ادی هال استرانگمن رکورد ماشین آلکس پریرا قهرمان UFC را شکست – Fitness Volt

ادی هال او ممکن است از مسابقات حرفه ای مردان قوی بازنشسته شده باشد، اما این مانع از آن نشده است که دیگر تلاش های تناسب اندام، مانند تمرین هنرهای رزمی را دنبال کند. در پست اخیر X، ادی هال فاش کرد که رکورد جنگنده MMA الکس پریرا را در دستگاه مشت شکسته است.

در جامعه مردان قوی، ادی هال یک شخصیت افسانه ای است که به خاطر نمایش قدرت باورنکردنی اش مشهور است. در سال 2016، هال با شکستن رکورد سنگین ترین ددلیفت معمولی با وزن 500 کیلوگرم (1102 پوند) نام خود را در تاریخ ثبت کرد. سال بعد، ادی هال عنوان معتبر قوی ترین مرد جهان را به خود اختصاص داد و جایگاه خود را در میان بزرگان تمام دوران ورزش های قدرتی تثبیت کرد.

در حالی که ادی هال از آن زمان از مسابقات مردان قوی دور شده است، او به تازگی هنرهای رزمی را آغاز کرده است. در سال 2022، مرد سرسخت وارد رینگ بوکس می‌شود تا با هافتور بیورنسون، که از زمان پیروزی هال در سال 2017 با او رقابت می‌کرد، زیرا بیورنسون احساس می‌کرد از او سرقت شده است. در نهایت، ادی هال با تصمیم متفق القول شکست خورد.

ادی هال همچنین اولین بازی غافلگیرکننده ای را در Pro Wrestling برای پسرش انجام داد که در آن او همه را با توانایی خود در شکست دادن همه حریفان شگفت زده کرد. علاوه بر هال، استعدادهای قدرتمند دیگری مانند برایان شاو تصمیم گرفتند آموزش هنرهای رزمی ترکیبی را آغاز کنند.

ادی هال قدرتمند، رکورد الکس پریرا قهرمان UFC را بر روی ماشین شکست

هال با نشان دادن قدرت خود، به سمت X حرکت کرد و در آنجا توانست بهترین نتیجه را از الکس پریرا، مبارز سبک وزن UFC، در دستگاه پانچ به دست آورد.

Edea Hall گفت: “رکورد 191 (هزار) است.

ادی هال پس از کسب 168000 امتیاز در ابتدا تلاش دیگری انجام داد و با کسب 208000 امتیاز رکورد قبلی 191000 امتیازی را کاملا شکست.

در دنیای UFC و کیک بوکسینگ، الکس پریرا به لطف قدرت، چابکی و استقامت باورنکردنی خود، عظمت را فریاد می زند. پس از مطرح شدن نام خود به عنوان یک ستاره ورزشکار رزمی به لطف پیروزی بر اسرائیل “آخرین سبکبندر” آدسانیا، طرفداران این ورزش به سرعت از او به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین مبارزان روی زمین حمایت کردند.

هال علاوه بر ضربه زدن چشمگیر خود، در حین مبارزه نیز این کار را انجام داد. با این حال، به نظر می رسد که “جانور” پس از خروج از مسابقات با شریک جنگی روسی خود ملاقات کرد. اگرچه او هوشیاری خود را از دست نداد یا آسیب دائمی دید، اما هال پس از ضربه شدید به سر، درخواست استراحت کرد.

حتی سال ها پس از بازنشستگی، قدرت ادی هال به طور مداوم مشهود است. اگرچه او ممکن است رکورد جهانی ددلیفت بار فیل را نداشته باشد، او همچنان با شاهکارهای تکان دهنده قدرت جهان را شوکه می کند.

مربوط: ادی هال قوی‌تر، “Pecs گرد” خود را در آخرین به‌روزرسانی بدنسازی به نمایش می‌گذارد


منبع: https://fitnessvolt.com/eddie-hall-punch-machine-record/