جرمی بوندیا در مورد پروتکل باروری، شروع تستوسترون و آرزوهای المپیک 2024 – Fitness Volt بحث می کند

پس از بازگشت موفقیت آمیز در المپیا 2023، آینده برای ژرمی بوئندیا روشن به نظر می رسد. در مصاحبه اخیر با فیل هیث، بوئندیا در مورد پروتکل باروری، استفاده از تستوسترون، آرزوهای المپیک و غلبه بر ناملایمات در طول زندگی حرفه ای خود از آسیب ها و بیماری صحبت کرد.

ژرمی بوئندیا به‌عنوان چهار بار قهرمان فیزیک مردان المپیا، قبلاً در این ورزش به عظمت دست یافته است، اما او همچنان آرزوی بیشتری دارد. بازگشت بسیار مورد انتظار او سال گذشته در المپیا 2023 پس از پنج سال دوری از صحنه، فراتر از انتظارات بود و نام های برتر این رده را به خود اختصاص داد. در نهایت او هشتم شد اما اورلاندو فلوریدا را با خوش بینانه ترک کرد.

با رایان تری، دارنده عنوان جدید هیکل مردان المپیا، بوئندیا برنامه‌های بلندپروازانه‌ای در پیش دارد. او 100 درصد مطمئن است که می تواند بزرگترین افتخار را در این ورزش به دست آورد.

جرمی بوئندیا در مورد سلامت، پروتکل باروری، استفاده از تستوسترون و اهداف المپیک 2024 صحبت می کند.

در سال 2021، بوئندیا اعتراف کرد که از وضعیت بدی رنج برده است و تاکید کرد که “وضعیت برای من واقعا تاریک شده است.” وی همچنین خاطرنشان کرد که علاوه بر زونا از ناحیه گردن و کمر نیز آسیب دیده است.

“این من نبودم. و این مسئله‌ای بود که همه دیدند. خانواده‌ام، پدرم، این انگیزه را از دست دادم. ذهنیت قهرمانی را از دست دادم. اعتماد به نفسم را از دست دادم. برای من واقعا تاریک شد، مرد. آمدن پشت و انجام این آمادگی بسیار ترسناک بود.” چون شکست خوردم، یک سال در طول کووید به طور کامل ورزش نکردم و سپس در سال 2021، گردنم و کمرم آسیب دید و قبل از دخترم زونا خیلی بدی داشتم. به دنیا آمد و من را هشت هفته بیرون نگه داشت.

در حالی که بوئندیا در انتظار فرزند دیگری بود، در مورد پروتکل باروری موفق خود صحبت کرد که شامل ترکیباتی مانند MK 677 (Ibutamoren)، IGF، TB 500 (Thymosin Beta-4) و BPC 157 بود.

“باید ترمز بگیرم و از راه دیگر بروم. بنابراین، می دانید، این چیزی بود که باید با آن کنار می آمدم و می پذیرفتم. با دیدن بدنم که به نوعی در آن مدت زمان کم رنگ می شود، منظورم این است که سه سال گذشته و نیم ماه و فقط انجام پروتکل باروری.”

من از HCG و کلومیفن استفاده کرده ام و البته از مواد دیگر Transcend، DHEA و غیره، BPC 157، TB 500، NAD گلوتاتیون نیز استفاده کرده ام. هیچ کدام از اینها واقعاً به شما در ساخت عضله کمک نمی کند. MK 677 و IGF اما هر چیز دیگری برای بهبودی و متعادل نگه داشتن همه چیز است. او گفت بوئندیا

بوئندیا که قبلاً 11 پوند اضافه کرده بود تأیید کرد که به مصرف تستوسترون بازگشته است.

بوئندیا می افزاید: “من دوباره تستوسترون دریافت می کنم. احساس بهتری دارم و کمی سایزم برگشته است و حدود دو هفته است که 10 تا 11 پوند افزایش یافته ام. بنابراین، به سرعت برمی گردد.”

در مورد فشارهای رسانه های اجتماعی، بوئندیا به سرعت متوجه شد که رقبا و تأثیرگذاران به جای جذب واقعی طرفداران با آسیب پذیری های خود، محتوا تولید می کنند.

“من واقعیت رسانه های اجتماعی را درک می کنم. مدتی طول کشید اما در نهایت واقعیت را درک کردم. من فقط عکس هایی را در جایی که ظاهر خوبی دارم ارسال می کنم. 10 عکس در باشگاه می گیرم و شاید یکی از آنها در اینستاگرام منتشر شود. در فصل خارج از فصل، چند نفر هستند که آنقدر محتوا دارند که در فصل خارج از فصل پست می‌گذارند، بنابراین هرگز نمی‌دانید که چه زمانی قرار است خراب شوند.

اینجاست که من احساس می‌کنم بسیاری از مردم احساس می‌کنند باید بدن خود را حفظ کنند یا در بدن خود بمانند یا کارهای خاصی را انجام دهند تا ظاهر خاصی داشته باشند زیرا این همان چیزی است که در رسانه‌های اجتماعی می‌بینند. “به همین دلیل است که من در طول سال در مورد مراحل مختلف خود و انواع مختلفی از شکل‌هایی که در آن هستم بسیار باز بوده‌ام، زیرا می‌خواهم این افراد درک کنند که استراحت کردن، استراحت کردن و پنج درصد چاق نشدن اشکالی ندارد. ”

و بوئندیا 100 درصد معتقد است که با اهداف عالی برای امسال، او می تواند رایان تری مدافع عنوان قهرمانی را تهدید کند.

من می دانم که چه چیزی می توانم به صحنه بیاورم، و اگر این 100% را به جرمی بوئندیا بدهم، رایان تری باید مراقب باشد.

“برنامه من این بود که یک یا دو سال دیگر فیزیک مردانه را انجام دهم و سپس کارم را در ال کلاسیکو به پایان برسانم. نه با انتظارات زیاد، اما به عنوان یک بدنساز شروع کردم. مثل یک بدنساز تمرین می کنم. من دوست دارم ژست بگیرم.”

اخیرا تلاش زیادی در خارج از فصل برای ژرمی بوئندیا انجام شده است. بوئندیا علاوه بر افزودن عضله با کیفیت به بدن خود، شدت تمرینات خود را نیز بالا نگه داشته است. او اخیراً در یک جلسه تمرین پشت سر شکست خورد و تأیید کرد که می‌خواهد قبل از المپیا در یک نمایش حرفه‌ای برنده شود، علیرغم داشتن مدرک مادام العمر.

من می خواهم قبل از اینکه به صحنه المپیک برگردم یک نمایش برنده شوم.

جرمی بوئندیا هنوز فاش نکرده است که کدام برنامه بعدی بدنسازی را در نظر دارد. صرف نظر از این، طرفداران بی‌صبرانه منتظرند تا او را در مستر المپیا 2024 روی صحنه ببینند، زمانی که این رویداد از 10 تا 13 اکتبر به لاس‌وگاس، نوادا بازمی‌گردد.

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Transcend در زیر مشاهده کنید:

مربوط: جرمی بوئندیا، قهرمان تناسب اندام مردان 4X، نکات تمرینی شدیدی را ارائه می دهد: “دستاوردهای خود را به سطح بعدی ببرید”


منبع: https://fitnessvolt.com/jeremy-buendia-fertility-and-2024-olympia/