یک بدنساز پس از مرگ همسرش در بخش مراقبت های ویژه پس از یک حمله خشونت آمیز در بازداشت است – فیتنس ولت

ایگور پورتو براندائو، بدنساز، پس از ادعای تعرض به همسرش، مارسلا لوئیز، که اخیرا درگذشت، دستگیر شد. عمه لوئیز مرگ غم انگیز او را با یک رسانه محلی تایید کرد.

قربانی، مارسلا لوئیز، 10 روز را در بخش مراقبت های ویژه سپری کرد تا اینکه بمیرد. اگرچه براندائو اصرار داشت که در حین تمیز کردن زمین خورد، اما جراحات او با چنین حادثه ای سازگار نبود. لوئیز دچار آسیب‌های مغزی، شکستگی دنده‌های متعدد، شکستگی تیغه شانه و کبودی شدید صورت شد.

پس از اینکه براندائو او را به بیمارستان سانتا مونیکا در برزیل منتقل کرد که از چندین مصدومیت رنج می برد، اوضاع بدتر شد. روز دوشنبه مرگ مارسلا لوئیز اعلام شد و در نتیجه بدنساز براندائو به سرعت بازداشت شد.

واکنش پلیس پس از مرگ همسر پورتو براندائو بدنساز پس از گذراندن 10 روز در بخش مراقبت‌های ویژه به دلیل حمله ادعایی

به گفته عمه لوئیز، براندو او را “کنترل” کرد و به او گفت که مادر بدی است.

او کار نمی‌کرد و او را کنترل می‌کرد، او اغلب به او می‌گفت که مادر خوبی نیست، او نمی‌داند چگونه باید انجام دهد و او به او توهین و توهین می‌کرد.

پس از اطلاع رسانی به بیمارستان، پلیس متوجه شد که جراحات وی با سقوط تصادفی مطابقت ندارد.

وی افزود: بیمارستان با کلانتری تماس گرفت و جراحات متعددی را که با سقوط مطابقت نداشت به آنها اطلاع داد. او در دو طرف سر و قاعده جمجمه دچار ضربه به سر شد، استخوان ترقوه و هشت دنده اش شکست و چندین کبودی در بدنش دیده شد. مشترک مسئولین.

رئیس پلیس برونا کوئیلو گفت که براندائو همسرش را قبل از بردن او به بیمارستان حمام کرد. با شروع تحقیقات رسمی، پلیس قصد دارد تا به آنچه واقعاً رخ داده است بپردازد.

ایگور پورتو براندائو به عنوان یک بدنساز، تأثیرگذار و مربی پرکار، یکی از اعضای برجسته جامعه تناسب اندام بوده است. او مرتباً علاقه خود به وزنه برداری و ورزش را به صورت آنلاین با جهان به اشتراک می گذارد.

متاسفانه این اولین بار نیست که یک بدنساز به آزار همسرش متهم می شود. پیش از این، نرمین سلیمانوویچ مرتکب کارهای غیرقابل تصوری شد و همسرش را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند و کل این روند را به صورت زنده پخش کرد. از آنجا، او دو نفر دیگر را می کشد تا در نهایت پس از دستگیری پلیس، خود را بکشد.

علاوه بر این، یان باوناخ، بدنساز NPC و تفنگدار سابق نیروی دریایی ایالات متحده، به قتل همسر سابقش متهم شد. پس از ناپدید شدن او، پلیس وارد عمل شد و در نهایت حکم بازرسی خانه او را گرفت. به محض ورود به خانه اش، مشخص بود که درگیری رخ داده است، به گواه آن خون روی زمین. پس از تحقیقات، پلیس فاش کرد که بوناچ جسد او را در حیاط خانه سوزاند.

تیم ما در FitnessVolt به خانواده مارسلا لوئیز تسلیت می گوید زیرا آنها در این فقدان غم انگیز غمگین هستند.

مربوط: سسکو سرا، ستاره بدنسازی اسپانیایی پس از سال ها مبارزه با سرطان پوست، در سن 50 سالگی به دلیل مشکلات معده درگذشت.


منبع: https://fitnessvolt.com/bodybuilder-arrested-after-wife-dies-attack/