نیک واکر 5 هفته قبل از 2024 New York Pro – Fitness Volt، تمرین بی رحمانه پشت را در «زمان چرخاندن» به اشتراک می گذارد

نیک واکر نزدیک به یک بازگشت هیجان انگیز، او مشتاق است پس از انصراف غیرمنتظره اش از مسابقات مستر المپیا در سال گذشته، بیانیه ای بدهد. نیک واکر در ویدیوی اخیر یوتیوب، پنج هفته قبل از مسابقات حرفه ای نیویورک 2024، یک تمرین شدید پشت را انجام داد.

“این فقط دید تونلی است و این تمرینات را مهم می کند.”

نیک واکر با یک عامل عجیب و غریب شگفت انگیز و عزم محض نامی برای خود در بخش آزاد مردان به دست آورده است. با دستاوردهای چشمگیر او، از جمله پیروزی در نیویورک پرو 2021 و آرنولد کلاسیک، جای تعجب نیست که طرفداران از دیدن او در بالاترین سطح هیجان زده شوند. او در سال 2022 در استیج معتبر المپیا سوم شد. در حالی که در آرنولد کلاسیک 2023 پشت سر سامسون داودا دوم شد، همچنان به عنوان محبوب ترین مرحله مستر المپیا شناخته می شد.

نیک واکر 5 هفته قبل از مسابقات نیویورک پرو 2024 از یک جلسه تمرینی خارج می شود

نیک واکر 2024
نیک واکر/اینستاگرام

متأسفانه وقتی نیک واکر به دلیل پارگی همسترینگ و ساق پا مجبور به کناره گیری از مسابقات بزرگ شد، طرفداران بدنسازی شوکه و ویران شدند. واکر چند ماه گذشته را در دوران نقاهت سپری کرده است و اخیرا اعلام کرده است که در مسابقات نیویورک پرو ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد و به دنبال کسب یک برد دیگر و همچنین جواز حضور در مستر المپیای امسال است.

وقتی نیک واکر به صحنه نزدیک می شود، هیچ چیز مانع از آن نمی شود. در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، واکر تمرینات طاقت فرسای پشتی خود را پنج هفته قبل از مسابقات حرفه ای نیویورک 2024 نشان داد.

“من از طرفداران بزرگ رویکرد دوریان یتس هستم، اما آن را از نظر تمرین تا شکست کاهش می دهیم. من لزوماً در ست ها شکست نمی خورم، اما ممکن است یک یا دو تمرین برای ایجاد یک رویکرد حجمی اضافه کنم. من، این کار می کند.”

قبل از پایان تمرین، واکر تصمیم گرفت تا بعد از مصدومیت فاجعه‌باری که سال گذشته متحمل شد، چند حلقه همسترینگ انجام دهد و به تقویت پای خود ادامه دهد. وی افزود که وزنش در حال کاهش است و روز به روز کوچکتر می شود.

ما برگشتیم، باسن، کمی همسترینگ. من زیر پنج هفته هستم.

وزن الان داره کم میشه همه چیز در مورد چربی بدن من شروع به تنگ شدن کرد. داره تنگ میشه الان همه چی تنگ تره به طور قطع می توانم بگویم که کوچکتر شده ایم. “خواب شروع به گرم نشدن کرده است.”

واکر با توجه به قهرمانی دوم در نیویورک پرو، نظرات خود را در مورد آخرین جلسه تمرینی خود بیان کرد:

“این بخشی از روند است. ما به این مرز چهار هفته رسیده ایم. این زمان سنگ زنی است. این مرحله نهایی است. این علامت پرداخت چهار هفته ای است. اینجا جایی است که ما مردان را از پسرها جدا می کنیم. همه ما می دانیم که من همیشه برای شکست ها پیروز هستم.

اگرچه واکر هنوز برای مستر المپیا 2024 واجد شرایط نشده است، کهنه سربازان بدنسازی از او به عنوان یک تهدید قابل توجه پیش از این رویداد بزرگ حمایت کرده اند. اخیرا، جی کاتلر، اسطوره بدنسازی، در مورد پتانسیل واکر صحبت کرد و اظهار داشت که او “به احتمال زیاد” می تواند عنوان مستر المپیا 2024 را زمانی که قهرمان قهرمان، درک لونسفورد و هادی شوپن شود، کسب کند.

New York Pro 2024 در 18 می برگزار می شود. وقتی نمایش به پایان می رسد، طرفداران ایده روشن تری از جایگاه واکر در مورد المپیک خواهند داشت. در همین حال، “جهش یافته” به امید بازگشت به یاد ماندنی به صحنه به تمرینات فشرده ادامه می دهد.

ویدیوی کامل را در زیر تماشا کنید:

نظراتی دارید؟ به گفتگو در انجمن گفتگوی ما بپیوندید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید! با علاقه مندان همکارتان عمیق تر بگردید و بیایید این را با هم بشکنیم!


منبع: https://fitnessvolt.com/nick-walker-trains-back-2024-new-york-pro/