سمیر بانوت: اگر هانتر لابرادا می‌خواهد برنده شود، باید او را “تا ته” کند – فیتنس ولت

طرفداران و آقای سابق المپیا سمیر بنوت برای تماشا هیجان زده هستند شکارچی لابرادا بازگشت به مرحله بدنسازی. در ویدیوی اخیر یوتیوب، بنوت در مورد پتانسیل لابرادا برای فصل 2024 و پیشرفت هایی که برای موفقیت در رقابت بعدی خود باید انجام دهد صحبت کرد.

به عنوان پسر ستاره بدنسازی لی لابرادا، طولی نکشید که هانتر لابرادا خود را در صدر لیگ حرفه ای IFBB تثبیت کرد. قبل از اینکه استعدادهای خود را به بزرگترین رویداد ورزشی سال برساند، لابرادا با یکی از بهترین و مشروط ترین حضورهایش تا به امروز در تامپا پرو 2023 بازگشت. او همچنین در تگزاس پرو شرکت کرد اما در راه رسیدن به طلا از جکد اندرو کوتاه آمد.

سال گذشته، لابرادا در المپیا 2023، رقابتی که قهرمان دو بخش، درک لونسفورد، برنده شد، ششم شد. Bennot با داشتن تمام ابزارهای مورد نیاز برای رقابت برای جام Sandow، توانست در مناطقی که لابرادا می‌تواند پیشرفت کند و حصول اطمینان از واجد شرایط بودن برای نمایش بزرگ در افق، جستجو کند.

سمیر بانوت در مورد پتانسیل هانتر لابرادا صحبت می کند و می گوید که او به اندازه کافی بزرگ است.

اگرچه بنوت اعتراف کرد که هانتر لابرادا در راه بوده است، او معتقد است که ستاره باز باید به جای اندازه، روی شرطی شدن، استحکام و ارائه تمرکز کند.

“من و شما او را در تامپا پرو دیدیم و او شگفت‌انگیز بود، او بهترین کسی بود که در این سال‌ها دیده‌ام. فکر می‌کنم اگر او در این وزن باقی بماند و به دنبال سخت‌تر باشد، چون به اندازه کافی بزرگ است، به اندازه کافی بزرگ است.”

من در حال حاضر طرفدار این ظاهر (از حالت مهمان) نیستم، بله او بزرگ و چشمگیر است، اما وقتی به سامسون نگاه می کنید او بسیار بلندتر است بنابراین در فصل خارج از فصل باید حدود 300 پوند وزن داشته باشد.

Bhanot نگران است که لابرادا به دلیل اندازه اضافی روی صحنه حجیم تر به نظر برسد.

“به نظر می رسد هانتر در حال حاضر بسیار آماده تر به نظر می رسد، اما باز هم، البته، اگر می خواهد در مسابقات برنده شود، ترجیح می دهم این فصل خارج از فصل باشد.

در حالی که اندازه نقش مهمی در بدنسازی باز دارد، بنوت معتقد است که هانتر باید صفحه ای از کتاب پدرش را بردارید و “با هماهنگی و متانت در جنگ پیروز شود.”

“بله، بازوان او بزرگ است، 23 اینچ.” او گفت دختران او پسر بزرگی است، واقعاً بزرگ. وقتی لی او را روی صحنه حمل می کرد و پوشک پوشیده بود، باورم نمی شد. باور نکردنی. قطعاً بسیار تأثیرگذار است.»

او تعادل بسیار خوبی دارد و دلیل اینکه من این را می گویم این است که هانتر بدن بسیار متعادلی دارد. شما در یک جنگ با هماهنگی و تعادل پیروز می شوید. اگر من به جنگ بروم که انگار در جنگ بزرگتر از شما هستم، فکر می کنم که ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.”

اگر لابرادا خود را وقف داشتن یک زمین صیقلی و صیقلی کند، بنوت معتقد است که این فرمول برنده او خواهد بود.

پدرش با شیمی و خطوطش در آن جنگ شرکت کرد و چند بار در المپیا نایب قهرمان شد، بنابراین از نظر من، اگر او شبیه‌های مشابه، تکنیک‌های مشابه و فوق‌العاده خرد شده را دنبال می‌کرد، منظورم فوق‌العاده خرد شده بود. با ظرافت ارائه، او برنده خواهد شد، من می گویم این انتخاب من است.

به گفته سمیر بانوت، لابرادا “فراتر از عظمت” شده است، با این استدلال که او نیازی به داشتن عضلات دوسر 23 اینچی ندارد.

“راستش من طرفدار بزرگتر و بزرگتر و بزرگتر نیستم، من طرفدار این هستم که به اندازه کافی بزرگ است و پاره شده است. خیلی بزرگ است. چرا به 23 اینچ نیاز دارید؟”

ببینید، من هنوز هم امروز به عکس های آرنولد نگاه می کنم و هنوز هم شگفت زده هستم. زمانی که آرنولد بزرگ بود، کمر کوچکی داشت، اما وقتی شما 300 پوندی و کمری 40 اینچی دارید، برای من این زیبا نیست. این زیبا نیست این بدنسازی نیست.”

سمیر بانوت که نام خود را در دوره ای که کمر باریک و زیبایی شناسی را پاداش می داد، بر سر زبان ها انداخت، معتقد است که زمان لابرادا بهتر است به جای اضافه کردن اندازه های بیشتر، صرف دوخت لباس شود.

سمیر بنوت می افزاید: به نظر من باید آن را زیبا نگه دارید. اشتباه نکنید، من از هانتر خوشم می آید، اما نظر من، کاری که او باید انجام دهد، این است که به شدت گریه کند و در جعل کردن مهارت بیشتری داشته باشد، اما او هنوز هم می تواند بهتر باشد او همچنان به صحبت های پدرش و کیت کلاین گوش می دهد، آنها متحدان کلیدی هستند و ورزش باستانی بدنسازی را درک می کنند.

ما می دانیم که امروزه به جرم بیشتری نیاز دارد، اما به یاد داشته باشید که هر چیزی بیش از حد می تواند معکوس عمل کند، بنابراین به اندازه کافی بزرگ است، پس از آن، دیگر هیچ نظری ندارید.

هانتر لابرادا علیرغم حضور در فصل خارج از فصل، تمرینات خود را متمرکز و فشرده نگه داشته است. او اخیراً با سام سولیک، اینفلوئنسر بدنسازی ارتباط برقرار کرده و او را در یک تمرین پاهای طاقت فرسا هدایت کرده است. لابرادا همچنین درباره تقسیم تمرینی جدید اصلاح شده خود برای سال 2024 صادق بود.

طرفداران و Bannout مشتاقانه منتظر بازگشت هانتر لابرادا به صحنه مسابقه هستند. او تا 15 سپتامبر 2024 فرصت دارد تا شرایط خود را برای جشن شصتمین سالگرد مستر المپیا، که از 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا برگزار می شود، کسب کند.

مربوط: Hunter Labrada نشان می دهد که چگونه یک جعبه غول پیکر بسازیم

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Labs Old School در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/samir-bannout-talks-hunter-labrada-beyond-big/