دکتر روندا پاتریک توضیح می دهد که چرا در رژیم غذایی خود به پروتئین بیشتری نیاز دارید – فیتنس ولت

مصرف پروتئین یکی از بزرگترین نگرانی ها برای کسانی است که در صنعت تناسب اندام هستند. دکتر روندا پاتریک، کارشناس بهداشت و تغذیه، در ویدئویی اخیر در یوتیوب در مورد مزایای افزودن پروتئین بیشتر به رژیم غذایی صحبت کرد.

با بیش از 500000 مشترک در YouTube، دکتر روندا پاتریک به منبعی قابل اعتماد برای همه موضوعات مرتبط با سلامت، تغذیه و تناسب اندام تبدیل شده است. تخصص او در بسیاری از ظرفیت‌ها از کلاس‌های درس گرفته تا آزمایشگاه‌ها تا پادکست‌های محبوبی مانند The Joe Rogan Experience به نمایش گذاشته شده است.

دکتر روندا پاتریک به این موضوع می پردازد که چرا افزایش مصرف پروتئین مهم است

چه بهبود سلامتی، تناسب اندام یا عضله سازی، همه ما اهمیت پروتئین را در زندگی روزمره خود درک می کنیم. دکتر روندا پاتریک معتقد است که اکثر مردم امروز از خوردن پروتئین بیشتر سود می برند و می گوید که بدون آن، منابع آمینو اسید از ماهیچه ها گرفته می شود، که او آن را معادل «کشیدن زودهنگام از صندوق بازنشستگی» توصیف می کند.

بدون پروتئین کافی، دکتر روندا پاتریک تأیید می کند که بدن از آتروفی عضلانی رنج می برد، به خصوص برای افرادی که سبک زندگی فعال تری دارند.

پروتئین اسیدهای آمینه یا چیزی است که ما باید هر روز از رژیم غذایی خود دریافت کنیم، همانطور که گلوکز را به عنوان گلیکوژن در کبد و عضلات خود ذخیره می کنیم، چربی ها را به عنوان تری گلیسیرید در بافت چربی ذخیره می کنیم و در واقع اسیدهای آمینه را ذخیره نمی کنیم. اگرچه ماهیچه‌های ما ماهیچه‌های اسکلتی ما نوعی مخزن برای آن هستند، اما در دوره‌های روزه‌داری یا مصرف کم پروتئین، ما از ماهیچه‌های خود اسیدهای آمینه را می‌کشیم زیرا برای بقا ضروری هستند.

این بدان معناست که شما یک پروتئین مهم را از ماهیچه های خود بیرون می آورید و این باعث آتروفی عضلانی می شود.

برای جلوگیری از هر گونه آتروفی عضلانی، دکتر روندا پاتریک مطالعه ای را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد شما باید حداقل 1.2 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن و حداقل 1.6 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن اگر فعالیت بدنی دارید، مصرف کنید.

داده‌های متخصصانی مانند دکتر استوارت فیلیپس و دیگران، آنها شروع به بررسی چگونگی اندازه‌گیری از دست دادن پروتئین و تلفات اسید آمینه کردند، و معلوم شد که آن مطالعاتی که دهه‌ها پیش انجام شد از ابزارهایی استفاده می‌کردند که اساساً تلفات اسید آمینه را دست کم می‌گرفتند.» اسیدها.»

بنابراین مشخص شد که با استفاده از تکنیک‌های جدید و حساس‌تر، به منظور جلوگیری از بیرون کشیدن بدن از ماهیچه‌های اسکلتی برای دریافت آمینو اسیدها، حداقل مقدار پروتئینی که باید بخورید ۱.۲ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است که برابر است با 1.2 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن. بیش از 0.8 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، این فقط حداقل است، مانند حداقلی که برای جلوگیری از کشیدن عضلات بدن به آن نیاز دارید.

“آنها همچنین مطالعاتی انجام داده اند که به این موضوع پرداخته اند، “آیا از نظر بدنی فعال هستید؟ شما به عضلات خود آسیب می زنید، انرژی زیادی صرف می کنید، منظورم این است که اتفاقات زیادی رخ می دهد. و این عدد به 1.6 می رسد. گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن.

دکتر روندا پاتریک سپس بهترین راه برای گنجاندن پروتئین در رژیم غذایی از طریق گوشت حیوانات را توضیح داد. او توضیح می دهد که گیاهخواران و وگان ها باید پودرهای پروتئینی و سایر غذاها را اضافه کنند.

شما باید به دقت فکر کنید که از کجا می توانم پروتئین خود را تهیه کنم.

اگر گیاه خوار یا گیاهخوار هستید، فقط باید سخت کار کنید و پودرهای پروتئینی و چیزهای دیگر را تکمیل کنید تا ترکیب اسید آمینه خود را به دست آورید.

متأسفانه، زمانی که افراد پروتئین کافی مصرف نمی کنند، بدن اسیدهای آمینه را از سیستم اسکلتی خارج می کند که منجر به آتروفی عضلانی ناخواسته می شود.

“اگر واقعاً سعی می کنید به 1.2-1.6 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن برسید، این بسیار مهم است. این مقدار پروتئین زیادی است. در واقع پروتئین زیادی به خصوص برای افرادی که از نظر بدنی فعال هستند. ممکن است مشکلی باشد. چرا آیا این بسیار مهم است، دکتر روندا پاتریک توضیح داد: «خوب، اگر دائماً آمینو اسیدها را از ماهیچه‌های خود بیرون می‌کشید، مثل این است که زودتر از صندوق بازنشستگی خود خارج شوید.

اوج توده عضلانی ما احتمالاً در حدود 20 تا 30 سالگی است که به اوج توده عضلانی می رسیم. پس از 30 سال که به 40 می رسید، شروع به کاهش می کنید و سپس می دانید که به 50 بیشتر می رسید بنابراین کار دشوارتر می شود.

دکتر روندا پاتریک نشان می‌دهد که تمرینات مقاومتی و خوردن مقادیر مناسب پروتئین می‌تواند با ایجاد یک “مخزن” در اوایل زندگی به کاهش کاهش طبیعی توده عضلانی و قدرت کمک کند.

تمرین مقاومتی راهی برای تحریک سنتز پروتئین عضلانی و افزایش توده عضلانی و همچنین افزایش قدرت عضلانی است.

شما می‌خواهید در اوایل زندگی مانند صندوق بازنشستگی خود، یک مخزن توده عضلانی بسازید، زیرا بعداً در زندگی از آن خارج می‌شوید، حتی اگر در حال تمرین باشید، زیرا با افزایش سن، توده عضلانی و قدرت بیشتری را از دست می‌دهید. این فقط بخشی از روند پیری است، بنابراین هرچه بیشتر بتوانید از طریق تمرینات مقاومتی و اطمینان از دریافت پروتئین کافی با آن مقابله کنید، وضعیت بهتری خواهید داشت.

دکتر روندا پاتریک تنها ذهنی نیست که واجد شرایط صحبت در مورد مزایای مصرف کافی پروتئین است. اسطوره بدنسازی و متخصص سلامت آرنولد شوارتزنگر نیز به این موضوع پرداخت و تاکید کرد که افراد به پروتئین بیش از حد توصیه شده نیاز دارند:

شوارتزنگر به اشتراک گذاشت: «نقطه شیرین» مصرف روزانه پروتئین برای سلامت بالینی، ترکیب بدن و عملکرد ورزشی مستلزم آن است که روزانه 100 درصد پروتئین بیشتری نسبت به توصیه منسوخ شده RDA مصرف کنید.

همکار او، متخصص سلامت و تناسب اندام دکتر براد شوئنفلد، بر اهمیت دریافت پروتئین در اسرع وقت پس از ورزش توسط ورزشکاران تاکید کرد.

من می گویم، وقتی بدنسازان را تمرین می دهم، پروتئین خود را در اسرع وقت بعد از تمرین خود دریافت کنید، لازم نیست پس از اتمام آخرین ست خود، به شدت فشار بیاورید و ضربه بزنید، اما این جایی است که مقادیر اندکی افزایش می یابد. تفاوت بین برد و باخت در یک مسابقه.

با توجه به مزایای پروتئین برای عضله سازی و عملکرد، دکتر روندا پاتریک معتقد است که افراد به طور کلی از افزایش مصرف خود سود خواهند برد. برای کسانی که سطح تناسب اندام بالاتری دارند، نقش مهم تری در آتروفی عضلانی ایفا می کند.

مربوط: آیا پروتئین گیاهی به اندازه پروتئین حیوانی در عضله سازی موثر است؟ این چیزی است که کارشناسان می گویند


منبع: https://fitnessvolt.com/rhonda-patrick-protein-importance/