“او در همه چیز است” – تناسب اندام ولت

گرگ دوکت که به عنوان بدنساز مسابقه داده و به عنوان مربی کار کرده است، چشمی ورزیده دارد که اگر فردی از داروهای تقویت کننده عملکرد استفاده کرده است، تشخیص دهد. در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، گرگ دوکت به استفاده از استروئید در هالیوود نگاه کرد و توضیح داد که چرا فکر می‌کند دواین «راک» جانسون برای وارد شدن به بدن خود «خیلی‌ها» نیاز دارد.

جانسون به‌عنوان یک بازیگر پردرآمد و ستاره کشتی حرفه‌ای، به لطف شخصیت کاریزماتیک و اخلاق کاری سخت‌گیرانه‌اش در کانون توجه باقی مانده است. با این حال، با توجه به اندازه، تن ماهیچه‌ای و جزئیات بدنی، برخی از افراد جامعه تناسب اندام معتقدند که او برای به دست آوردن چنین ظاهر چشمگیری از پیشرفت‌ها استفاده کرده است. در میان آنها Greg Doucette است، که نه تنها “صخره” را به دلیل استفاده ادعایی خود صدا زد، بلکه بر تأثیر جدی آن بر طرفداران گسترده او تأکید کرد.

توجه سردبیران: نظرات بیان شده در زیر صرفاً نظرات افراد ذکر شده است. آنها بیانگر نظرات، باورها، یا تاییدیه های Fitness Volt، مشارکت کنندگان آن، یا نویسنده(های) مطالب نیستند. پلتفرم ما از دیدگاه های متنوع استقبال می کند و گنجاندن آنها به معنای تأیید یا تأیید نیست.

گرگ دوکت درباره دوپینگ در هالیوود و هیکل “مشکوک” گروه راک صحبت می کند

به گفته Greg Doucette، The Rock از داروهای تقویت‌کننده عملکرد برای ورود به بدنش استفاده می‌کند و می‌افزاید: “من حتی فکر نمی‌کنم مقدار کمی باشد. من خیلی فکر می‌کنم.”

“من از 1000 به 1 احتمال می‌دهم که او داروهای تقویت‌کننده عملکرد مصرف می‌کند و حتی به مقادیر کم هم فکر نمی‌کنم. من خیلی فکر می‌کنم. این نظر من است.”

من می گویم همه چیز تمام شده است. من می‌توانم بگویم در یک مقطع زمانی، می‌توان گفت شاید فقط درمان جایگزینی هورمون باشد، اما می‌توانم بگویم که بهترین هیکل خود را در 50 سالگی به دست آورید… در 30 و 40 سالگی به اندازه کافی سخت است، اما در 50 سالگی، بسیار مشکوک است.

اگرچه درخواست هایی برای پاکسازی The Rock وجود دارد، گرگ دوکت معتقد است که جانسون با سکوت طرفداران خود را متقاعد کرده است که کار درستی انجام می دهد.

او این کار را انجام می‌دهد زیرا خودش را متقاعد کرده است که این کار درستی است، زیرا ممکن است احساس کند – مثل اینکه دارد حرفش را باز می‌کند و می‌گوید من تستوسترون مصرف می‌کنم، ترین مصرف می‌کنم، فرض کنید او این را گفت. ممکن است فکر کند که میلیون‌ها طرفدارانی که او را دنبال می‌کنند همین کار را برای او انجام می‌دهند.» گفت: «می‌دانی، من در مورد آن صحبت نمی‌کنم.» این حرف را نزنیم، او فکر می‌کند این به جامعه لطف می‌کند، در حالی که من در واقع با دانش فکر می‌کنم. قدرت می آید

فکر می‌کنم اگر به مردم بگوید، نگاه کنید، من عالی به نظر می‌رسم، اما از این چیزها برای به دست آوردن این بدن استفاده می‌کنم و فکر نمی‌کنم شما از من کپی کنید، یا شاید بگوید، «من بدشکلی بدن دارم، و مردم می‌خواهند خوب به نظر بیایم.» به هر حال، فشار زیادی روی من وجود دارد که آن طرف را نگاه کنم، اما نمی‌خواهم همان مسیری را که من رفتم بروی، زیرا اگر 10 سال دیگر بر اثر حمله قلبی بمیرم چه می‌شود؟ فکر کنید که این تفاوت بزرگتر از ساکت نگه داشتن همه چیز است.

Doucet ادعا می کند که راک در صورت افشای چرخه استروئیدی ادعایی خود، حمایت مالی و نقش های فیلم را از دست خواهد داد. او همچنین از هالیوود به دلیل استفاده از مظنون انتقاد کرد و رژیم غذایی او را که شامل مرغ، کلم بروکلی و برنج بود، مورد تمسخر قرار داد.

“بدون شک، او حمایت های مالی خود را از دست خواهد داد، و احتمالا نقش های سینمایی را در هالیوود از دست خواهد داد. من فکر نمی کنم این به خودی خود قابل قبول باشد که بگوییم چه می خورید. اکثر ستاره های هالیوود از رژیم غذایی مرغ، بروکلی و برنج پیروی می کنند. و آنها چهار بار در روز ورزش می کنند.

Doucette استدلال می کند که اکثر مردم خارج از صحنه تناسب اندام فکر می کنند راک طبیعی است.

“من گفتم هیچ راهی وجود ندارد که فکر کنم این مرد عادی است (در ویدیوهای قبلی من). و بیشتر مردم فکر می کنند The Rock طبیعی است. اگر از افراد معمولی بپرسید. آنها مانند من ورزش را یاد نمی گیرند. اما وقتی از من پرسیدم مامان و بابا، آنها فکر نمی کردند که راک “او استروئید مصرف می کند. آنها هرگز آن را حدس نمی زدند. آنها هیچ ایده ای ندارند.”

او اضافه می‌کند که حتی اگر فردی چرخه، تمرین و رژیم غذایی دقیق The Rock را بپذیرد، 99 درصد از مردم از هیکلی مشابه او برخوردار نیستند.

«فرد معمولی فکر می‌کند شاید شما ساختار خود را دارید، و آنها فکر می‌کنند اگر استروئید مصرف کنید، ممکن است شبیه The Rock باشید.

اما حقیقت این است که حتی با 10 سال کار سخت، بهترین تمرینات و بهترین رژیم غذایی، 99 درصد از مردم حتی نیمی از The Rock را بدون توجه به آنچه که می خورند ظاهری زیبا ندارند.

جو روگان، کارشناس صنعت تناسب اندام، نظر خود را در مورد اینکه آیا The Rock از استروئیدها استفاده کرده است یا خیر، ارائه کرد. با توجه به اینکه برایان جانسون (شاه کبد) در معرض سیکل قاعدگی 10000 دلاری خود قرار گرفته است، روگان از The Rock خواست تا در مورد استفاده از او “تمیز” کند.

“صخره باید تا الان تمیز شده باشد. او باید در پاسخ به ویدیوی Live King ویدئویی بسازد، مانند “می خواهم با شما صحبت کنم زیرا راک دروغ می گفت”. شانسی در جهنم به بزرگی The Rock او پنجاه ساله است.

یکی دیگر از متخصصان در ارزیابی فیزیک، رونی کلمن برنده هشت دوره مستر المپیا است. او اخیراً درباره اینکه چرا معتقد است The Rock از داروهای تقویت کننده عملکرد استفاده می کند صحبت کرده است.

کلمن گفت: “او احتمالاً کمی اینجا و آنجا دارد، شما چیز زیادی نمی دانید.”

این تعریف در همه جای بدن او وجود دارد. “من ممکن است اشتباه کنم، اما می دانید … بسیار بعید است (عادی باشد).”

درست مانند ستاره بدنسازی سم سولیک، زمانی که The Rock از صحبت کردن در مورد PED امتناع می کند، طرفداران فقط شروع به پرسیدن سوالات بیشتری می کنند. در مورد گرگ دوکت، او 1000 به 1 متقاعد شده است که دواین جانسون با نام مستعار “راک” با پیشرفت هایی به فیزیک بدنی خود دست یافته است.

مربوط: فیل هیث بحث می کند که آیا راک ها از استروئیدها / TRT برای رسیدن به اندام استفاده می کنند یا خیر

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب راب مور تماشا کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/greg-doucette-the-rock-hollywood-steroids/