ترکیب قوی ترین مرد روی زمین 2024 توسط برایان شاو – Fitness Volt فاش شد

قوی ترین مرد روی زمین 2024 این مسابقات قرار است از 17 تا 18 آگوست در لاولند، کلرادو برگزار شود. این یکی از بهترین عملکردهای مرد قوی فصل محسوب می شود، همانطور که در چند سال گذشته نیز همینطور بوده است. علاوه بر این، نسخه امسال این رقابت امیدوارکننده تر از همیشه به نظر می رسد ترکیب فوق العاده انباشته او به تازگی فاش شده است.

پس از اینکه برایان شاو سال گذشته حق کسب عنوان “قوی ترین مرد روی زمین” را به دست آورد، مدعیان دلیل دیگری برای تلاش همه جانبه به امید تصاحب تاج و تخت دریافت کردند. علاوه بر این، Show برنده مسابقه سال گذشته شد، بنابراین ما تضمین می کنیم که امسال یک قهرمان جدید تاج گذاری کنیم.

قوی ترین مرد روی زمین 2024

NB: هنوز دو مکان دیگر برای مسابقه قویترین مرد روی زمین 2024 باز است، پس از فاش شدن، مقاله بر اساس آن به روز خواهد شد.

  • هافتور بیورنسون
  • میچل هوپر
  • تام استولتمن
  • ایوان سینگلتون
  • تری میچل
  • توماس ایوانز
  • بابی تامپسون
  • الکسی نوویکوف
  • راج درگذشت
  • لوکاس هاتون
  • لوک استولتمن
  • Aivars schmuckstilis
  • بوفالو کوردیاکا
  • آستین آندراد

مربوط: Hafthor Björnsson قصد دارد 505 کیلوگرم (1113.3 پوند) را در سال جاری بلند کند. او به فهرست قدرتمندترین مرد روی زمین در سال 2024 پیوست

نمای کلی مجموعه

رقابت قوی ترین مرد روی زمین 2024 قرار است چیزی را ارائه دهد که هیچ رقابت دیگری تاکنون ارائه نکرده است هافتور بیورنسون قرار بود او ظاهر شود. قوی ترین مرد جهان در سال 2018 اخیراً از دوران بازنشستگی خارج شده و تاکنون در دو نمایش شرکت کرده است، اما خاطرنشان کرد که به بهترین حالت خود بازنگشته است. بنابراین، با زمان زیادی که تا این مسابقه باقی مانده است، این می تواند اولین باری باشد که می بینیم یک Hafthor کاملا آماده در دوران بازنشستگی در حال مبارزه با اعجوبه های جوان تر است.

اگرچه نام های بزرگی در ترکیب حضور دارند، میچل هاپر همچنان تنظیم شده است که وضعیت ترجیحی را داشته باشد. این کانادایی نتایج قابل توجهی داشته است و عنوان قوی ترین مرد جهان در سال 2023، 2 برابر Arnold Strongman Classics و Rogue Invitational را به دست آورده است. علاوه بر این، هاپر در مسابقه قوی ترین مرد روی زمین در سال گذشته دوم شد.

هوپر بار دیگر از آن پس با بزرگترین رقیب خود نیز روبرو خواهد شد تام استولتمن او در ترکیب است. تام و میچ که قبلاً به خاطر کسب عنوان قوی‌ترین مرد جهان شناخته شده‌اند، به عنوان داغ‌ترین رقابت سال‌های اخیر معرفی شده‌اند و قرار است بار دیگر در قوی‌ترین مرد روی زمین در سال 2024 طرفداران را سرگرم کنند.

در حالی که چند مرد وجود دارند که می توانند شگفتی ساز شوند. با این حال، یک مرد وجود دارد که قبلا هوبر و استولتمن را در مسابقات نخبگان شکست داده است ایوان سینگلتون. کشتی گیر سابق دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای معروف به «تی رکس» در موارد متعددی عظمت خود را نشان داده است و ممکن است این کار را دوباره در مسابقات قوی ترین مرد زمین در سال 2024 انجام دهد.

از دیگر ورزشکاران ذکر دو ورزشکار دیگر که تهدیدی برای همه خواهند بود حائز اهمیت است. اینها قهرمانان سابق 2x Shaw Classic هستند، تری میچلقوی ترین مرد جهان در سال 2020 الکسی نوویکوف. هر دو اخیراً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده اند، اما اگر کاملاً آماده باشند، نمی توان گفت که چه چیزی می توانند به دست آورند.

ویدیوی تبلیغ را اینجا ببینید:

مربوط: وقایع The Strongest Man on Earth 2024 توسط برایان شاو فاش شد. Hafthor Björnsson تمایل به رقابت دارد

برایان شاو فاش کرد که وقتی انتخاب می کرد کدام ورزشکار را دعوت کند، تمام تعصبات و دوستی ها را کنار گذاشته است. او این کار را برای حفظ یکپارچگی رقابت ها انجام داد و اکنون یکی از قوی ترین ترکیب های فصل به نظر می رسد. بنابراین، به جرات می توان گفت که رقابت قوی ترین مرد روی زمین 2024 استثنایی خواهد بود.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد بلافاصله پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/2024-strongest-man-on-earth-lineup-revealed/