دانا لین بیلی 3 نکته اثبات شده برای ساخت عضلات بزرگتر با وزن سبک تر را به اشتراک می گذارد – Fitness Volt

دانا لین بیلی او را یکی از درخشان ترین و ماهرترین استعدادهای ورزش بدنسازی می دانند. در آخرین تلاش خود، او سه نکته آزمایش شده و واقعی خود را برای ساختن عضله با وزنه های سبک فاش کرد.

می‌توانید از این تکنیک‌ها در انواع تمرین‌های مختلف استفاده کنید، بنابراین، اگر در خانه تمرین می‌کنید و از دمبل‌ها کم استفاده می‌کنید، می‌توانید وزنه‌های سبک‌تر را نه تنها سنگین کنید، بلکه برخی از این موارد را نیز به آن‌ها اضافه کنید بیلی به اشتراک می‌گذارد. به آموزش خود اضافه کنید.

دانا لین بیلی به عنوان اولین قهرمان المپیا فیزیک زنان، در لیگ حرفه ای IFBB، به ویژه برای ورزشکاران مشتاق، پیشگام بوده است. ویژگی های زنانه او در ترکیب با شانه های پوشانده، کمر باریک و عضلات چشمگیر او به سرعت او را به یک ستاره محبوب در بخش تناسب اندام تبدیل کرد.

چه او در حال تغییر فیزیک بدنی خود باشد و چه در مورد تصمیم خود برای کناره گیری از ورزش صحبت می کند، شخصیت قابل توجه و سطح انرژی بالای بیلی، پیشنهادات تمرینی او را جالب تر می کند. اگر عضله سازی با وزنه های سبک در لیست کارهای شماست، دیگر به دنبال آن نباشید زیرا DLB سه نکته برای کمک به رشد تناسب اندام شما دارد.

دانا لین بیلی 3 نکته ساده و موثر برای ساخت عضلات بزرگتر بدون استفاده از وزنه سنگین را به اشتراک می گذارد

سه نکته DLB را در زیر بررسی کنید:

  • یک و نیم تکرار
  • از نگهدارنده های Iso متناوب استفاده کنید
  • از نوارهای مقاومتی استفاده کنید

به گفته دانا لین بیلی، بالابرها می توانند با استفاده از یک و نیم تکرار، عضلات بزرگ تری بسازند در حالی که زمان بیشتری را تحت تنش سپری می کنند.

“در اینجا سه ​​نکته در مورد چگونگی به دست آوردن عضلات بزرگتر با وزن سبک تر آورده شده است. ابتدا، یک و نیم تکرار، تا بالاترین سطح بالا می روید. نصف پایین، تمام راه بالا، تمام راه پایین بروید. زمان بیشتری تحت تنش است.”

علاوه بر این، او از نگه‌داشتن‌های جدا شده متناوب حمایت می‌کرد، که همچنین زمان تحت فشار را برای بلندکننده به همراه دارد. بیلی همچنین دیگران را تشویق کرد که از نوارهای مقاومتی در تمرینات خود استفاده کنند، تکنیکی که او اغلب به آن تکیه می کند.

“مرحله بعدی، ISO متناوب باقی می‌ماند. یک طرف را نگه می‌دارید در حالی که طرف دیگر تثبیت می‌شود. باز هم، زمان بیشتری تحت کشش است. یک نوار مقاومت اضافه کنید. این کشش را تا آخر، به خصوص در بالا ایجاد می‌کند.”

دانا لین بیلی که همیشه برای یک چالش آماده است، دوست دارد خود را با طیف وسیعی از تمرین‌ها و فرمت‌های آموزشی مختلف آزمایش کند. او اخیراً تمرینی به سبک سام سولک انجام داده است که روی تقویت پشت خود تمرکز کرده و در عین حال تکرارها را با شدت و وزن بیشتر انجام می دهد. با نگاهی دقیق تر به محبوبیت او، DLB پایگاه طرفداران سولک را با طرفداران مرحوم ریچ پیانا و بوستین لوید مقایسه کرد.

دانا لین بیلی پس از چندین دهه حفظ بدنی شگفت‌انگیز، همچنان به چالش کشیدن خود در داخل و خارج از باشگاه ادامه می‌دهد. با خیال راحت آخرین نکات او را برای ساختن عضلات بزرگتر با وزنه های سبک تر امتحان کنید!

مربوط: دانا لین بیلی چک لیست “ساده” و “مستمر” خود را برای تغذیه و آماده سازی وعده های غذایی به اشتراک می گذارد.


منبع: https://fitnessvolt.com/dana-linn-bailey-bigger-muscles-lighter-weight/