ارین استرن 10 دلیل را به اشتراک می گذارد که چرا ورزش به شما مزایای درمانی می دهد – تناسب اندام ولت

ارین استرن، بدنساز، چیزهایی را که در طول این سال‌ها او را به باشگاه جذب کرده بود، فراموش نکرده است. در یک ارائه اخیر در یوتیوب، استرن 10 دلیلی را که چرا ورزش مزایای درمانی را برای کاربران به ارمغان می آورد را بیان کرد.

ارین استرن یک برنده سابق دو بار المپیا فیگور است که در سال های 2010 و 2012 به صدر بخش خود رسید. اگرچه او دیگر در Fig شرکت نمی کند، اما استرن در رده بیکینی نیز دست به کار شده و برنده جایزه جمهوری تگزاس پرو در سال 2022 شده است.

همه ما فواید فیزیکی ورزش را می‌دانیم، اما استرن می‌خواهد نشان دهد که چگونه ورزش می‌تواند حالت ذهنی آرام‌تری ایجاد کند. من توضیح دادم که چرا ورزش می تواند برای سلامت روان درمانی و مفید باشد.

فرض کنید بودجه لازم برای آن را ندارید یا علاقه ای به رفتن ندارید، می خواهم 10 راه را به شما نشان دهم که ورزش می تواند به شما کمک کند تا از مزایای درمان بهره مند شوید.

ارین استرن 10 دلیل را شناسایی می کند که مربیگری مزایای درمانی را به همراه دارد

تجزیه سریع زیر را بررسی کنید:

  1. چالش ملموس وزنه ها
  2. تقویت قدرت بدنی
  3. بلند کردن وزنه ها یک لنگر برای شما فراهم می کند
  4. ظاهر فیزیکی اهداف
  5. سایه یا سمت تاریک خود را در هویت خود بگنجانید
  6. انگیزه دادن
  7. تعامل اجتماعی
  8. ورزش کردن به زندگی ساختار می بخشد
  9. تقویت کننده خلق و خوی
  10. تحمل

چالش ملموس وزنه ها

به گفته استرن، غلبه بر چالش ملموس وزنه‌برداری می‌تواند به شما کمک کند تا بر چالش‌های ناملموسی که خارج از باشگاه با آن‌ها مواجه خواهید بود، غلبه کنید.

“شما چالش ملموس وزنه ها را دارید. وقتی وارد آن می شوید، می دانید که یک تخته 45 پوندی 45 پوند است، و وزن میله یک مقدار مشخص است، معمولاً 45 پوند نیز، مگر اینکه از آن 35 پوندی مسخره استفاده کنند. میله های پوندی، و در هر صورت می دانید که چقدر وزنه را می خواهید بلند کنید غلبه بر این چالش ملموس شما را برای غلبه بر چالش های ناملموس بهتر آماده می کند.

تقویت قدرت بدنی

استرن می‌گوید که افزایش قدرت بدنی می‌تواند بر نحوه ارزیابی عزت نفس شخص نیز تأثیر بگذارد.

“اگر قرار است به باشگاه بروید، وزنه بردارید و بیشتر به خودتان فشار بیاورید، از نظر بدنی قوی تر خواهید شد. چیزی که ما همیشه با این افزایش قدرت بدنی نمی بینیم این است که ما متفاوت عمل می کنیم.”

اگر از عزت نفس پایین رنج می برید، بلند کردن وزنه، به ویژه کار کردن با کمر، می تواند به شما کمک کند صاف تر بایستید.

وزنه برداری یک لنگر برای شما فراهم می کند

حتی اگر زندگی شما دائماً در حال تغییر است، استرن تأکید کرد که وزنه برداری می تواند یک لنگر آشنا و آرامش بخش برای کسانی که در دوران سختی سپری می کنند فراهم کند.

“بلند کردن وزنه می تواند یک لنگر برای شما فراهم کند، بنابراین، این امر ثابت در یک جهان در حال تغییر است.” گرفتار سخت گیرانه. وقتی همه چیز وارونه به نظر می رسد، و همه چیز گم شده به نظر می رسد، آن احساس ملموس وزن، یا فقط وجود یک باشگاه یا مکانی برای تمرین می تواند به شما آرامش دهد.

ظاهر فیزیکی اهداف

او همچنین به دستیابی به اهداف فیزیکی در تمرین و چگونگی تبدیل آن به سناریوهای زندگی واقعی اشاره کرد.

“اهدافی که در قلب خود نگه می دارید، بنابراین آنها اساساً نه تنها به دنیا نشان می دهند، بلکه به خودتان نشان می دهند که آنچه در ذهن دارید را می توان در زندگی واقعی به دست آورد.”

سایه یا سمت تاریک خود را در شخصیت خود بگنجانید

استرن معتقد است که آموزش به افراد این توانایی را می دهد که خودشان را درک کنند، به خصوص جنبه تاریکشان.

“شما باید بتوانید سایه خود را در شخصیت خود بگنجانید زیرا این بخشی از شخصیت ماست که اگر آن را پر کنید، متورم می شود و به روش های ناخواسته ظاهر می شود.

بنابراین، فشار دادن به آن شیاطین، مبارزه با آن شیاطین در ورزشگاه، خواه هدفون خود را بگذارید، کلاه خود را پایین بگذارید، یا به آنها حمله کنید و با آنها کار کنید تا بیشتر فشار بیاورید، به شما کمک می کند سایه خود را ادغام کنید و آن تاریکی یا درک شده را ادغام کنید. در زندگی روزمره

انگیزه دادن

المپیای تناسب اندام زنان سابق می گوید ورزش کردن و تقویت انگیزه درمانی است.

بودن در کنار سایر افرادی که تمرین می‌کنند، صرف نظر از اینکه با آنها صحبت می‌کنید یا نه، باعث افزایش انگیزه شما می‌شود آنها را شخصا نمی شناسم، آنها هنوز هم روی شما تأثیر می گذارند.

تعامل اجتماعی

برای کسانی که احساس تنهایی یا انزوا می کنند، ورزش کردن در باشگاه می تواند راهی عالی برای تغییر این احساسات باشد.

“اگر شما در خانه کار می‌کنید و من در خانه کار می‌کنم، در طول روز زیاد با مردم ارتباط برقرار نمی‌کنم. رفتن به باشگاه باعث می‌شود کمتر احساس انزوا کنم. تنها بودن در کنار مردم می‌تواند احساس تنهایی کند. به خصوص افرادی که … تفکر مشابه دارند.»

ورزش کردن به زندگی ساختار می بخشد

او تاکید می کند که یک برنامه ورزشی منظم ساختاری را فراهم می کند که می تواند به سایر بخش های زندگی شما نفوذ کند.

“ورزش به زندگی ساختار می بخشد، زیرا معمولاً باید یک برنامه روتین داشته باشید، روتین داشته باشید، زمانی را برای خود اختصاص دهید، با دانستن اینکه، بسیار خوب، در ساعت 5 صبح سه روز در هفته یا پنج روز در هفته، به باشگاه می روید یا شاید هم می روید. برای رفتن به باشگاه بعد از کار یا در زمان استراحت ناهار، ساختاری دارید و اکنون این توانایی را دارید که روزهای خود را برنامه ریزی کنید و به برنامه های خود پایبند باشید.

استرن می افزاید: «داشتن ساختار در باشگاه یا ساختار در تمرین، به بقیه زندگی شما نیز ساختار می بخشد.

تقویت کننده خلق و خوی

اعتبارات استرن به طور گسترده ای برای مزایای افزایش خلق و خوی آن ها استفاده می شود.

“این یک علم مستقیم است. اگر اندورفین را افزایش دهید، سطح سروتونین شما بالا می رود. این باعث کاهش فشار خون شما می شود و مزایای شناختی زیادی از تمرین به دست خواهید آورد، بنابراین مه مغزی را کاهش می دهد. و از نظر اختلالات واقعی مانند افسردگی و اضطراب، تحقیقات نشان می دهد که این اختلالات را می توان با ورزش کاهش داد یا در واقع به طور کامل از بین برد.

تحمل

در نهایت، استرن ادعا می کند که ورزش منظم او را در برابر چالش هایی که در زندگی با آن روبرو می شود، تحمل کرده است.

“این چیزی است که بلند کردن وزنه یا انجام تمرینات ورزشی به من کمک فوق العاده ای کرد. من قبلاً مانند یک ترن هوایی احساسی بودم. نسبت به افراد دیگر بسیار مستعد خلق و خو بودم. اگر روز ابری بود، معمولاً در خلق و خوی ناخوشایند بودم. و کوچکترین مزاحمتی باعث می‌شود من را از کار بیاندازد.» این به نوعی مرا به حاشیه می‌برد و ورزش به من کمک کرده است تا استقامتم را تقویت کنم.

اعتماد به نفس پایین، افسردگی و اضطراب می تواند بهترین افراد را تحت تاثیر قرار دهد، و این شامل ورزشکارانی مانند پدیده وزنه برداری لری ولز می شود. او در مورد اینکه چگونه باشگاه او را از زندگی منفی نجات داد، صحبت کرده است. ولز بر این باور است که علاوه بر کمک به دیدگاه ذهنی او، باشگاه او را از معاشرت با جمعیت نامناسب باز داشته است.

ورزشکارانی مانند استرن و ولز از کم اهمیت جلوه دادن اهمیت ورزش خودداری می کنند. علاوه بر مزایای فیزیکی مادام‌العمر، استرن تاکید می‌کند که تمرین می‌تواند یک درمان موثر برای هر کسی باشد که دوران چالشی را پشت سر می‌گذارد.

مربوط: ارین استرن نحوه ساختن منحنی های زیبا با تمرین نهایی پا را به اشتراک می گذارد

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب ارین استرن در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/erin-stern-reasons-training-is-therapy/