دانا وایت، رئیس UFC می گوید که پس از اتخاذ پروتکل فوق بشری – Fitness Volt دوباره احساس 25 سالگی می کند.

دانا وایت او به سلامتی و طول عمر خود متعهد است، اگرچه میزان کاری که به عنوان مدیر عامل قهرمانی نهایی مبارزه (UFC) دارد را کم اهمیت نمی داند. وایت در ویدئویی اخیر در یوتیوب، طرفداران را از طریق پروتکل پیشرفتی که برای تغییر تناسب اندام و بهبود سلامت خود استفاده کرده بود، راهنمایی کرد.

رهبری یک شرکت رزمی چند میلیارد دلاری با سهم عادلانه ای از چالش ها همراه است، و در حالی که وایت چندین دهه وظایف خود را بر عهده داشته است، اگر بگوید هزینه ای ندارد، دروغ می گوید. سلامتی، تناسب اندام و آرامش روحی او به اولویت‌های اصلی تبدیل شد، به‌ویژه پس از اینکه گری برکا، زیست‌شناس انسانی پیشنهاد کرد که وایت تنها 10 سال از زندگی خود باقی مانده است.

پس از تغییر وضعیت سلامتی وی، هواداران پس از مشاهده پیشرفت فیزیکی وایت شگفت زده شدند. اکنون، وایت پس از رونمایی از پیروزی خود، طرحی را ارائه کرده است که چگونه توانسته به چنین تحول تناسب اندام الهام‌بخشی دست یابد.

دانا وایت، مدیر عامل UFC، اسرار دگرگونی تناسب اندام خود را با پروتکل فوق بشری به اشتراک می گذارد

وایت از زمانی که تغییرات عمده ای در رژیم غذایی، ورزش و روال ریکاوری خود ایجاد کرد، فاش کرد که آپنه خواب او بهبود یافته و اخیراً با مشکلات سلامتی کمتری دست و پنجه نرم کرده است.

“بنابراین ژوئن امسال سالی خواهد بود که من این سفر سلامتی را که اکنون در آن هستم آغاز می کنم. مشکلات مختلفی برای من اتفاق افتاد و من 10 سال است که با پزشکان صحبت می کنم. هیچ کدام نتوانستند هر یک از مشکلات من را حل کنید. از آپنه خواب، و من با پاهایم مشکل داشتم و مشکلاتی داشتم که متوجه نشدم دارم و حتی دکترها هم به من نگفتند.

وایت، گری بریکا را معمار پروتکل پیشرفت خود دانست.

“گری برکا، او باورنکردنی است، او یک زیست شناس انسانی است، و او زندگی شما را تغییر خواهد داد. من به هیچ یک از این چیزها اعتقاد نداشتم. ما در نهایت با هم ارتباط برقرار کردیم و او آزمایش خون داد و من را منفجر کرد. او گفت. 12 هفته به من فرصت دهید و من تمام زندگی شما را تغییر خواهم داد. طول نکشید 12 هفته است. بعد از چند هفته احساس بهتری پیدا کردم، انرژی بیشتری داشتم، شروع به خواب بهتر کردم، این لیست ادامه دارد و بر.

تجزیه و تحلیل سریع پروتکل پیشرفت Wyatt

  • بالش BMF
  • فرو رفتن سرد
  • نور قرمز درمانی
  • اکسیژن درمانی

بالش PMF

یکی از سنگ بنای پروتکل سفید خوابیدن بر روی یک تشک میدان الکترومغناطیسی تپنده برای بهبود روند بازیابی است.

دانا وایت گفت: “من در واقع این را روی تختم در خانه دارم. این به تخت شما می رود. دستگاه کنار آن اینجاست، شما آن را روشن می کنید و روی آن دراز می کشید. من هر شب روی آن می خوابم.”

گری بریکا توضیح می دهد: “PMF مخفف میدان الکترومغناطیسی پالسی است، که در واقع یک بار است. میدان الکترومغناطیسی پالسی در واقع همان چیزی است که ما از مادر طبیعت دریافت می کنیم و آن مغناطیس است.”

فرو رفتن سرد

در مورد غوطه وری سرد، وایت ترجیح می دهد جلسات سه دقیقه ای را در دمای 50 درجه ادامه دهد. او آن را “نسخه من از قهوه صبحگاهی” می نامد.

وایت می افزاید: “من وارد غواصی سرد می شوم. من برای سه دقیقه وارد گرمای 50 درجه می شوم.” به شما احساس باورنکردنی می دهد. این نسخه قهوه من در صبح است، چیزی که من را از خواب بیدار می کند، من را ادامه می دهد و به من انگیزه می دهد که ورزش کنم.

پرکا توضیح می‌دهد که فرو رفتن منظم سرما می‌تواند با تأثیر غیرمستقیم بر سطح انسولین و تحریک گرمازایی به کاربران کمک کند.

“فکر نمی‌کنم هیچ چیزی باعث شود برای مدت طولانی‌تری احساس بهتری داشته باشید. در واقع می‌تواند با تاثیر غیرمستقیم بر سطح انسولین، فعال کردن پروتئین‌های شوک سرد، فعال کردن ترموژنز یا چربی قهوه‌ای، و جایگزینی کالری با گرما علاوه بر “بهبود شما کمک کند.” خلق و خوی با ترشح اندورفین و دوپامین.

اکسیژن درمانی

وایت همچنین از ورزش همراه با اکسیژن درمانی به عنوان یکی از سلاح های مخفی خود در برابر پیری استفاده می کند.

دانا وایت می افزاید: «سپس اکسیژن درمانی انجام می دهم.

“این EWOT نامیده می شود، ورزش همراه با اکسیژن درمانی. این بر اساس یک اصل به خوبی مطالعه شده به نام اکسیژن درمانی چند مرحله ای است. اساسا، تنها چیزی که لازم است این است که یک غلیظ کننده اکسیژن گرفته شود و هوای 21 درصد اکسیژن گرفته شود و آن را به 93-93 متمرکز کنید. 95 درصد اکسیژن و یک کیسه 900 لیتری پر از 93-95 درصد اکسیژن را پر کنید.

برکا می افزاید: «شما این کار را فقط برای مدت زمان کوتاهی انجام می دهید.

نور قرمز درمانی

قبل از رفتن به باشگاه، وایت در یک جلسه درمانی 20 دقیقه ای با نور قرمز شرکت می کند.

مرحله بعدی تخت درمانی با نور قرمز است. من این کار را به مدت 20 دقیقه انجام می دهم. گرفتار دانا وایت.

گری بریکا توضیح می دهد که نور مادون قرمز و مادون قرمز نزدیک می تواند به درمان التهاب، بینایی و بهبود کلاژن و الاستین در بدن کمک کند.

درمان با نور قرمز یا photobiomodulation از نور مادون قرمز و نزدیک به مادون قرمز و طول موج های مختلف نور برای ایجاد اثرات متفاوت در بدن استفاده می کند. شناخته شده است که باعث کاهش التهاب، بهبود بینایی، بهبود کلاژن و الاستین و احیای پوست می شود.

برای فعال کردن میتوکندری، نیروگاه سلول برای بهبود متابولیسم بسیار خوب است. این یک راه عالی برای بهبودی است. این خشم در عملکرد ورزشی، ضد پیری و طول عمر است. این معمولاً 10 دقیقه در روز است اگر هر روز از آن استفاده کنید یا 20 دقیقه دو تا سه بار در هفته به نظر می رسد نقطه شیرینی است.

افکار فراق:

پس از دو سال استفاده از این اقدامات، وایت فاش کرد که دوباره احساس می کند 25 سال دارد.

وایت می افزاید: «این شروع تمرین من است. “زندگی من کاملاً تغییر کرده است. من فعال تر هستم. انرژی بیشتری دارم. در کار بازدهی بیشتری دارم. در زندگی پربارتر هستم، دوره. و به خدا قسم دوباره احساس می کنم 25 ساله هستم. ”

جدا از پروتکل موفقیت آمیز خود، دانا وایت در مورد استراتژی های دیگری که به تغییر بدن او کمک می کند، صحبت کرده است. شایان ذکر است، مدیر UFC یک روزه 86 ساعته در آب سوگند یاد کرد و اعتراف کرد که این امر باعث می شود که او احساس یک “ابر قهرمان” با بدنی دریده را داشته باشد.

وایت، 54 ساله، از تمام اقدامات ممکن برای مبارزه با روند پیری استفاده می کند. او پای پروتکل پیشرفت گری بریکا می ایستد که منجر به تغییرات عمده ای در کیفیت زندگی او می شود.

مربوط: تمجید میلوش سارسف، رئیس UFC، دانا وایت به خاطر هیکل پاره شده در 54 سالگی: “بدون بهانه”

ویدیوی کامل را از کانال یو اف سی یوتیوب در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/dana-white-feels-young-after-transformation/