اسطوره هنرهای رزمی ترکیبی باب ساپ اولین حضور خود را در بدنسازی در سن 50 سالگی انجام داد – Fitness Volt

نماد هنرهای رزمی ترکیبی باب ساب او اخیراً با اولین حضور خود در بدنسازی ساعت را به عقب برگرداند. ساپ در سن 50 سالگی روی صحنه رفت و با طول عمر، ماهیچه ها و مهارت های ایستادن خود تماشاگران را در کره تحت تاثیر قرار داد.

ساپ پس از آزمایش عزم خود در فوتبال، هنرهای رزمی ترکیبی، کیک بوکسینگ و کشتی حرفه ای، اکنون می تواند با افتخار بدنسازی را به لیست دستاوردهای خود اضافه کند. اگرچه او در حال حاضر برای مبارزه با ارتقاء RIZIN قرارداد دارد، ساپ با پشتکار فیزیک بدنی خود را برای اولین نمایش بدنسازی خود آماده کرده است که در فرم و شرایطی که او به صحنه می آورد مشهود است.

اگر ساپ به حرفه خود در این ورزش ادامه دهد، یک کاندیدای ایده آل برای مستر المپیا آینده خواهد بود، یک رویداد خیمه شب بازی که به دلیل قرار گرفتن بدنسازان مسن در برابر یکدیگر شناخته شده است. با توجه به تعریف اولیه و حجم کلی خود، ساپ در اولین حضور خود در صحنه بیانیه ای ارائه کرد.

باب ساپ، ستاره MMA، در 50 سالگی اولین حضور چشمگیر بدنسازی را انجام داد

اولین حضور Sapp در بدنسازی را که در زیر در رویداد Monsterzym در کره برگزار شد را بررسی کنید:

نمی توان منکر ژن های سطح بالای باب ساپ شد، با توجه به اینکه او توانسته است در چند رشته مختلف جای خود را به جا بگذارد. او کمر باریک، بازوهای بزرگ و چهارتایی چشمگیر دارد. ساپ با قد 6 فوت و چهار اینچ و وزنی بیش از 400 پوند از حریفان خود، اقدامات قابل توجهی را در داخل و خارج از ورزشگاه انجام داده است تا فیزیک بدنی بهتری داشته باشد.

از دزدی نمایش در رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا آزمایش توانایی‌های مبارزه‌اش در برابر خرس‌های گریزلی، چالشی وجود ندارد که باب ساپ قبول نکند. هنرهای رزمی ترکیبی و بدنسازی به ندرت انجام می شود، اما اخیراً این یک روند محبوب شده است.

اخیرا، مایک اوهرن، بدنساز، وزنه بردار و مدل، با اسطوره UFC و قهرمان سابق سنگین وزن کوئینتون “رامپیج” جکسون موافقت کرد. این دو قرار است تابستان امسال در رویداد Bloodsport Bushido در توکیو ژاپن به مصاف یکدیگر بروند. بدون هیچ تجربه رسمی مبارزه، طرفداران کنجکاو هستند که ببینند آیا اوهرن می تواند وقتی وارد رینگ می شود جهان را شوکه کند.

در ورزش هایی مانند هنرهای رزمی ترکیبی و بدنسازی، رسیدن به طول عمر دشوار است، اما باب ساپ نشان داده است که به آینده خود در این ورزش متعهد است. اگر به پیشرفت خود ادامه دهد و تناسب اندام خود را افزایش دهد، می تواند عامل اصلی در مسابقات باشد. موفقیت روی صحنه در سن 50 سالگی با توجه به دشواری تغییر رشته های ورزشی، اولین حضور اخیر ساپ در بدنسازی را الهام بخش تر می کند.

مربوط: چگونه برای طول عمر در بدنسازی تمرین کنیم


منبع: https://fitnessvolt.com/bob-sapp-bodybuilding-debut/