براندون کری حضور خود در مسابقات مستر المپیا 2023 را تایید می کند و پس از بستری شدن در بیمارستان بیانیه ای صادر می کند – Fitness Volt

پس از یک بازدید غیرمنتظره از بیمارستان و ترس از سلامتی، براندون کوری، رقیب شماره 1 اوپن مردان در حال آماده شدن برای حضور دیگری در المپیا است. مستر المپیا سال 2019 در ویدیوی اخیر اینستاگرام خود فاش کرد که امشب با شروع پیش داوری برای بخش آزاد مردان با بهترین بازیکن جهان روبرو خواهد شد.

براندون کری به عنوان یک آقای المپیا، یکی از دو مردی است که امسال این افتخار را روی صحنه کسب کرده است. قهرمان کنونی سال گذشته، هادی شوپن، همان هدفی را دارد که کری، دو بار برنده مستر المپیا شود. همه نشانه‌ها حاکی از یکی از بهترین عملکردهای کری تا به امروز بود که مربی او در پایان آماده‌سازی او به‌روزرسانی‌های تناسب اندام را اذیت می‌کرد. کری با عضله، شکل و حالتی که تازه پیدا کرده است، قصد دارد بیانیه ای بدهد.

روز پنجشنبه، باب سیچیریلو، نماینده ورزشکار در کنفرانس مطبوعاتی المپیا شرکت کرد و بمبی را پرتاب کرد. به گزارش صدای بدنسازی، کوری ممکن است به دلیل نگرانی های سلامتی از المپیا خارج شده باشد.

روزهای براندون کاری در خارج از المپیا
براندون کاری/اینستاگرام

براندون کری پس از نگرانی های بهداشتی بیانیه می دهد و در سال 2023 در مستر المپیا شرکت خواهد کرد.

در زیر می توانید بیانیه ای که براندون کری در مورد وضعیت سلامتی و رقابتی او برای مستر المپیا 2023 بیان کرده است را مشاهده کنید:

“اطلاعات زیادی در مورد اتفاقاتی که در این آخر هفته با من می گذرد وجود دارد. شایعات دیوانه کننده زیادی وجود دارد، اینترنت زندگی خاص خود را دارد. من خلاصه ای را به شما ارائه می کنم، من کمی تنگ نظر داشتم و همه چیز در من وجود داشت. گلو این آخر هفته و از بین نرفت، بنابراین می خواستم آن را بررسی کنم تا مطمئن شوم که اینطور نیست… اتفاق جدی برای من افتاده است.

“از آنجایی که خارج از شهر هستم، به اورژانس رفتم تا آنها متوجه شوند که چه مشکلی با من وجود دارد. البته شما می خواهید بدون ریسک غیر ضروری وارد نمایش شوید. پس از مشورت با همسرم، تصمیم گرفتیم که ما باید هر کاری می‌توانستیم انجام می‌دادیم تا مطمئن شویم که اتفاق جدی‌ای نمی‌افتد. من آنجا ماندم و همه آزمایش‌هایی را که روی من انجام دادند، انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که من زخم‌هایی دارم که نمی‌دانستم دارم.

براندون کری گفت: “من آزاد بودم که بروم، برای مسابقه آزاد بودم، و مطمئن شدم همه چیز بررسی شده است. بچه ها، من اینجا هستم و آماده هستم تا روی صحنه بروم.”

من همه ورزشکارانم را که در سطح بالا یا آماتور رقابت می کنند تشویق می کنم که مراقب خود باشند.

“من فقط باید مطمئن می شدم که مسئولیت دارم و می دانستم چه اتفاقی می افتد قبل از اینکه خودم را متعهد به رقابت در نمایش کنم. اکنون مجوز دارم، تمام بار از روی سینه ام برداشته شده است. من برای رقابت آزاد هستم و آماده هستم. برای نبرد

اگر کری در نهایت از المپیک امسال خارج شود، به طور جبران ناپذیری به کیفیت ترکیب اوپن لطمه می زند. همین چند روز پیش، نیک «جهش یافته» واکر به دلیل پارگی شدید همسترینگ مجبور شد نام خود را از این رویداد پس بگیرد.

ماه ها پیش، ممدوح السبیعی، قهرمان دو دوره پیشین، تصمیم گرفت از مسابقات کناره گیری کند تا بدنش استراحت کند و ریکاوری کند. و در حالی که به نظر می رسید ممکن است ما کری را نیز از دست بدهیم، خوشبختانه قهرمان سابق بازگشته و آماده ارائه بهترین عملکرد زندگی خود است.

با پوشش جامع ما هیجان مستر المپیا 2023 را تجربه کنید! از پیش داوری و خلاصه رویدادها گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق و نتایج نهایی، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در مرکز پوشش المپیا ما پیدا کنید: FitnessVolt.com/olympia. کار را از دست ندهید!


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/brandon-curry-confirm-compete-2023-olympia/