به نمایش گذاشت. ولی، تام استولتمن او پس از یک عملکرد تقریباً عالی مقام اول را به دست آورد و نزدیکترین رقیب خود را با اختلاف 5.5 امتیاز شکست داد. بنابراین، مستقیماً خارج از رقابت، تام توانست چند دقیقه وقت بگذارد و به برخی از سوالات ما پاسخ دهد.

تام اکنون تنها یکی از هفت ورزشکار تاریخ این ورزش است که حداقل سه عنوان قوی ترین مرد جهان را کسب کرده است. با این حال او هنوز به اوج خود نرسیده و سال های زیادی در این ورزش پیش رو دارد. با این حال، عملکرد WSM 2024 او تا این لحظه بهترین عملکرد حرفه ای او بود. بنابراین، دوران تام استولتمن تازه شروع شده است.

مربوط: نتایج قوی ترین مرد بریتانیا 2024 – تام استولتمن برنده شد

تام استولتمن در یک مصاحبه اختصاصی به صراحت در مورد اهداف آینده صحبت می کند

عظمت غالباً در روشی که شخص می تواند از شکست بلند شود نشان داده می شود. بنابراین، پس از اینکه تام استولتمن سال گذشته عنوان خود را به میچل هوبر از دست داد، برای اولین بار نشان داد که چه احساس خوبی برای بازپس گیری عنوان قوی ترین مرد جهان در سال 2024 دارد.

“برنده شدن یک عنوان خاص است، اما من فکر می کنم که بازگشت از دست دادن یک عنوان و بردن آن بسیار خاص است و آن را به سطح بعدی رسانده است من مجبور شدم بروم و کارهایی را در خارج از باشگاه انجام دهم تا به اینجا برسم.

تام استولتمن همچنین به ما فاش کرد که اکنون به یکی از بزرگترین اهداف کوتاه مدت خود یعنی کسب سه عنوان WSM قبل از 30 سالگی رسیده است. این تنها توسط افراد معدودی در تاریخ انجام شده است و تقریباً همه آنها حداقل یک عنوان WSM را پس از آن کسب کردند. بنابراین، اگر تاریخ دوباره تکرار شود، تام می تواند عناوین WSM بیشتری را به رزومه خود اضافه کند.

من می‌خواستم قبل از 30 سالگی سه بچه داشته باشم.

اگرچه آینده غیرقابل پیش بینی است، اما تام استولتمن اهدافی را تعیین کرده است که در صورت موفقیت، تاریخ را رقم خواهند زد. قابل ذکر است، او 100٪ مطمئن است که می تواند با رکورد بیشترین عناوین قوی ترین مرد جهان که توسط یک مرد کسب می شود برابری کند یا شکست دهد. این رکورد در حال حاضر متعلق به Mariusz Pudzianowski است که پنج عنوان در سال های 2002، 2003، 2005، 2007 و 2008 کسب کرده است.

من به آینده اتکا نخواهم کرد، اما به خودم اطمینان دارم که می توانم 100 درصد با ماریوس (بودزیانوفسکی) برابری کنم یا آن را شکست دهم.

وقتی از تام استولتمن پرسیده شد چه چیزی به او کمک کرد تا این همه پیشرفت در سال جاری داشته باشد، تام استولتمن فاش کرد که اعتبار زیادی به تیمش تعلق می گیرد. این، همراه با ذهنیت سخت کوش و قدرت باورنکردنی او، به تام کمک کرد تا یکی از بهترین بازی ها را در تمام تاریخ قوی مرد ارائه دهد.

تیمی که من دارم 100% با من است. من الان یک روانشناس ورزشی دارم که فقط 6 هفته پیش با او کار کردم، اما چیزی که او به من آموخت باور نکردنی بود و من این آخر هفته از او استفاده کردم ذهنیت من باورنکردنی بود، بنابراین همیشه به ساختن و پیشرفت ادامه خواهم داد، و حتی اگر در دنیا بهترین هستم، هنوز هم می توانم پیشرفت کنم.

تام استولتمن همچنین به ما فاش کرد که خودش را با عملکرد خوب و قرار گرفتن در برخی رویدادها در فینال شگفت زده کرد. به خصوص یوغ داخل قاب، چرخ کانن و ددلیفت بازیگران. همچنین مشخص شد که این لحظات برای او برنده جایزه قوی ترین مرد جهان در سال 2024 بسیار مهم بود، زیرا سال قبل برای او گران تمام شده بود.

بعد از روز اول، من بهترین نیستم ، آن رویدادها، برای رسیدن به سه برتر اول از همه آنها، خودم را شوکه کردم.

در پایان مصاحبه، تام استولتمن در مورد رقابت خود با میچل هوبر و دیگر ورزشکاران قوی نخبه صحبت کرد. تام عظمت سایر ورزشکاران را تصدیق می کند، اما اشاره می کند که امسال بیشترین انگیزه را داشته است.

هرکسی می تواند هر کسی را به چالش بکشد، من و میچل شماره یک و دو بودیم، اما امسال من شماره یک هستم، و معتقدم که در هر مسابقه ای که شرکت می کنیم، او می تواند هرکسی را شکست دهد کسی که آن را می‌خواست.»

مربوط: نتایج فینال زنده تور جهانی غول‌ها 2023 – دفاع تام استولتمن

تام استولتمن در پنج مسابقه اخیر قوی ترین مرد جهان مقام اول و دوم را کسب کرده است و در سه مورد از آنها نیز برنده شده است. بنابراین، ثبات او در بزرگترین رقابت مرد قدرتمند جهان کاملا شگفت انگیز است. او در سال آینده کار به همان اندازه سختی برای دفاع از عنوان خود خواهد داشت، اما اگر به این شکل ادامه دهد، تام یک بار دیگر محبوب خواهد بود.

مصاحبه کامل را در زیر مشاهده کنید:

پوشش کامل قویترین مرد جهان 2024

در صدر قوی ترین مرد جهان در سال 2024 بمانید! گزارش زنده از میرتل بیچ، کارولینای جنوبی. مصاحبه های اختصاصی، نتایج نهایی و آخرین اخبار را در مرکز WSM ما بیابید: FitnessVolt.com/wsm


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد بلافاصله پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/tom-stoltman-reflects-on-winning-2024-wsm/