راک در فیلمی جدید نقش پدرخوانده هنرهای رزمی ترکیبی سنگین وزن را بازی می کند و تمرینات ورزشی رزمی خود را آغاز می کند.

پس از دزدیدن نمایش در رسلمنیا، دواین “صخره” جانسون او با سر به دنیای هنرهای رزمی ترکیبی شیرجه می زند. در پست اخیر ایکس، “راک” فاش کرد که او برای نقش جدید خود به عنوان مارک کر در این فیلم، تمرین در هنرهای رزمی ترکیبی را آغاز کرده است. “ماشین خرد کن.”

«صخره» با اکران بزرگ غریبه نیست. اگرچه رویای اولیه او برای بزرگ شدن در NFL آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت، اما زمان او در کانون توجه زمانی شروع شد که در سال 1996 به WWE منشعب شد و به سرعت تبدیل به یک ستاره کشتی کج شد. با این حال، “صخره” بیشتر می خواست و در نهایت در سال 2001 با بازی در فیلم “به بازیگری رفت.بازگشت مومیایی،جایی که، بنابراین، جانسون در راه رسیدن به شهرت بود.

در طول سال‌ها، «صخره» نقش‌های مهم زیادی روی پرده در پروژه‌هایی از جمله مسابقه تا کوه جادوگر،“پری دندان،” و حتی مائویی در آن نقش دارد “موآنا” همانطور که او قرار است به زودی در اکشن زنده بازگردد. اگرچه کارنامه بازیگری او چشمگیر است، “The Rock” ریشه های مدفون خود را در ورزش های رزمی فراموش نکرده است.

راک اعلام کرد که او آموزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را برای یک نقش سینمایی جدید آغاز کرده است

اخیراً، «راک» در رسلمنیا 2024 شخصیت «رئیس نهایی» را به خود اختصاص داد، که او را ملزم می‌کرد تا قبل از پریدن دوباره به رینگ، یک تمرین تمرینی طاقت‌فرسا را ​​پشت سر بگذارد. پس از شگفت‌زده کردن طرفدارانش در رسلمنیا، «راک» یک بار دیگر طرفدارانش را شگفت‌زده کرد و اعلام کرد که مستقیماً به یک رژیم تمرینی جدید می‌پرد، این بار در قفس MMA.

بنابراین رسلمنیا پشت سر من است و من در واقع از فردا دوشنبه یک کمپ آموزشی جدید را شروع خواهم کرد و آن کمپ آموزشی اکنون شامل مبارزه MMA در قفس خواهد بود.

من از رینگ حرفه ای کشتی به قفس MMA رفته ام و اکنون برای فیلم بعدی ام که Smashing Machine نام دارد آماده می شوم.

«راک» فاش می‌کند که نقش مارک کر، یک اسطوره هنرهای رزمی ترکیبی را بازی خواهد کرد که در طول زندگی حرفه‌ای خود با مبارزات متعددی از جمله اعتیاد به مواد مخدر روبرو بوده است. با این حال، کر همچنین نمایانگر “رویاها به حقیقت پیوسته” است.

همانطور که بسیاری از شما می دانید، Smashing Machine از زندگی مارک کر الهام گرفته شده است، پدرخوانده هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، که زمانی بزرگترین مبارز روی کره زمین بود. یک جانور مطلق بود و رنج می برد… از اعتیاد، مبارزه با موفقیت، مبارزه با از دست دادن “او با عشق مبارزه می کرد.” او گفت صخره.

او در زندگی‌اش سختی‌های زیادی داشته است، اما او زندگی فوق‌العاده‌ای داشت و به زندگی خود ادامه می‌دهد، و من افتخار می‌کنم که با او بازی کنم، و می‌خواهم مطمئن شوم که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم و بیدار شو.» از این فرصت برای تبدیل شدن به یک مارک کر استفاده کنید.

جانسون از بازی در نقش مارک کر ابراز قدردانی کرد و قصد دارد سخت تمرین کند تا نه تنها کر بلکه همه مبارزان در انجمن MMA و UFC را به درستی نمایندگی کند.

بنابراین می‌خواهم مطمئن شوم که در کمپ تمرینی‌ام اسطوره‌ها و مربیان UFC را آموزش می‌دهم و می‌خواهم مطمئن شوم که توسط مارک درست انجام می‌دهم و جامعه و فرهنگ MMA و UFC درست انجام می‌دهم. و همه این مبارزان، مردان و زنان، که در این سالها در کشتی حرفه ای نیز به میدان رفتند.

بنابراین من با احترام و احترام کامل برای این دنیا وارد این پروژه می‌شوم و فقط می‌خواهم تا آنجا که می‌توانم آماده باشم، تمام این هفته کارم را در MMA، قفس و رینگ MMA شروع می‌کنم، که اساساً به معنای من است می‌خواهم حملات زیادی ایجاد کنم، اما به آن ادامه دهید.

«صخره» تنها بازیگری نیست که تمرینات سختی را انجام می دهد تا برای نقش های سینمایی آماده شود. هیو جکمن، هنرپیشه، نگاهی درونی به تمرین شدید بازوهای خود به اشتراک گذاشته است، زیرا او عضله دوسر خود را برای بازی در فیلم آینده تغییر داده است. “ددپول 3.”در همین حال، هر دو زک افرون و جیک جیلنهال احترام جدیدی برای هنرهای رزمی مختلط و جوامع کشتی حرفه ای به دست آوردند که یاد گرفتند برای نقش های مربوطه خود بجنگند.

بازیگری ترکیبی از ثبات فیزیکی، عاطفی و روانی است که افراد از طریق آن تجربه می کنند. “راک” می داند که برای اجرای روی پرده چه چیزی لازم است. او قصد دارد با به تصویر کشیدن ماهیت واقعی یک مبارز ورزشی رزمی، عدالت را در مورد مارک کر و همچنین جوامع MMA و UFC رعایت کند.

مربوط: فیل هیث بحث می کند که آیا راک ها از استروئیدها / TRT برای رسیدن به اندام استفاده می کنند یا خیر


منبع: https://fitnessvolt.com/the-rock-starts-mma-training-new-movie-role/