هانتر لابرادا، بدنساز، سام سولیک را در تمرین روزانه «سوختگی» پا رهبری می کند – Fitness Volt

هانتر لابرادا در خارج از فصل 2024 با ستاره بدنسازی سام سولک به نیروها پیوست. در ویدیوی اخیر یوتیوب، لابرادا سولیک را از طریق یک جلسه تمرین شدید پایین تنه هدایت کرد.

هانتر به عنوان فرزند فدراسیون بین المللی بدنسازی و تالار مشاهیر فیتنس، لی لابرادا، پس از کسب مقام چهارم در استیج مستر المپیا، ورزش بدنسازی را پذیرفت. در آخرین فصل خود، لابرادا با یک پیروزی قابل توجه در تامپا پرو در سال 2023 بازگشت.

اگرچه سم سولیک هنوز فعالیت حرفه ای بدنسازی خود را آغاز نکرده است، علاقه طرفداران به او همچنان رو به افزایش است. در یک سال تا یک سال و نیم، سولیک قصد دارد توانایی خود را به عنوان یک رقیب در فیزیک کلاسیک آزمایش کند. با اهداف بزرگ در ذهن، به هانتر لابرادا در یک روز کاری سخت بپیوندید.

هانتر لابرادا سام سولیک را در یک جلسه تمرینی روز پا راهنمایی می کند

تمرین زیر را بررسی کنید:

  • دستگاه فر کردن پا – 2 ست
  • ددلیفت رومانیایی – 2 ست
  • اسمیت ماشین رومانیایی ددلیفت – 2 ست
  • اکستنشن پای ماشینی – 2 ست
  • دستگاه اسکات – 1 مجموعه

دستگاه فر کردن پا

هانتر لابرادا و سام سولیک، یکی از لوازم اصلی روز پا، با فرهای ماشینی پا شروع می کنند.

سام سولیک می گوید: «هیچ چیز خیلی پیچیده ای نیست.

هانتر لابرادا پاسخ می دهد: «اجازه دهید بازی ها شروع شوند. “من از نظر حجم در حال آماده شدن هستم زیرا در حال حاضر برای پاها دو ست دراز و نشست، دو ست RDL، دو ست اکستنشن پا و سپس یک مجموعه از چیزهای مرکب بدون کندانسور انجام داده ام. من در خارج از فصل هستم و بعد از آن پنج روز نمی توانم راه بروم، آن وقت است که به آنجا می رسیم.

ددلیفت رومانیایی

به طور معمول، سولک ددلیفت های رومانیایی کابلی را انتخاب می کند اما برای هانتر استثنا قائل شد. سولیک کمری گرد دارد اما اگر بارهای سنگین تری بلند کند آن را صاف می کند.

“به طور معمول، من کابل های RDL را وقتی مانند یک ماشین هستند یا زمانی که شما روی دو سکو ایستاده اید، دوست دارم، نه آن نوع “ساحل”.”

لابرادا گفت: “خیلی صاف، تو واقعا گرد هستی، من فقط کنجکاو بودم.”

“اگر آن را شل کنم (کمرم) فکر می کنم اگر واقعاً احساس سنگینی می کنم، بله (کمرم را صاف می کنم) احتمالاً آن را صاف می کنم تا به خودم آسیب نرسانم.”

سولیک و هانتر انواع مختلفی از تمرین RDL را انجام دادند، یکی روی عضلات همسترینگ و دیگری روی کمر.

او می‌گوید که برای آرایش کردن، روی چند صفحه کار می‌کنید ما نمی توانیم شش بشقاب را دور بریزیم و ببندیم.

او بسیار منزوی بود. من یک کشش RDL سنتی تر انجام می دهم زیرا می خواهم کمی تحریک خوب کمر نیز انجام دهم. بیش از یک راه برای پوست گربه وجود دارد.

ددلیفت رومانیایی اسمیت ماشین

برای استرس بیشتر روی همسترینگ، سولیک در ددلیفت های رومانیایی دستگاه اسمیت خود، تنش بیشتری را ترجیح می دهد.

سولیک گفت: “این تقریباً همان مجموعه ای است که او انجام داد.” “ما برخی از فرهای همسترینگ و همچنین برخی از لولاهای ران را انجام داده‌ایم، و برخی از ما درجات کشش بیشتری نسبت به دیگران داریم، اما همسترینگ پخته شده است. طولی نمی‌کشد، مرد. آنها در ماهیتابه، داغ، فقط برای چند دقیقه در هر طرف هستند.

کشش پای ماشین

اگرچه اجرای فرهای همسترینگ برای سولیک آسان‌تر است، اما او از احساس سوزش ناشی از اکستنشن پا قدردانی می‌کند.

“احساس سوزش در آنجا… در سه مورد آخر، برای من بسیار سخت است که حتی کمی پایین تر از آن را با یک پا انجام دهم و آن را بسوزانم.”

هک ماشین اسکات

لابرادا و سولک در دور آخر اسکات ماشینی از یک دراپ ست استفاده می کنند.

ما از او می‌خواهیم یک ست دراپ معکوس را در جایی که سنگین‌تر می‌شود انجام دهد.» او می گوید سولیک.

این اولین باری نبود که سام سولک در کنار یک بازیکن برتر IFBB Pro از رده باز مردان تمرین می کرد. او همچنین توسط برنده آرنولد کلاسیک سال 2023 سامسون داودا در طول روز سینه راهنمایی شد. سولیک علاوه بر ایجاد سروصدای بزرگ، برای اولین حضورش در افق از سوی «شیر نیجریه ای» انعام گرفت.

با برگزاری مسابقات سالانه مستر المپیا 2024 که کمتر از شش ماه دیگر برگزار می شود، طرفداران هیجان زده هستند که بدانند هانتر لابرادا در کدام رقابت بعدی شرکت خواهد کرد. در مورد سولیک، او به تمرین در کنار بازیکنان برتر لیگ حرفه ای IFBB قبل از اولین بازی مورد انتظارش روی صحنه ادامه می دهد.

کامل تماشا کنید ویدیو در یوتیوب.

مربوط: سم سولیک 100 گرم پروتئین قبل از تمرین را به اشتراک می گذارد


منبع: https://fitnessvolt.com/hunter-labrada-sam-sulek-leg-training/