“رفتار کاملا منزجر کننده” – جوی سوول دو زن را صدا می زند که باسن مردی را در حین تمرین دست می زنند – فیتنس ولت

جوی ساول او با موضع گیری برای فروتنی در فضاهای تمرینی عمومی در دنیای تناسب اندام موج ایجاد می کند. جوی سول در ویدئویی که اخیراً در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، از دو زن به دلیل رفتار نامناسب آنها پس از اینکه باسن مردی را لمس کردند و به او خندیدند، انتقاد کرد.

جوی سوول به عنوان یک فعال برای بهبود فرهنگ ورزشگاه، اغلب به رفتارهای بی احترامی می پردازد که تجربیات ورزشگاه دیگران را تضعیف می کند. جوی سوول، از قرار گرفتن در معرض نامناسب در یک مرکز آموزشی عمومی گرفته تا حمله فیزیکی به یک ورزشکار، نمایش آداب بد ورزشگاه را تحمل نمی کند.

جوی سوول از دست زدن دو زن به باسن مردی در حین ورزش منزجر شده است

در یکی از جدیدترین تلاش‌های جوی سوول، او به دو زن پاسخ داد که نه تنها مردی را با دست زدن به باسن او در حین ورزش مورد تجاوز جنسی قرار دادند، بلکه آن‌ها و سایر تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از ناراحتی او خندیدند.

این رفتار زننده از سوی این دو زن است. این اتفاق هرگز نباید برای کسی، مرد یا زن، در ورزشگاه یا هر جایی رخ دهد.”

اما من می خواهم به چیزی توجه کنید، بعد از اینکه او را گرفتند و او به وضوح ناراحت شد، دو نفر دیگر چه می کنند؟ سول توضیح داد: “آنها شروع به خندیدن کردند و من می دانم که بسیاری از بچه ها می توانند با این موضوع ارتباط برقرار کنند زیرا این چند بار برای من اتفاق افتاده است.”

جوی سوول فاش می‌کند که این اتفاق در گذشته برای او افتاده است، جایی که نه تنها کسی به او بی‌احترامی کرده است، بلکه دوستانش به جای جدی گرفتن و نشان دادن حمایت، به سادگی می‌خندند. سول مطمئناً اعتراف می کند که این باشگاه پس از مشاهده رفتار آنها با مرد جوان، تمام تلاش خود را برای محرومیت مادام العمر این دو زن انجام داده است.

“آخری در یک بار محلی بود، وقتی رفتم تا به دوستانم بگویم چه اتفاقی افتاده است، آنها هم به من خندیدند. هیچ کس نباید اینطور دست خود را روی شما بگذارد. اما من به این باشگاه ورزشی، باشگاه 4 فریاد خواهم زد. چون با دیدن فیلم امنیتی فوراً این دو زن را مادام العمر ممنوع کردند پس از شما متشکرم.

سول سر پسر جوناس به خاطر زحماتش در ورزشگاه فریاد می زند و عذرخواهی می کند که باید قبل از خطاب به دو زن و گفتن به آنها که دست هایشان را حفظ کنند، این مصیبت را پشت سر گذاشته است.

“برای مرد جوان حاضر در این ویدئو، جوناس، بسیار متاسفم که این اتفاق افتاد. تو عالی به نظر می آیی برادر، به کار خوب ادامه بده. همه برو به او عشق نشان بده. و به دو زن جوان در این ویدئو، باید این کار را انجام دهی. بهتر است دست خود را حفظ کنید و به کار خود فکر کنید.

اگرچه آنچه جوی سوول می‌گوید ممکن است بدیهی به نظر برسد، بسیاری از افراد هنوز نمی‌دانند که چگونه باید در جمع محترمانه و مناسب رفتار کنند. اما همیشه هم به این صورت نیست. اخیراً یک زن جوان اعتراف کرد که با مردی که گوشی خود را با گوشی یکی از دوستانش اشتباه گرفته بود و در حالی که مشغول ضبط تمریناتش بود، برای آن ژست گرفته بود، رفتار خوبی داشت.

جوی سوول در حال حذف “فرهنگ سمی ورزشگاه” یک ویدئو در رسانه های اجتماعی است. تلاش شجاعانه او برای تبدیل مراکز ورزشی عمومی به مکانی امن تر و دلپذیرتر بیهوده نبود و حتی آرنولد شوارتزنگر نیز متوجه تلاش های او شد.

مربوط: جوی سوول زنی را بعد از اینکه برای محتوای OnlyFans چهار دست و پا شد از باشگاه بیرون می‌کند


منبع: https://fitnessvolt.com/joey-swoll-disgusted-by-gym-ladies/