راب کرنی پس از انتخاب شدن به عنوان قوی ترین مرد جهان در سال 2024 – Fitness Volt از حرفه مرد قوی خود بازنشسته خواهد شد.

یکی از برجسته ترین چهره های دوران مدرن مردان قوی، راب کرنی,آماده حرکت از ورزش. طبق پست اخیرش در اینستاگرام، “قدرتمندترین همجنسگرای جهان.” او پس از حضور بعدی خود در قویترین مرد جهان در سال 2024 بازنشسته خواهد شد. بنابراین، او می خواهد قبل از پایان سفر 15 ساله خود در این ورزش، برای آخرین بار در این رقابت های معتبر حضور یابد.

با توجه به اینکه او تنها 32 سال سن دارد، بازنشستگی راب کرنی از بازیگری قدرتمند رقابتی خبر تکان دهنده ای بود. به طور معمول، ورزشکاران قوی تا 40 سالگی رقابت می کنند، اما کرنی دلیل تصمیم خود برای انجام این حرکت را فاش کرد.

“من در حال بازنشستگی هستم، شاید به نظر عجیب برسد که آن را با صدای بلند بگویم، اما قوی ترین مرد جهان در سال 2024 آخرین رقابت من به عنوان یک مرد قدرتمند حرفه ای خواهد بود.

زمانی که 15 سال پیش شروع کردم بیشتر از چیزی که تصورش را می کردم در این ورزش کار کرده ام…اما در مرحله ای از زندگی و حرفه ام هستم که احساس خوبی دارم و می توانم با سرم به جلو بروم. سربلند باشید و به هر کاری که در این ورزش انجام داده ام افتخار کنید.»

آگهی کامل راب کرنی را تماشا کنید:

مربوط: قویترین همجنسگرای جهان راب کرنی نگاهی درونی به سالن بدنسازی خانه جدید خود دارد

پس از اعلام بازنشستگی، راب کرنی در مصاحبه ای در تاریخ حضور یافت کانال یوتیوب Laurence ‘Big Loz’ Shahlaei. در طول پرونده، راب فاش کرد که نسبت به مسابقه آینده قوی ترین مرد جهان در سال 2024 بسیار خوشبین است. به طور مشخص او معتقد است که اتفاقات مرحله گروهی می تواند برای او بسیار خوب باشد و شانس زیادی برای صعود به فینال دارد.

اگر حق با کرنی باشد، این اولین باری است که او در فینال قوی ترین مرد جهان ظاهر می شود. این پنجمین حضور او در WSM نیز خواهد بود، بنابراین رسیدن به فینال بهترین راه برای او برای پایان دادن به حرفه‌اش خواهد بود.

مروری بر حرفه راب کرنی

راب کرنی در 17 سالگی در سال 2009 آموزش استرانگمن را شروع کرد. او به سرعت پیشرفت کرد و پس از چند سال شروع به حضور در مسابقات بین المللی کرد. بنابراین، در طول سال‌ها، راب حضور پیدا کرد و در مجموع 26 بازی انجام داد.

راب کرنی در تمام سال‌های رقابت خود از سکوهای متعددی صعود کرده و موفق به کسب دو رقابت بزرگ بین‌المللی شده است. اولین مورد از این بردها در غول های آزاد ایالات متحده در سال 2017 به دست آمد، جایی که او 12 مرد قدرتمند را شکست داد. دومین مسابقه‌ای که راب برنده شد، مسابقات قهرمانی آرنولد استرالیا در سال 2019 بود، جایی که او از بازیکنانی مانند رانو هاینله، میخائیل شولیاکوف، گری پریچت و دیگران برتری داشت.

با این حال، اهمیت حضور راب کرنی در جامعه قدرتمندان تنها در عملکرد کلی او نیست. درعوض، در مورد الهام بخشیدن به دیگران نیز پیشرفت فوق العاده ای داشته است. او ناکامی های زیادی مانند سرطان بیضه و آسیب های دیگر را پشت سر گذاشته و همیشه توانسته است برگردد و در برخی از بهترین مسابقات جهان عملکرد خوبی داشته باشد.

علاوه بر این، وقتی دید که راب کرنی کمی کوچکتر از برخی از ورزشکاران قوی دیگر است، می دانست که رویدادهایی وجود خواهند داشت که هرگز مناسب او نیستند. بنابراین، روی تسلط بر رویدادهای دیگر تمرکز کنید. راب به نوبه خود تبدیل به یکی از بهترین ددلیفت کننده ها و پرس های بالای سر در تاریخ این ورزش شد.

مصاحبه راب با Big Laws را اینجا ببینید:

مربوط: راب کرنی در آماده سازی آرنولد استرانگمن 2022 به وزن 950 پوندی در اسکات تک نفره می رسد.

شکی نیست که راب کرنی هر کاری که می تواند انجام می دهد تا آخرین ظاهر حرفه ای این مرد سخت را به بهترین شکل در تمام دوران ها تبدیل کند. با این حال، بدون توجه به نتیجه مسابقات جهانی ورزش های آبی در سال 2024، نام راب به عنوان یکی از بزرگترین ورزشکارانی که ورزش قوی تا به حال به خود دیده است، در تاریخ ثبت خواهد شد.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد بلافاصله پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/rob-kearney-will-retire-following-2024-worlds-strongest-man/