لری ولز و ولادیسلاوا گالاگان برای تمرین “پمپ شانه بزرگ” – Fitness Volt با هم تیم می شوند

لری ولز و ولادیسلاوا گالاگان با یک همکاری مربیگری شگفت انگیز دیگر بازگشته اند. آنها اخیراً قدرت یکدیگر را با یک تمرین سنگین شانه در Binous Gym در دبی آزمایش کردند.

ولادیسلاوا گالاگان می‌گوید: «امروز می‌خواهم با لری ولز تمرین کنم.

لری ولز پس از آزمایش آب در پاورلیفتینگ، مرد قوی، کشتی بازو و بدنسازی، به یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت تناسب اندام تبدیل شده است. ولز علاوه بر تلاش‌های ورزشی‌اش، در مورد تمام جنبه‌های زندگی‌اش، از جمله استفاده و سوء استفاده از داروهای تقویت‌کننده عملکرد، با طرفداران روراست و صادق بوده است.

ولادیسلوا گالاگان نیز به عنوان یک ستاره در صنعت تناسب اندام ظاهر شده است. او که به عنوان “کندال جنر بدنسازی” شناخته می شود، ترکیبی از اندازه عضلات و زنانگی او به سرعت او را به یک ماشین پولساز تبدیل کرد. او فاش کرد که از زمانی که در سایت OnlyFans در فضای مجازی پخش شد، تا 10000 دلار در ماه درآمد داشته است.

لری ولز و ولادیسلاوا گالاگان در دبی روی شانه های سنگین تمرین می کنند

تمرین آنها را در زیر مشاهده کنید:

  • پرس شانه دمبل نشسته – 1 ست گرم کردن، 3 ست کار
  • ردیف عمودی هالتر – 1 ست گرم کردن، 3 ست، 8-10 تکرار
  • افزایش جانبی دمبل – 1 ست گرم کردن، 3 ست، 5-7 تکرار یا تا شکست

پرس شانه دمبل نشسته

چرخ ها و گالاگان بلافاصله با پرس سنگین شانه دمبل خود را به چالش کشیدند.

ما از شنیدن پیشنهاد او بسیار خوشحالم، تمرینات او، پرس شانه دمبل است، زیرا در اینجا آنها فقط تا 100 کیلوگرم وزن دارند آنها فقط تا 40-50 کیلوگرم وزن دارند.

گالاگان می گوید: «بنابراین، پرس شانه، ما سه ست انجام می دهیم.

“ما یک پمپ شانه بزرگ خوب می گیریم، دیوانه به نظر می رسد.” او پاسخ می دهد چرخ ها.

در بین ست ها، ولز در مورد اینکه اندازه چگونه بر حرکت کلی تأثیر می گذارد صحبت کرد.

Wheels به اشتراک می گذارد: «خب، تا می توانید از آن لذت ببرید، هر چه بزرگتر باشد، کمتر می توانید حرکت کنید. “ما در اینجا تکرارهای جزئی انجام نمی دهیم.”

ردیف عمودی هالتر

گالاگان ردیف های هالتر مستقیم را انتخاب کرد. ولز گفت که پس از فشار دادن یک شانه دمبل سنگین برای شروع تمرین، در ادامه جلسه نگران وزنه زدن نیست.

ولز توضیح می دهد: «شانه های من به انجام آن حرکت عادت ندارند.

“بعد از اولین تمرین، که حرکت ترکیبی سنگین است. من دیگر نگران وزن نیستم، و فقط به فرم و عملکرد اهمیت می دهم. برقراری ارتباط ذهن و عضله، و این یک انقباض خوب است. اولین تمرین برای من برای ایجاد قدرت و عضلات متراکم مهم است.”

“پس از آن، من دوست دارم از وزن بسیار سبک تر استفاده کنم و یک پمپ خوب داشته باشم.”

بالا بردن جانبی دمبل

ولز در حین استراحت در طول بلند کردن جانبی دمبل، نشان داد که چگونه آرنج های خود را بالا نگه می دارد و شانه هایش را جمع می کند تا بهترین نتیجه را بگیرد.

ولز می‌گوید: «هرچه آنابولیک‌تر باشید، دلت‌ها و تله‌های بیشتری خواهید داشت. این اولین چیزی است که پاسخ می‌دهد شبیه این تله‌ها (به جلو خم شوید) سعی می‌کنم کتف‌ها را به‌طور خاص جمع‌آوری کنم و به این شکل بالا بردن جانبی انجام دهم تا تله‌ها شل شوند.

این اولین جلسه تمرینی لری ولز و ولادیسلاوا گالاگان با هم نبود. در گذشته، آن‌ها با هم کار کرده‌اند و تجربیات خود را در رابطه با استروئیدها و همچنین قرار گرفتن در معرض رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار داده‌اند.

به عنوان دو تا از مشهورترین تأثیرگذاران تناسب اندام در جهان، دیدن شکست دوره های آموزشی همیشه عالی است. در حالی که آنها فقط به سه تمرین پایبند بودند، آنها مطمئن شدند که بر ارتباط ذهن و عضله و دستیابی به انقباض مناسب تمرکز می کنند.

مربوط: ولادیسلوا گالاگان، “کندال جنر بدنسازی” ترکیب مکمل های تمرینی خود را به اشتراک می گذارد

ویدیوی کامل از کانال یوتیوب لری ویلز را در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/larry-wheels-vladislava-galagan-shoulder-pump-workout/