آرنولد شوارتزنگر فاش می کند که آیا ورزش در شب چربی بیشتری می سوزاند – فیتنس ولت

آرنولد شوارتزنگر او یک رهبر در جامعه تناسب اندام است و نکات و ترفندهای علمی را برای همه چیزهای سلامتی و تندرستی ارائه می کند. شوارتزنگر در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club فاش کرد که اگرچه برخی شواهد نشان می دهد که ورزش در شب باعث کاهش چربی می شود، دانشمندان توافق دارند که زمان روز تفاوتی ایجاد نمی کند.

اگرچه صنعت تناسب اندام از اطلاعات نادرست سلامتی و تندرستی اشباع شده است، آرنولد شوارتزنگر همچنان دقیق ترین اطلاعات را با پشتوانه تحقیقات گسترده به پیروان خود ارائه می دهد. چه به دنبال کاهش وزن، داشتن خواب بهتر یا تغذیه صحیح باشید، آرنولد شوارتزنگر می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند.

آرنولد شوارتزنگر بحث می کند که آیا زمان بندی تمرینات بر کاهش چربی تاثیر می گذارد یا خیر

آرنولد شوارتزنگر با ترکیب تجربیات عملی خود با داده های علمی، خبرنامه Arnold’s Pump Club را ایجاد کرد تا طرفداران خود را در مورد سلامت و تناسب اندام مطلع کند. شوارتزنگر در یک خبرنامه اخیر به موضوع ورزش در شب برای مزایای اضافی کاهش چربی پرداخت.

به گفته شوارتزنگر، برخی از افراد دارای اضافه وزن که از ساعت 6 بعد از ظهر تا نیمه شب در ورزش شدید شرکت کردند، خطر مرگ زودرس و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دادند.

آیا زمان ورزش بر میزان چربی سوزی و نتایجی که می‌گیرید تأثیر می‌گذارد یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که افراد چاق یا دارای اضافه وزن که فعالیت‌های شدیدتری را بین ساعت ۶ بعد از ظهر تا نیمه‌شب انجام می‌دهند، کمتر در معرض خطر مرگ زودرس و بیماری‌های قلبی عروقی هستند؟

اگرچه نتایج آن مطالعه جالب است، شوارتزنگر اضافه می کند که آنها مشاهده ای بوده اند و به طور موثر ثابت نمی کنند که ورزش در شب منجر به افزایش از دست دادن چربی می شود.

“آیا این بدان معنی است که ورزش در شب موثرتر است؟ نه کاملا.”

این تحقیق یک مطالعه مشاهده‌ای بود، این بدان معنا نیست که داده‌ها بی‌ارزش هستند (به سؤالات و مطالعات جذاب بسیاری منجر می‌شود)، اما باید مراقب باشیم که آنچه آزمایش شده است را بیش از حد برآورد نکنیم و آن را با سایر مطالعات دقیق‌تر مقایسه نکنیم. “

دانشمند ارشد این مطالعه خاطرنشان کرد: «دانشمندان داده‌های گروهی متشکل از 30000 نفر را که ردیاب‌های فعالیت پوشیده بودند، گرفتند، اما مشکل این است که آن‌ها ورزش ساختاریافته را اندازه‌گیری نکردند یا ردیابی نکردند می‌دانند که آنها در شب چه می‌کردند.»

در حالی که این مطالعه متغیر کنترل‌شده‌ای نداشت، شوارتزنگر به مطالعه دیگری اشاره می‌کند که نشان می‌دهد زمان‌بندی ورزش اصلاً تأثیری بر کاهش چربی ندارد.

زمانی که داده ها حاکی از وجود یک رابطه هستند، بهتر است ببینیم که آیا مطالعات دیگر سعی کرده اند متغیرها را برای تعیین علت و معلول کنترل کنند.

سال گذشته، یک کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده (استاندارد طلایی تحقیقات) 100 فرد دارای اضافه وزن را مورد بررسی قرار داد، از همه آنها خواست که تمرینات مشابهی را انجام دهند و سپس مشخص شد که آیا تمرین در صبح یا شب تفاوتی ایجاد می‌کند.

دانشمندان دریافتند که زمان ورزش تاثیری بر کاهش چربی ندارد.

آرنولد شوارتزنگر اشاره می کند که اگرچه تحقیقات نشان می دهد که ورزش در شب به طور مستقیم بر کاهش چربی تأثیر نمی گذارد، اما می تواند به جلوگیری از سایر عادات بد مانند پرخوری کمک کند، اگرچه این خطر مرگ یا بیماری را کاهش نمی دهد.

آیا ورزش در شب می تواند به ساختن یا جایگزینی سایر عادات بد کمک کند، اما بر اساس تحقیقات، ما نمی دانیم که چرا رابطه ای بین ورزش عصرگاهی و بهبود مرگ و میر وجود دارد؟

اگر به تحقیقات کافی نگاه کنید، مطالعاتی را خواهید یافت که از ورزش در صبح و عصر حمایت می کنند. مطالعات دیگر حاکی از آن است که مردان در عصر نتایج بهتری کسب می کنند در حالی که زنان بیشترین بهره را از تمرین صبحگاهی می برند.

شوارتزنگر اصرار دارد که مهم ترین متغیر برای کاهش وزن ثبات است. صرف نظر از اینکه تمرین صبح، بعدازظهر یا عصر باشد، آرنولد شوارتزنگر بر “فقط تمرین کنید” تاکید می کند. او همچنین فاش می کند که همیشه صبح ها ورزش می کند و به مرور زمان برای او خودکار شده است.

“در حال حاضر، بهترین توصیه شما از یک متاآنالیز اخیر است که نشان می دهد ثبات ورزش بسیار بیشتر از زمانی است که صرف ورزش می کنید.”

یادداشتی از آرنولد: من همیشه به شما می گویم که در این مورد زیاد فکر نکنید یا اجازه ندهید که کمال مانع پیشرفت شما شود، اگر تمرین در صبح زمانی است که به احتمال زیاد تمرین می کنید، آن را انجام دهید. به احتمال زیاد دوباره تمرین کنید، این کار را انجام دهید: “اگر تمرین در عصر زمانی است که به احتمال زیاد تمرین می کنید، فقط آن را انجام دهید. این تمام چیزی است که من می خواهم.”

“و می دانید، من صبح به تمرین ادامه می دهم. برای من خودکار است.”

اگرچه ورزش در شب ممکن است باعث کاهش چربی بیشتر نشود، اما میزان خوابی که افراد می‌خوابند باعث کاهش بیشتر چربی می‌شود. در خبرنامه قبلی Arnold’s Pump Club، آرنولد شوارتزنگر فاش کرد که اولویت دادن به خواب خوب نه تنها می تواند به کاهش چربی بدن کمک کند، بلکه به حفظ توده عضلانی نیز کمک می کند.

اگر هدف شما سوزاندن چربی بیشتر است، در اینجا نکته ای وجود دارد که نیازی به سفر اضافی به باشگاه ندارد.
تحقیقات نشان می دهد که اولویت دادن به خواب می تواند به شما کمک کند هنگام کاهش وزن عضله بیشتری را حفظ کرده و چربی بیشتری از بدن خود را از بین ببرید.

مربوط: اسطوره بدنسازی آرنولد شوارتزنگر در مورد اینکه آیا کراتین شما را نفخ می کند یا خیر صحبت می کند

شوارتزنگر با هفت بار فتح بزرگترین مرحله بدنسازی جهان، بینش شوارتزنگر در مورد کاهش چربی قیمتی ندارد. بهتر از همه، اطلاعات او پشتوانه چندین دهه تجربه در نشان دادن فیزیک سطح بعدی است، حتی در دوران بازنشستگی امروز در سن 76 سالگی.


منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-night-fat-burn/