شاون ری به شانس نیک واکر در مستر المپیا 2024 شک دارد: “او به مقداری واقعیت نیاز دارد”

شاون ری، کهنه کار بدنسازی، همچنان در دوران بازنشستگی در رده باز مردان پلیس پلیس است. در پادکست اخیر Voice of Bodybuilding، ری عملکرد واکر را در مسابقات New York Pro 2024 ارزیابی کرد و در مورد توانایی او برای بردن عنوان مستر المپیا در سال 2024 تردید ایجاد کرد.

مهمان واکر در کنار درک لونسفورد و سایر رقبا در پیتسبورگ ظاهر شد که بحث ها را در مورد اندازه دور کمر او برانگیخت. یک هفته بعد، او تمام تراشه های خود را فشار داد و در مسابقات نیویورک پرو 2024 برای کسب دومین عنوان خود شرکت کرد. واکر سال گذشته با موفقیت از آسیب دیدگی همسترینگ و پارگی ساق پا بهبود یافت.

شوک شب این نبود که واکر دستش را بالا برد. اجرای فوق العاده مارتین فیتزواتر بود. این موضوع نه تنها باعث شد تا “جهش یافته” پول خود را به دست بیاورد، بلکه جامعه بدنسازی را در مورد این برخورد نزدیک مضطرب کرد. اکنون که واکر شرایط خود را برای المپیک 2024 تضمین کرده است، صداهای پیشرو در این ورزش درباره شانس او ​​در شصتمین سالگرد اکسپو بحث می کنند.

شاون ری در مورد شانس نیک واکر برای بردن عنوان مستر المپیا در سال 2024 می گوید: “او رای من را نخواهد گرفت.”

ری در مورد شانس نیک واکر در برابر درک لونسفورد و هادی شوپن تردید دارد، اگر حضور حرفه ای او در نیویورک بهترین باشد.

آیا مارتین فیتزواتر آنقدر خوب است یا اینکه نیک خیلی زود تبلیغات می کند؟

منظورم این است که نیک ادعا می کند بهترین است که تا به حال بوده است و اگر این بهترین او باشد، او در کنار هادی چگونه خواهد بود؟ آیا فیتزواتر در اولین بازی خود یکی از پنج بازیکن برتر المپیک بود، واقعاً در اینجا درباره چه چیزی صحبت می کنیم؟ ری می پرسد.

ری می‌گوید که این یک پیروزی قاطع برای واکر در نیویورک پرو 2024 نبود و معتقد است که اگر امیدوار است نام‌هایی مانند لانسفورد، چوپان یا سامسون داودا را شکست دهد، به «حجمی از واقعیت» نیاز دارد.

“نیک، این واضح نبود، و این یک پیروزی واضح برای نیک نبود. این قابل بحث است. مردم هنوز هم این موضوع را بدیهی می‌دانند. نیک از طرفدارانش می‌گفت که این یک ناک اوت بوده است. او به مقداری از آن نیاز دارد. واقعیت اگر او آنقدر نزدیک است… نیک، چقدر به ایستادن در کنار هادی، درک یا سامسون بزرگ نزدیک است؟

اگرچه او اظهار داشت که واکر “لایق روزی است که در آفتاب باشد”، اما ری معتقد نیست که بدن او باید نماینده آقای المپیا باشد.

“نیک شایسته روزی است که در آفتاب باشد، آیا این همان چیزی است که من می‌خواهم فیزیک شماره یک باشم که نشان‌دهنده آن چیزی است که بدنسازی درباره آن است؟”

او هرگز رای من را نخواهد گرفت. یکشنبه دو بار رای من را نگرفت. این واقعیت را نفی نمی کند که او یک بدنساز یقه آبی هاردکور است. این بدان معنا نیست که او لیاقت قهرمانی حرفه ای نیویورک یا آرنولد کلاسیک را ندارد.”

علاوه بر این، ری باور نداشت که هیکل واکر در کنار لی هانی، دکستر جکسون و دیگر قهرمانان زیبایی منحنی به تاریخ بپیوندد.

من نمی‌خواهم نماینده این نهاد نخبه در مستر المپیا باشم و آن نام، آن بدن را با لی هنی، دکستر جکسون و همه بچه‌هایی که قبلاً آنجا بودند، در اینترنت قرار دهم.

سپس، وارد نیک می‌شوید، زیرا وقتی نیک را بین آن دسته از تیپ‌های بدنی کاملاً جلو به عقب، متناسب، متعادل، متناسب قرار می‌دهید، یک مکالمه متفاوت است و ما لزوماً نمی‌توانیم همه آن چیزها را در مورد نیک بگوییم. نیک حرفه ای طولانی داشته است.»

او تمام تلاشش را می کند. به عنوان نماینده المپیا نتوانست رای من را بگیرد. من نتوانستم به آنجا بروم.”

با برنامه های بلندپروازانه برای فصل 2024، واکر در نهایت می تواند آن را برای آماده سازی برای المپیا به پایان برساند. او به پیروزی اخیر خود در Teaneck، نیوجرسی واکنش نشان داد و تاکید کرد که وقتی قصد دارد کاری را انجام دهد، به قول خود احترام می گذارد.

اگرچه شاون ری اعتقاد ندارد واکر معتبرترین عنوان این ورزش را کسب کند، اما به اخلاق کاری و عزم خود احترام می گذارد. آیا فکر می کنید واکر می تواند درک لونسفورد و هادی شوپن را در مستر المپیا 2024 شکست دهد؟

مربوط: Tyreek Elgindy به مهمانان در پیتسبورگ مشاوره می دهد، با نیک واکر “همیشه مشروط” و درک لونزفورد “فوق العاده” صحبت می کند.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب صدای بدنسازی در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/shawn-ray-nick-walker-2024-mr-olympia/