جرمی بوندیا پس از یک تصادف عجیب دویدن دچار پارگی تاندون آشیل شد

ژرمی بوئندیا ممکن است پس از آخرین شکست خود به زمان بیشتری دور از صحنه نیاز داشته باشد. در پست اخیر خود در اینستاگرام، بوئندیا فاش کرد که پس از یک تصادف عجیب دویدن، تاندون آشیل خود را پاره کرد. تا زمان نوشتن این مقاله، او مطمئن نیست که آیا جراحی لازم است یا خیر و اذعان می کند که برنامه تمرینی او تغییر کرده است.

از سال 2014 تا 2017، جرمی بوئندیا با کمر باریک و کمر بزرگش بر مسابقات قهرمانی فیزیک مردان المپیا تسلط داشت. با تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از بزرگترین رقبا در این رده، طرفداران ماهیت رقابتی و شخصیت صریح او را قدردانی کردند.

بازگشت موردانتظار او سال گذشته به نقطه بحث اصلی تبدیل شد و بوئندیا در المپیک 2023 ناامید نشد. پس از پنج سال وقفه، بوئندیا خود را در بین هشت تیم برتر جای داد و روشن کرد که این بخش بدون او نمی تواند ادامه یابد. در حالی که او برنامه های بلندپروازانه ای برای سال 2024 داشت، به نظر می رسد آرزوهای او به دلیل این آسیب اخیر متوقف شده است.

جرمی بوئندیا

جرمی بوندیا (منبع تصویر: اینستاگرام: @jeremy_buendia)

جرمی بوندیا تاندون آشیل خود را پاره کرد و مطمئن نبود که آیا جراحی لازم است یا خیر

با در خطر افتادن فصل بدنسازی 2024، جرمی بوندیا طرفداران خود را از مصدومیت و برنامه های خود برای آینده آگاه کرد.

“من کوه دیگری برای بالا رفتن دارم ⛰️

امروز کمی دویدن انجام دادم و از همان ابتدا پای چپم را کاشتم و احساس می‌کردم که پاپ است. بلافاصله فهمیدم که تاندون آشیل من است.

فکر نمی‌کنم هنوز واقعاً به من ضربه زده باشد، اما این چیزی است که برای آینده قابل پیش‌بینی با آن روبرو هستم.

من هم مانند هر چیز دیگری که با آن روبرو شده ام، از طریق آن مبارزه خواهم کرد.

هنگامی که بوئندیا با جراح ارتوپد ملاقات می کند، او و تیمش می توانند مسیر بعدی اقدام را تعیین کنند.

“بسیار خوب بچه ها، من تازه از بیمارستان برگشتم و نتایج سی تی اسکن را گرفتم و متأسفانه تاندون آشیلم را کاملاً پاره کردم. بنابراین، فردا با جراح ارتوپد وقت ملاقات دارم تا ببینم بعدش چه می شود. بد است. این دیوانه است. “

با توجه به وقایع اخیر، بوئندیا همچنان قصد دارد بالاتنه و پایین تنه خود را تمرین دهد و قصد دارد فقط از اکستنشن پاها استفاده کند.

“امروز صبح از خواب بیدار نشدم که انتظار چنین اتفاقی بیفتد، عجیب بود. فقط کمی بدوید و پاپ بزنید. احتمالاً کفش پیاده روی می کنم. باید ببینم آیا قرار است جراحی کنم یا خیر. “

هنوز هم می‌توانم بالاتنه‌ام را تمرین بدهم و شاید برخی از اکستنشن‌های پا را انجام دهم. اما بله، این چیزی است که ما اکنون با آن روبرو هستیم. شما باید با مشت ها غلت بزنید و به جلو ادامه دهید. “این تنها کاری است که می توانم انجام دهم.” گرفتار جرمی بوئندیا.

بدنسازان به بخش نظرات رفتند تا بهترین آرزوهای خود را برای بوئندیا در مسیر بهبودی اش بیان کنند:

اسکرین شات 085537 04 19 2024
اعتبار عکس: اینستاگرام: @jeremy_buendia

اسکرین شات 085504 04 19 2024

این چند ماه پرمشغله برای بوئندیا بوده است. او علاوه بر اهداف بدنسازی خود برای امسال، متوجه شد که در انتظار دومین فرزندش است. او اخیرا دوباره تستوسترون دریافت کرده و به آینده خود خوشبین بود و تنها در دو هفته 11 پوند اضافه کرد. بوئندیا معتقد است که 100 درصد توانایی شکست دادن رایان تری، قهرمان تازه تاجگذاری شده فیزیک المپیا را دارد.

اگرچه بوئندیا قصد داشت جایگاه خود را در استیج مستر المپیا 2024 به دست بیاورد، او می‌بالد که در مرحله مقدماتی یک عمر حضور داشته است. طول دوره ریکاوری او در رقابت بعدی او تأثیر خواهد گذاشت، اگرچه در حال حاضر علائم سؤالاتی پیرامون فصل بدنسازی او وجود دارد.

مربوط: جرمی بوئندیا در خارج از فصل 2024 جلسه تمرینی شانه خود را شکست داد


منبع: https://fitnessvolt.com/jeremy-buendia-ruptured-achilles-tendon/