آرنولد شوارتزنگر در مورد اینکه آیا کراتین می تواند باعث ریزش مو شود یا خیر بحث می کند – فیتنس ولت

بحث در مورد مکمل کراتین ادامه جرقه بحث های آنلاین در مورد عوارض جانبی احتمالی آن. در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club، آرنولد شوارتزنگر با بررسی مطالعات و تحقیقات به این موضوع پرداخت که آیا کراتین باعث ریزش مو می شود یا خیر.

مدها می آیند و می روند، اما کراتین یک عنصر اصلی در صنعت سلامت و تناسب اندام باقی مانده است. بر اساس مطالعه قبلی ارائه شده توسط آرنولد شوارتزنگر، اخیراً، به نظر می رسد این مکمل محبوب دوباره به دلیل توانایی آن در بهبود عملکرد فیزیکی و شناخت، به ویژه در مواقع کمبود خواب، علاقه را برانگیخته است.

با این همه اثرات مثبت، مردم تعجب می کنند که آیا آنقدر خوب است که واقعیت داشته باشد. آرنولد شوارتزنگر مصمم است که به پاکسازی هوای اطراف کراتین هر بار کمک کند. در گذشته، او به این باور غلط پرداخته بود که کراتین باعث نفخ می‌شود، و فاش کرد که نه تنها باعث می‌شود چربی بیشتری از دست بدهید، بلکه ماهیچه‌هایتان را سالم‌تر و هیدراته‌تر می‌کند.

آرنولد شوارتزنگر این ادعا را بررسی می کند که کراتین باعث ریزش مو می شود

آرنولد شوارتزنگر در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club به نگرانی های دیگری در مورد کراتین اذعان کرد و توضیح داد که آیا این مکمل می تواند منجر به ریزش مو شود. به روش معمولی شوارتزنگر، او یک مطالعه علمی برای آرام کردن ذهن ما ارائه کرد، و این چیزی است که او پیدا کرد.

از روستا: آیا کراتین باعث ریزش مو می شود؟

“من تمام تحقیقاتی که شما در مورد کراتین به اشتراک گذاشته اید را مرور کردم و به نظر می رسد که این یک معامله واقعی است. اما شنیده ام که باعث ریزش مو می شود. آیا این درست است؟”

کراتین تغییر زیادی در شهرت داشته است.

شوارتزنگر توضیح می دهد که بدن به طور طبیعی کراتین تولید می کند و همچنین در غذا یافت می شود.

“به لطف برخی اطلاعات نادرست در اواخر دهه 1990، مردم در ابتدا فکر می کردند که این یک محرک است (که حتی نزدیک هم نیست). ما اکنون می دانیم که بدن شما کراتین را به طور طبیعی تولید می کند. قدرت، کاهش چربی و سلامت مغز و حتی به شما کمک می کند بر خواب بد شبانه غلبه کنید.

اکنون که همه کارهایی که کراتین می تواند انجام دهد را می دانیم، شوارتزنگر به جزئیات در مورد جنبه های منفی احتمالی آن می پردازد.

“اما آیا برای موهای شما هزینه خواهد داشت؟”

پس از بیش از هزار مطالعه، تحقیقات نشان می دهد که دلیل خوبی برای این باور وجود ندارد که کراتین باعث ریزش مو می شود.

شوارتزنگر دقیقاً نشان می دهد که این ایده ریزش مو چگونه شکل گرفت.

این سردرگمی با یک مطالعه در سال 2009 شروع شد که نشان داد کراتین سطوح DHT را افزایش می‌دهد، هورمونی که با ریزش مو مرتبط است، اما داستان عمیق‌تر است.

تغییرات در DHT قابل توجه نبودند و در نوسانات طبیعی بودند، به این معنی که این تغییر لزوما برای شروع ریزش مو کافی نبود. به ریزش مو.»

مهمتر از آن، این مطالعه سطح DHT را در خون اندازه گیری کرد که نشان دهنده ریزش مو نیست. شما باید DHT فولیکول مو را اندازه گیری کنید. پوست شما DHT متفاوتی نسبت به آنچه در خون خود می بینید تولید می کند، به این معنی که تغییرات DHT از یک مطالعه کراتین با تغییرات DHT مرتبط با ریزش مو ارتباطی ندارد.

شوارتزنگر می گوید هیچ مدرکی دال بر ارتباط کراتین با ریزش مو وجود ندارد، اما به پیروانش یادآوری می کند که هنگام مصرف کراتین همیشه از یک گزینه با کیفیت بالا استفاده کنند.

خط پایانی: در حال حاضر، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد کراتین باعث ریزش مو می شود.

«اگر استفاده از کراتین را انتخاب می‌کنید، استفاده از گزینه‌ای با کیفیت پایین را ریسک نکنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، آرنولد شوارتزنگر قبلا تاکید کرده بود که کیفیت کراتین مهم است. اغلب اوقات، مردم نوع اشتباه کراتین را خریداری و استفاده می کنند، به همین دلیل است که شوارتزنگر پیشنهاد می کند کراتین مونوهیدرات را برای نتایج مطلوب انتخاب کنید.

شوارتزنگر گفت: “فقط یک مشکل وجود دارد که بسیاری از افراد از نوع اشتباه کراتین استفاده می کنند.”

اگرچه کراتین چندین دهه است که وجود داشته است، اما کاربردها و مزایای بالقوه آن نمی تواند واضح تر باشد. آرنولد شوارتزنگر مطمئناً محبوبیت این مکمل را درک می کند و به آموزش پیروان خود در مورد چگونگی مفید بودن کراتین برای حفظ یک سبک زندگی سالم و مناسب ادامه می دهد.

مربوط: آیا کراتین باعث یبوست می شود؟ (نظرات تخصصی)


منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-creatine-hair-loss/