اسطوره بدنسازی جی کاتلر فاش می کند که از چند ست برای هر عضو بدن استفاده می کند – Fitness Volt

جی کاتلر او همچنان بینش ارزشمندی را برای طرفداران فراهم می کند تا از جلسات باشگاه خود بیشترین بهره را ببرند. کاتلر در پست اخیر خود در اینستاگرام درباره تعداد ست هایی که برای هر قسمت از بدن تمرین می کند صحبت کرد.

طرفداران از توانایی های تمرینی جی کاتلر شگفت زده شدند که منجر به حضور به یاد ماندنی او در صدر بخش آزاد مردان IFBB شد. کاتلر علاوه بر این که بدنساز انتخاب شد تا هشت بار آقای المپیا رونی کلمن را از سلطنت خلع کند، میراث خود را پس از به دست آوردن مجدد عنوان معتبر در سال 2009 در برابر برانچ وارن و دکستر جکسون جاودانه کرد.

کاتلر به لطف رویکرد بزرگ خود در تمرین، دارای تعریف چهارگانه سطح بعدی است و به دلیل ارائه نکات تمرینی موثر و آزموده شده مشهور شده است. اگر تعجب کرده اید که او چند ست را برای ساختن هیکل عظیم خود اجرا می کند، بیشتر از این نگاه نکنید.

جی کاتلر درباره تعداد ست هایی که برای هر عضو بدن برای تمرین استفاده می کند صحبت می کند: “همه یکسان است”

به گفته کاتلر، 20 ست در هر عضو بدن برای او در طول دوران حرفه ای و حتی در دوران بازنشستگی یک عدد برنده بوده است. این شامل ست های گرم کردن یا ست های احساس نمی شود.

“چند ست برای هر عضو بدن تمرین می کنم؟ اکنون، از روز اول، از زمانی که تمرین را از 18 سالگی شروع کردم، با 20 ست برای یک عضو بدن شروع می کنم. ممکن است فقط سه یا چهار حرکت به استثنای ست های حسی یا من انجام دهم. ست های گرم کننده .

کاتلر به طور منظم سه تا چهار ست را با استفاده از پنج تمرین مختلف انجام می دهد. او سعی می کند “کم و بیش حدود 20 مجموعه از اعضای بدن” را حفظ کند.

کاری که من سعی می کنم انجام دهم تغییرات زیاد، زاویه های زیاد است و کاری که انجام خواهم داد حداقل سه یا چهار ست و تمرکز روی پنج حرکت مختلف است.

همانطور که گفتم، از هر کدام چهار ست، هر کدام سه ست. گاهی اوقات کم و بیش کار می کند اما حدود 20 مجموعه از اعضای بدن. فرقی نمی‌کند قسمت بدن، دوسر بازو، پاها، پشت، سینه، شانه‌ها یا بازوها، همه یکسان هستند. گرفتار جی کاتلر.

تعهد جی کاتلر به تمرینات بهینه پس از دوران درخشان بدنسازی او به طور مداوم مشهود است. او اخیراً به طرفداران خود نکاتی را در مورد چگونگی استفاده حداکثری از انزوای عضلانی، دامنه کامل حرکت و زمان تحت تنش ارائه کرده است و بینشی از نحوه برخورد او با این جنبه‌های بسیار مهم تمرین نشان داده است.

ایجاد یک روال تناسب اندام موثر به زمان، انرژی و آمادگی نیاز دارد. جی کاتلر همیشه موفقیت خود را در پنج حرکت مختلف در چهار ست، صرف نظر از قسمت خاصی از بدن که قصد رشد دارد، یافته است.

مربوط: جی کاتلر در مورد خوردن ۷ وعده غذایی در روز در زمان اوج مصرف صحبت می‌کند و می‌گوید غذا سخت‌ترین بخش بدنسازی است.


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-sets-per-body-part/