نیک واکر در حال انجام تمرینات سنگین پا دو هفته قبل از نیویورک پرو 2024 – فیتنس ولت

ستاره های بدنسازی باز مردان نیک واکر او مطمئن می شود که وقتی روی صحنه می رود پاهایش سطح بالایی از فاکتور عجیب و غریب را نشان می دهد. نیک واکر در ویدیوی اخیر یوتیوب، جلسه تمرینی روز دوم تا آخر خود را قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2024 که در 18 می نزدیک است، لغو کرد.

پس از تصاحب عناوین Arnold Classic و New York Pro در سال 2021، طرفداران بلافاصله متوجه پتانسیل نیک واکر به عنوان یک حرفه ای IFBB شدند. در همان سال او در المپیا مقام پنجم را کسب کرد که نشانه ای امیدوارکننده برای آینده او بود.

با صرف زمان برای اصلاح زیبایی شناسی و فرم خود، دوری واکر از صحنه نتیجه داده است. او با نگاهی خیره کننده به المپیا 2022 در راه رسیدن به مقام سوم جهان را شوکه کرد. او پس از پیروزی همچنان فعال بود و در آرنولد کلاسیک 2023 مقابل سامسون داودا نقره گرفت.

طرفداران انتظار داشتند که “جهش یافته” نمایش را در مستر المپیا 2023 بدزدد، اما او مجبور شد چند روز قبل از اجرای خود به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و ساق پا از این رویداد کناره گیری کند. واکر به جای تکیه بر یک دعوت ویژه برای رویداد بزرگ امسال، نام خود را در نیویورک پرو 2024 معرفی کرده است.

نیک واکر دو هفته قبل از مسابقات حرفه ای نیویورک 2024، تمرین پا را به پایان می رساند

تمرین واکر را در زیر ببینید:

  • دستگاه اکستنشن پا
  • دستگاه پرس پا
  • دستگاه فر کننده همسترینگ
  • هک ماشین اسکات
  • همسترینگ خوابیده
  • دستگاه اداکشن/ربودن هیپ
  • پیاده روی وزن بدن را کاهش می دهد
  • اسکات سومو با دمبل

واکر می‌گوید تمریناتش تغییر اساسی نکرده است، اگرچه او وزنه‌ها را بلند می‌کند و دامنه تکرارهای خود را بر این اساس تنظیم می‌کند.

“از روز دوم تا آخرین روز، می دانید، من اساساً از آن دسته ای نیستم که بتوانم برای فندک یا هر چیز متفاوتی که به نمایش نزدیک می شود تمرین کنم. و بدیهی است که من احمق نیستم. من آن را ایمن نگه می دارم، اما شما باید تمرین کنید. شاید در تمام طول مسیر به سختی تمرین کرده باشم.” واکر می گوید.

بین مجموعه‌های پرس پا، واکر افکار خود را در مورد روز تمرین فعلی‌اش ارائه کرد:

“پرس پا نان و کره من است، بنابراین بخش اعظم تمرین من این بوده است، و صادقانه بگویم، این حدود چهار بشقاب بود. من در اینجا به اندازه دو تای دیگر وارد محدوده کامل نمی شوم. من واقعاً فقط می‌خواهم تنش را روی چهارگانه حفظ کنم، بنابراین می‌خواهم به سطح Low بروم، اما به نوعی می‌خواهم این را پمپ کنم، می‌خواهم آن را کنترل کنم، اما تکرارهای پمپ بیشتر.

قبل از پایان جلسه، واکر نگاهی گذرا به طرز فکر خود در حالی که به دنبال دومین عنوان حرفه ای نیویورک است، انداخت.

این دومین روز تعطیلی ماست، به نظر من، هنوز هم خیلی خوب است.

می‌توانم بگویم که مخصوصاً با پرس پا به روشی که من انجام دادم، حتی وقتی از وگاس به جرسی رسیدم، نسبتاً یکسان بود. بعضی روزها تکرارهای بالاتر و بعضی روزها کمی تکرارهای کمتر انجام می دهم. قدرت در آنجا تغییر نکرده است که واقعاً خوب است. قدرت هنوز مناسب است. در نهایت، محو می شود اما این قابل انتظار است. به طور کلی، می توانم بگویم که احساس خوبی دارم.

به طور کلی، واکر با چند جلسه تمرینی باقی مانده قبل از رقابت در نیویورک، احساس اطمینان می کند.

“من احساس اعتماد به نفس می کنم. احساس می کنم همان طور که باید احساس کنم. تمرکز بر آنچه در مقابل من است، نه آنچه در این مرحله در مقابل من است. این برای من بسیار بهتر بوده است.”

اگرچه او هنوز در سال 2024 مسابقه نداده است، اما هیجان پیرامون پتانسیل نیک واکر به سطوح جدیدی رسیده است. حتی جی کاتلر، اسطوره بدنسازی، از او حمایت کرده است تا “شاید” عنوان مستر المپیا 2024 را به دست آورد، زمانی که او به ناچار با هادی چوپان و مدافع قهرمانی درک لونسفورد روبرو خواهد شد.

بهتر از همه، طرفداران می‌توانند درخشش واکر روی صحنه را در طی یک حضور مهمان ویژه در Pittsburgh Pro 2024 در 10 می این آخر هفته ببینند. واکر پس از پایان آخرین جلسه تمرینی روز پا، می‌خواهد مطمئن شود که پایین تنه‌اش هنوز اندازه کافی و فاکتور غیرعادی دارد تا در میان رقبای خود متمایز شود.

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Walker در زیر مشاهده کنید:

مربوط: دنیس جیمز، میلوس سارسف و کریس کورمیر در مورد اینکه آیا کوینتون ایریا می تواند نیک واکر را در نیویورک پرو 2024 شکست دهد یا خیر صحبت می کنند.


منبع: https://fitnessvolt.com/nick-walker-2024-new-york-pro-leg-training/