نیک واکر نمی‌تواند هادی شوپن را شکست دهد – تناسب اندام

در حالی که پنج ماه دیگر به مسابقات مستر المپیا 2024 باقی مانده است، طرفداران و بدنسازان در حال تجزیه و تحلیل ترکیب آزاد مردان هستند. در ویدیوی اخیر یوتیوب، دکستر جکسون در مورد اینکه چه کسی می تواند قهرمان دیرینه بعدی شود صحبت کرد. به علاوه، او توضیح داد که چرا نیک واکر نتوانست هادی شوپن را در بزرگترین صحنه ورزش شکست دهد.

در سال 2023، درک لونسفورد با شوت‌های بک هند قدرتمند و ژست‌های معمولی، هادی شوپن را در نقش آقای المپیا برکنار کرد. این پیروزی لونسفورد را به عنوان اولین قهرمان مستر المپیا در دو بخش این ورزش تثبیت کرد. با تغییر مرتب مالکیت جام Sandow، جامعه بدنسازی مطمئن نیست که چه کسی در اواخر امسال در لاس وگاس، نوادا پیروز خواهد شد.

به غیر از شوپن، چند مدعی به دنبال طلا هستند، از جمله نیک واکر، نفر سوم المپیک 2022 و سامسون داودا، برنده آرنولد کلاسیک در سال 2023. اما با وجود تهدیدهای قابل توجه دیگری مانند اندرو جکد، براندون کری و ممدوح «رامی بزرگ» السبیای در پس‌زمینه، رویداد سالانه وعده می‌دهد که پر از اکشن بی‌وقفه و داستان‌های غیرقابل پیش‌بینی باشد.

دکستر جکسون در مورد رقبای مستر المپیا 2024: “فکر نمی کنم نیک بتواند هادی را شکست دهد”

جکسون با توجه به توده عضلانی، پر بودن و تراکم خود استدلال می کند که نیک واکر نمی تواند هادی شوپن را در استیج مستر المپیا 2024 شکست دهد.

“اول از همه، نیک، من فکر نمی کنم نیک بتواند هادی را شکست دهد. حالا فکر می کنم هادی ممکن است – شخصا، همه آنها را دوست دارم، اما از بالا به پایین، توده عضلانی، پر بودن، منظورم این است که او عضله پیرمردی دارد. او ماهیچه های متراکم زیادی دارد وقتی او در شرایط خوبی قرار دارد شکست دادن او بسیار دشوار است.

سیسیریلو با جکسون موافق بود و تاکید کرد که درک لونسفورد قهرمان فعلی تنها مردی بود که می توانست برای شوپن مشکل ایجاد کند.

او چند چیز را از دست داده است. بدیهی است که تنها کسی که می تواند او را شکست دهد درک است، اما به نظر من باید کمی از هادی دور شود تا این کار را انجام دهد. سامسون همه آنها را شکست می دهد. “اگر او شرایط دکستر را داشت، نه. باب سیچیریلو به اشتراک می‌گذارد.

“بله 100 درصد” او می گوید جکسون.

اگر جکسون باید انتخاب می‌کرد که چه کسی می‌تواند دونده شود و چهار عنوان مستر المپیا را کسب کند، او معتقد است که تمایز به سامسون داودا می‌رسد، اما به شرطی که او همان شرطی‌سازی هادی شوپن را بیاورد.

تایریک از سرباز می پرسد: “اگر مجبور باشید یک بازیکن را برای دویدن در مسابقه برای چهار، پنج یا شش آقای المپیا انتخاب کنید؟”

جکسون می‌گوید: «من کسی را نمی‌بینم که این کار را انجام دهد.

سیچریلو اظهار داشت که هیچ مدعی مانند رونی کلمن یا فیل هیث وجود ندارد که به اعتقاد او بتواند برای مدت طولانی صاحب عنوان شود.

“دکستر همیشه به خاطر پول مرده است. اولاً، من با شما موافقم، دکس. ما استعدادهای بهتری داریم. فکر می کنم زمان مناسبی است زیرا به نظر می رسید که ما برای مدتی در آنجا رکود داشتیم. شما “کوئینتون بست وود، شما سامسون را دارید، اندرو جکد را دارید.” باب سیچیریلو می گوید که بیش از شش فوت قد دارد.

من فکر نمی‌کنم، حتی با گروه فعلی، ما هرگز در طول عمر خود شاهد برنده شدن هفت یا هشت بار مستر المپیا نباشیم.

به دلیل ژنتیک، سیسیریلو معتقد نیست داودا بتواند به همان سطوح شرطی سازی هادی شوپن دست یابد.

“سامسون داودا قرار نیست شرایطی مانند هادی شوپن یا دکستر جکسون را داشته باشد، باشه؟ او در ژن هایش این کار را ندارد. منظور من این است که او مجبور نیست مرد خرد شده در جهان باشد. سیسیریلو توضیح می دهد که روی صحنه، فقط باید به اندازه کافی شرطی شود.

دکستر جکسون مسیر قهرمانی مستر المپیا در سال 2024 را برای چند نفر از مدعیان برتر در رده آزاد ترسیم کرده است.

دکستر جکسون می‌گوید: «دریک باید مهار شود، و دریک باید از جلو خیلی بهتر باشد». “هادی، فکر می کنم چیز زیادی نمی تواند تغییر کند. او می تواند تلاش کند، منظورم پاهایش است، حتی کمرش از درک کوچکتر نیست اما پاهایش آنقدر گرد هستند که کمرش هنوز گرد به نظر می رسد. آنها زیاد چاق به نظر نمی رسند. هادی نباید زیاد تغییر کند.»

“سامسون نیاز به شرطی سازی دارد. او باید بهترین سامسون باشد تا برنده شود. براندون کاری، شرطی سازی. اگر براندون بتواند مانند هادی به شرایطی برسد، می تواند برنده شود. اندرو باید بزرگتر شود. او باید بزرگتر و تنومندتر شود.” او برای برنده شدن، فکر می کنم باید همسترینگش را هم بلند کند.

‘The Blade’ معتقد است واکر باید به جای تلاش برای مطابقت با شرایط رقبا، روی اندازه تمرکز کند.

نیک، من فکر می‌کنم نیک باید بزرگ باشد و سعی نکند که اینقدر پاره شود.

مستر المپیا 2008 در مورد توانایی رامی برای بازگشت و دستیابی به موفقیت تردید دارد.

“اگر رامی بزرگ مسابقه دهد و به آرنولد برگردد، این همان آرنولد است که او پس از المپیا انجام داد، بله، او به این روش آمد، فکر نمی‌کنم بتواند برنده شود. و فکر نمی‌کنم دوباره برنده شود. فکر می کنم اگر بتواند خودش را دوباره به ترکیب برگرداند از تکرار آن شرطی که در آرنولد کلاسیک داشت.

جکسون تنها نامی در ورزش نیست که آینده بیگ رامی را در لیگ حرفه ای IFBB ارزیابی می کند. اخیرا، شاون ری، کهنه کار بدنسازی، نگاهی دقیق‌تر به پتانسیل دو بار مستر المپیا داشته است. وی تاکید کرد که مسابقات مستر المپیا 2024 سال موفقیت یا شکست رامی است.

همه جاده ها به مسابقات مستر المپیا 2024 منتهی می شوند که قرار است شصتمین سالگرد خود را جشن بگیرند. رویدادهای بدنسازی که اواخر امسال در تاریخ 10 تا 13 اکتبر برگزار می شود را از دست ندهید.

مربوط: درک لونسفورد می‌گوید جی کاتلر معتقد است نیک واکر به احتمال زیاد عنوان مستر المپیا را در سال 2024 به دست خواهد آورد.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب تلویزیون المپیا در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/dexter-jackson-2024-olympia-nick-walker/