جی کاتلر درباره خوردن 7 وعده غذایی در روز با غنچه صحبت می کند و می گوید غذا سخت ترین بخش بدنسازی است

به عنوان قهرمان چهار دوره مستر المپیا، جی کاتلر جای تعجب نیست که برای حفظ فیزیک یک بازیکن سطح بالای IFBB Pro چه چیزی لازم است. در ویدیوی اخیر یوتیوب، کاتلر در مورد اینکه چرا غذا چالش‌برانگیزترین جنبه بدنسازی باقی مانده است، توضیح می‌دهد که زمانی وظیفه داشت هفت وعده غذایی در روز بخورد.

جی کاتلر حتی در دوران بازنشستگی نیز همچنان یک صدای برجسته در جامعه بدنسازی است. در 50 سالگی، کاتلر همچنان به تناسب اندام خود ادامه می دهد و خود را به چالش می کشد تا قبل از تولد 50 سالگی خود تغییر بدن را انجام دهد. جی کاتلر نتایج شگفت انگیز خود را در یک حضور مهمان در MuscleContest FitExpo 2023 فاش کرد.

جی کاتلر توضیح می دهد که چرا غذا “سخت ترین بخش” بدنسازی است

برای دستیابی به چنین تحول شگفت انگیزی، کاتلر از یک رژیم غذایی سخت متشکل از پروتئین هایی مانند مرغ، استیک و تخم مرغ پیروی می کند. تا همین اواخر بود که کاتلر برای اولین بار KFC را امتحان کرد، نشان داد که خیلی تحت تأثیر قرار نگرفته است.

جی کاتلر که توانسته در طول زندگی خود یک رژیم غذایی سخت و رژیم تمرینی داشته باشد، اخیراً ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشته است که در آن می گوید رژیم غذایی سخت ترین جنبه بدنساز بودن است و او توضیح می دهد که چرا چنین مبارزه ای است.

«سخت‌ترین بخش بدنسازی چیست و من همیشه می‌گویم که مثل این است که الان برای دریافت غذای کافی مشکل دارم، اما اشتهایم خوب است.

“مخصوصاً وقتی زیاد جابجا می شوم. منظورم این است که من غذا را روی میز می آورم.

در حالی که کاتلر توضیح می‌دهد که برخی از افراد می‌توانند با نخوردن غذای سالم کنار بیایند، او مطمئناً برای رسیدن به موفقیت روی صحنه باید رژیم غذایی سختی را رعایت می‌کرد.

“من فکر می کنم برخی از مردم می توانند برای هر چیزی رقابت کنند و من فکر می کنم که این به ژنتیک آنها بستگی دارد پودر و برنج و همه چیز. جی کاتلر او گفت.

من در سال 2001 به قهرمانی نزدیک بودم، بنابراین وعده های غذایی کامل می خوردم، اما اگر سفیده تخم مرغ را نمی خوردم، قطعاً گاهی اوقات پروتئین را بعد از تمرین می خوردم قبل از خواب.

«بعضی از مردم استیک می‌خورند، زیرا احساس می‌کنند که این استیک به من احساس سیری می‌دهد، اما برای من، این چیزی است که کریس همیشه از اولین رژیم غذایی به آن پایبند بوده است.

کاتلر قبل از پیوستن به هانی رامبد، کار خود را با 5 تا 6 وعده غذایی آغاز کرد، سپس میزان وعده های غذایی روزانه خود را به 7 وعده افزایش داد. او همچنین مجبور بود تنظیماتی مانند تغییر از بلغور جو دوسر به خامه برنج یا بلغور انجام دهد، زیرا هضم آن برای او آسان‌تر بود.

من همیشه شش وعده غذا می خوردم، یعنی هانی مرا وادار به خوردن هفت وعده غذایی می کرد، بنابراین، می دانید، این سوال رایج این است که چه فرقی با کریس داشتم و بعد از آن 9، 10، 7 وعده غذایی داشتم.

“من به خوردن بلغور روی آوردم. بلغور جو دوسر برای هر چیزی که همیشه معده ام را اذیت می کند. نمی دانم گلوتن است یا نه، اما شروع به خوردن خامه برنج یا بلغور کردم. هضم آن سریع تر بود.”

جی کاتلر گاهی اوقات رژیم گرفتن را به حد افراطی می کشد. در گذشته او روزانه بیش از 140 سفیده تخم مرغ می خورد و یک گاو کامل از قصابی می خرید تا در فریزر نگهداری کند. اگر این کافی نبود، او همچنین بیش از 140 پوند مرغ برای تامین نیازهای انبوه پروتئین خود می‌خرد.

رژیم غذایی نقش بزرگی در موفقیت جی کاتلر در بدنسازی همراه با پشتکار و اراده باورنکردنی او داشت. با توجه به تجربه چندین ساله او، مشاوره و تخصص او همچنان در جامعه بدنسازی و تناسب اندام مورد توجه است.

مربوط: درک لونسفورد می‌گوید جی کاتلر معتقد است نیک واکر به احتمال زیاد عنوان مستر المپیا را در سال 2024 به دست خواهد آورد.


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-eating-hardest-part-of-bodybuilding/