دنیس جیمز و میلوس سارتسف در مورد اینکه آیا تونیو برتون می تواند نیک واکر را در مسابقات جهانی 2024 NY Pro – Fitness Volt شکست دهد یا خیر بحث می کنند.

نیویورک پرو 2024 نزدیک است و دو قهرمان اوپن برای رویارویی آماده می شوند. در ویدیوی اخیر یوتیوب، دنیس جیمز و میلوس سارسف در مورد اینکه آیا تونیو برتون می تواند نیک واکر را در 18 می شکست دهد یا خیر، بحث کردند.

این یک فصل غیرمعمول برای “جهش یافته” بود که به دلیل پاره شدن ساق پا و همسترینگ مجبور شد از المپیک 2023 کناره گیری کند. واکر پس از تصاحب عنوان New York Pro در سال 2021، قبل از اینکه پا به زیر نور روشن بگذارد، خود را به عنوان یک قهرمان دو بار تصور کرد.

و برای تضمین جایگاه خود در بزرگترین صحنه این ورزش، واکر ورود خود را به مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک برای سال 2024 اعلام کرده است. تیم نیویورک پرو که به اعتبار خود شناخته شده است، همچنین شاهد رقابت تونیو برتون مدافع عنوان قهرمانی 2023 برای کسب طلا خواهد بود. او اخیرا پس از رافائل براندائو در آرنولد کلاسیک در آمریکای جنوبی دوم شد. در حالی که طرفداران خود را برای نبرد دیگری آماده می کنند، بدنسازان کهنه کار دنیس جیمز، میلوس سارسف و کریس کورمیر درباره نامزدهایی که به نیویورک می روند صحبت می کنند.

دنیس جیمز و میلوس سارسف در مورد نیک واکر در مقابل تونیو برتون در مورد «جک‌های عجیب و غریب» در نیویورک پرو ۲۰۲۴ صحبت کردند.

به گفته میلوش سارسف، «سخت است تصور کنید» تونیو برتون وقتی واکر را چند هفته دیگر ملاقات می کند، شکست دهد.

تصور کردنش سخت است او را از نظر وضعیت بدنی، عضله در مقابل عضلات با اندازه عجیب و غریب و این همه مزخرف شکست دهید.

اگرچه بعید به نظر می رسد، اما سارسف معتقد است که ممکن است برتون برنده شود.

او قبلاً گفته بود که شرطی‌سازی می‌تواند نزدیک یا بهتر باشد، و فرم بهتری دارد، و حالا باید توهم ایجاد کند و روی هر حالتی کار کند تا ضعف جلوی نیک، گسترش نیک، قفسه‌ی سینه نیک را تجزیه و تحلیل کند. در مقایسه‌ها، فکر می‌کنم، لطفاً این کار را در جلوی Mirror انجام دهید و برخی از وضعیت‌های خود را تنظیم کنید.

سارسف می گوید: “آیا او می تواند نیک را شکست دهد؟ بله، ممکن است.”

در توافق با میلوش سارسف، کریس کورمیر پیشنهاد می کند که برتون می تواند از طریق “اوج عملکرد” ​​از واکر پیشی بگیرد.

من فکر می‌کنم که در این برنامه در اینجا سخت خواهد بود، اما اگر او فرصتی برای انجام آن داشته باشد، باید همه چیزهایی را که در مورد آنها صحبت کردیم، جدی بگیرد او می‌تواند سینه‌اش را در این مدت تغییر دهد. کریس کورمیر گفت.

در مورد دنیس جیمز، او معتقد است که شکست دادن واکر در نیویورک “تقریبا غیرممکن” است. او توضیح داد که برتون تنها در صورتی می‌توانست برنده شود که “نیک بهم ریخته و بیرون باشد.”

من نظر صادقانه خود را خواهم گفت، فکر می کنم شکست دادن نیک واکر در نیویورک پرو تقریبا غیرممکن خواهد بود.

من به شما توضیح می دهم که چرا: من می گویم تقریباً غیرممکن است زیرا شانس شما این است که نیک خراب شود و بیرون بیاید. این تنها شانس شما در این زمان خواهد بود. این را با کمال احترام می گویم چون فرم دارید.

اگرچه دنیس جیمز برتون را به خاطر فرمش می‌داند، اما نمی‌تواند سطوح و اعضای بدن وحشتناک واکر را نادیده بگیرد.

“بله، شما فرم بهتری دارید، اما بسیاری از افراد دیگر که نمی توانند او را شکست دهند، دقیقاً به این دلیل است که او این وضعیت را دارد و آن عضله مطلق را دارد، بنابراین او اندازه خود را شکست می دهد، بنابراین اگر 260 ساله هستید. …پس شانس بهتری داری چون هنوز بر تو غلبه می کند و این چیزی است که ما همیشه در مورد آن صحبت می کنیم، قوام آن کمتر است، اما وضعیت گرانیت و قسمت های وحشتناک بدن، فقط چیزی است که مردم دوست دارند ببینند. که

“این چیزی است که من به آن فکر می کنم، اما این چیزی است که فکر می کنم برای شما اتفاق می افتد. نزدیک تر از آن چیزی است که بسیاری از مردم فکر می کنند.” اضافه کردن دنیس جیمز.

نیک واکر درباره آماده سازی خود قبل از حضورش در نیویورک پرو صحبت کرده است. او اسپلیت‌های تمرینی به سبک دوریان یتس را به کار برد، جایی که معمولاً نتوانست رشد عضلانی را تحریک کند. از تمرینات قلبی مداوم تا تغییرات رژیم غذایی، واکر در سفر بدنسازی خود سنگ تمام نمی گذارد.

Steve Weinberger 2024 New York Pro در 18 می برگزار می شود. برنده بدون شک با شتابی فوق العاده چند ماه دورتر از شصتمین سالگرد مستر المپیا در سال 2024 ظاهر خواهد شد.

مربوط: نیک واکر 3 مکمل مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد و می گوید 6 هفته بعد پاها لاغرتر می شوند 2024 نیویورک پرو

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Muscle and Fitness تماشا کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/dennis-james-milos-sarcev-talks-2024-new-york-pro-debate/