دکتر پیتر آتیا 10 تمرین اساسی برای آمادگی جسمانی و ساخت ماهیچه های مادام العمر – Fitness Volt را با ما به اشتراک می گذارد.

دکتر پیتر عطیا او که در جامعه تناسب اندام شناخته شده و محبوب است، توصیه های علمی در مورد خواب، تغذیه و تمرین ارائه می دهد. دکتر پیتر آتیا در ویدیوی اخیر یوتیوب ده تمرین برتری که در طول زندگی خود استفاده خواهد کرد را فاش کرد.

دکتر پیتر آتیا با به دست آوردن طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی، به منبعی برای کسب اطلاعات در مورد بهبود کیفیت خواب، سلامت روده و رژیم غذایی تبدیل شده است. دکتر پیتر آتیا با همکاری با متخصصان پزشکی دیگر مانند دکتر روندا پاتریک و اندرو هوبرمن، درک وسیعی از همه چیزهای تناسب اندام و سلامت دارد.

در مورد سالم ماندن، دکتر پیتر آتیا از طرفداران بزرگ پیروی از یک روال تمرینی مداوم است. در گذشته، او نحوه افزایش طول عمر را از طریق رژیم خواب، مکمل ها و ورزش به اشتراک گذاشته است. اخیراً دکتر پیتر عطیا در ویدیوی اخیر یوتیوب 10 تمرینی را که همیشه در روال خود نگه می دارد را به اشتراک گذاشت.

ده بهترین تمرین توسط دکتر پیتر عطیا

لیست تمرینات دکتر عطیا را در زیر بیابید، جایی که او به تفصیل توضیح می دهد که چرا هر تمرین را انتخاب کرده است:

  1. دوچرخه سواري
  2. سنگ/شنا
  3. اسکات کمربند
  4. اسکات اسپلیت پشت پا با دمبل یا کتل بل
  5. پرس نیمکت دمبل
  6. کشش سه دسته
  7. اکستنشن بالای سر سه سر
  8. بالا بردن پاهای آویزان
  9. بار کشاورز
  10. پرورش گوساله نشسته

1. دوچرخه سواری

برای شروع، دکتر پیتر آتیا دوچرخه سواری را انتخاب کرد زیرا به او اجازه می دهد کاردیو منطقه 2 را انجام دهد.

آتیا گفت: «بله (دوچرخه جاده). “من سوئیت کاملم را آنجا خواهم گرفت.”

2. دویدن/شنا

دکتر آتیا با رفتن به گزینه دوم خود، یک تمرین اضافی انجام داد که هم شامل قایقرانی و هم شنا بود، زیرا هر دو فعالیت هایی هستند که به استقامت نیاز دارند.

منظورم این است که در حال حاضر قرار است شنا کنم و شنا کنم، اما این حق را برای خود محفوظ می‌دارم که برگردم و بگویم، زیرا این باعث می‌شود که من فقط هفت نفر در ورزشگاه داشته باشم.»

خیلی خوب است که آنجا باشم و وزن را تحمل کنم، و همچنین اجتماعی ترین کاری است که انجام می دهم وقتی بیمارانم به آستین می آیند و من می توانم با آنها بحث کنم.

بارگیری بدون ضربه زدن به مفاصل بسیار عالی است، همچنین برای سایر فعالیت‌هایی که من مانند شکار در جایی که در حال راه رفتن هستید و سخت است و یک کوله پشتی با وزن زیاد انجام می‌دهم، بسیار عالی است.

در مورد شنا، دکتر پیتر آتیا تأیید می کند که انجام تمرینات قلبی برای منطقه دوم در استخر چقدر آسان است.

این چیزی است که از پیشینه من همیشه در قلب من نزدیک و عزیز بوده است و همچنین فکر می کنم این یک ورزش عالی برای زندگی است (شنا).

بنابراین، این چیزی است که می توانید با چگالی های متعدد به خوبی انجام دهید. بنابراین شما واقعاً می‌توانید منطقه دوم آسان و هیجان‌انگیز را انجام دهید و می‌توانید له‌کننده‌ترین و روح‌سوزترین فواصل را انجام دهید.

3. اسکات کمربند

در مرحله بعد، او کمربند اسکوات را انتخاب می‌کند که وزن را از ستون فقراتش دور نگه می‌دارد، بدون اینکه به میزانی که می‌تواند بلند کند.

“کمربند اسکوات. اخیراً، در چهار ماه گذشته، من این دستگاه اسکات را دریافت کردم. باید بگویم که این بهترین مفصل ران تا به حال است. واقعاً خوب است زیرا شما اصلاً ستون فقرات من را بار نمی کنید. بنابراین من می توانم بارگیری کنم. بدن من با وزن است.” که من در اسکات پشت یا ددلیفت بدون هیچ بار محوری تحمل می کنم.

دکتر پیتر آتیا برای گرفتن مالیات از قسمت پایین تنه خود، اسکات بالا پشت پا را با استفاده از دمبل یا کتل بل انتخاب کرد.

آتیا گفت: «این می تواند یک اسکات پشت پا با دمبل یا کتل بل باشد.

بدیهی است که مزیت آنها در سراسر صفحه افسانه ای است همچنین، شما هنوز هم باید بتوانید این کار را انجام دهید.

5. فشار دمبل

در مورد هدف قرار دادن قفسه سینه، دکتر پیتر آتیا تمرین فشار دمبل را انتخاب کرد.

من پرس دمبل را انتخاب می کنم.

6. کشش های سه گانه

برای توسعه پشت، دکتر پیتر آتیا، کشش هایی با سه دسته مختلف انتخاب کرد.

“کشش مشت سه گانه.”

7. اکستنشن بالای سر سه سر

برای داشتن یک پمپ خوب در بازوها، اکستنشن های سه سر سر را انتخاب کنید.

«شاید اکستنشن عضله سه سر را نیز انجام دهم.

8. بالا بردن پاهای آویزان

در تمرین زیر، دکتر پیتر عطیا، بالا بردن آویزان پا را برای رشد عضلات شکم ترجیح داد.

دکتر عطیا گفت: «بالا بردن پاهای آویزان».

من می خواهم اسلحه را بردارم و سپس هر سه طرف را درست انجام می دهم، و این به عنوان یک حرکت به حساب می آید، حتی سعی نکنید به من بگویید که این اتفاق نمی افتد.

9. بار کشاورز

دکتر پیتر آتیا هنگام برداشتن بار کشاورز ساده می گوید و توضیح می دهد که دوست دارد ورزش یک طرفه انجام دهد.

آتیا می‌گوید: «این برای اکثر مردم احمقانه است، اما من احتمالاً یک کشاورز خواهم بود.

برای من، این احتمالاً یکی از بهترین تمرینات چنگ است و من آن را دوست دارم و از گرفتن یک تمرین یک طرفه رایگان قدردانی می کنم.

10. در حالت نشسته پا را بالا بیاورید

در نهایت، دکتر پیتر آتیا لیست خود را با یک تمرین بلند کردن پا در حالت نشسته که عضله کف پا و تاندون آشیل را هدف قرار می دهد، به پایان می رساند.

“رایز نشسته ساق پا برای کف پا. اول از همه، بر خلاف تصور عمومی، رایز ساق پا در حالت نشسته همچنان به معده ضربه می زند، بنابراین شما تاندون آشیل را نیز تقویت می کنید. و من احتمالا آن را به حالت ایستاده تغییر خواهم داد، اما من فکر کن می‌توانی بار سنگینی را با نشستن بلند کنی.»

دکتر پیتر آتیا تنها نام مشهور در صنعت تناسب اندام نیست که بهترین تمرینات خود را ذکر کرده است. کریس بامستد، قهرمان پنج دوره کلاسیک فیزیک المپیا، به صف می‌پیوندد تا گزینه‌های خود و همچنین استن اوردینگ، متخصص تغذیه و نیک واکر، ستاره بدنسازی اوپن مردانه را ارائه دهد.

با توجه به توجه دکتر پیتر آتیا به جزئیات و دانش در مورد طول عمر و سلامتی، شنیدن انتخاب های ورزشی او می تواند برای هر کسی که اهداف سلامتی مشابهی دارد مفید باشد. از تمرینات استقامتی گرفته تا وزنه برداری، لیست او شامل حرکات مختلفی است.

ویدیوی کامل را در زیر تماشا کنید:

مربوط:


منبع: https://fitnessvolt.com/dr-peter-attia-top-10-exercises/