“تفاوت بین ژست ها سخت است” – Fitness Volt

با نزدیک شدن به بزرگترین رویداد سال در بدنسازی در کمتر از شش ماه آینده، پیشکسوتان این ورزش مانند جی کاتلر در حال مطالعه صحنه باز مردان هستند. در آخرین پنل کاتلر، کاتلر با درک لونسفورد، آرنولد کلاسیک 2025 و نقاط قوت نیک واکر درباره تمرین صحبت می کند.

مسابقات مستر المپیا 2024 برای جشن گرفتن شصتمین سالگرد خود از 10 تا 13 اکتبر به لاس وگاس، نوادا بازخواهد گشت. در سال 2023، درک لونسفورد به عنوان اولین قهرمان مستر المپیا در دو دسته، با شکست هم تیمی هادی شوپن، تاریخ ساز شد. در همین حال، نیک واکر پس از پارگی ویرانگر در ساق پا و همسترینگ چند روز قبل از رقابت روی صحنه، از کناری تماشا کرد.

کسانی که امیدوارند اجرای نیک واکر را ببینند، دیگر نیازی به انتظار ندارند. او قصد دارد در 18 می در مسابقات حرفه ای نیویورک 2024 برنده شود تا جواز حضور در المپیا را تضمین کند. یک هفته قبل از آن رویداد، او در کنار لانسفورد و تعدادی از ستارگان اوپن در مسابقات قهرمانی سالانه حرفه ای پیتسبورگ به عنوان ستاره مهمان حضور خواهد داشت.

جی کاتلر در مورد نیک واکر “متفاوت” صحبت می کند و اینکه درک لونسفورد باید در آرنولد کلاسیک 2025 شرکت کند یا خیر.

پس از به دست آوردن فرصت برای تمرین با Lunsford، کاتلر تحت تاثیر تعهد خود به رژیم غذایی و تمرین قرار گرفت.

“درک درست در کنار من بود، او آنجا بود و مشخصاً کارش را عالی انجام داد. او آنجا بود، او حضور داشت. او هر روز که در نیوتک وقت داشت برای گرفتن غذا و تمرین استراحت می کرد.”

یکی از چیزهایی که به نظرم عالی بود این بود که درک لزوماً مقدار غذای مورد نیازش را نمی خورد، او هر روز بیرون می رفت و تمرین می کرد. از دست ندید ما از هواپیما خارج شدیم و پنجشنبه شب، جمعه شب، شنبه شب، یکشنبه شب تمرین کردیم. گرفتار جی کاتلر.

کاتلر از لانسفورد در مورد رقابت در آرنولد کلاسیک 2025 سوال کرد، اما قهرمان دو بخش فقط به مستر المپیا ابراز علاقه کرد که او آن را “انتخابی هوشمندانه” می دانست.

می دانید چه خنده دار است، من از او پرسیدم (اگر می خواهد آرنولد کلاسیک 2025 را انجام دهد) و پاسخ او کاملاً این بود که “من باید به المپیا بروم.” او فقط به المپیا فکر می کند انتخاب هوشمندانه فقط به این دلیل که پول وجود دارد.

اگر قرار بود او در المپیا در دوی 400 متر برنده شود و به عنوان آقای المپیا انتخاب شود تا بتواند به عنوان مهمان حضور پیدا کند.

در مورد نیک واکر، کاتلر مواضع قوی و تغییر روی صحنه را به هیولای جمعی نسبت داد.

“من در حال حاضر نیک واکر را در سطح متفاوتی نسبت به بسیاری از بازیکنان قرار دادم. فکر می کنم در 18 مه درست خواهم بود زیرا نیک… او فقط یک پسر متفاوت است. او توافق خوبی دارد، چارچوب او مورد انتقاد قرار گرفته است. بسیار است، اما مواضع او بسیار قوی است.”

فکر می‌کنم او در انتقال‌ها نیز خودش را گم نمی‌کند، زیرا این بدیهی است که بزرگترین دستاورد است، به خصوص با آن مرد، آنها در مورد میانه‌بخشی او صحبت می‌کنند، اما فکر می‌کنم که او روی ارائه از این نظر کار می‌کند از ژست‌ها.»

اگرچه کاتلر اذعان می‌کند که واکر به‌عنوان یک رقیب آشکار با معایب ژنتیکی مواجه است، اما از حضور او در ماه‌ها دور از مستر المپیا 2024 خودداری می‌کند.

کاتلر می افزاید: «او مبتلا به سندرم ناصر است، درست است که او نیم تنه بلندتر و پاهای کوتاه تری دارد.»

این اولین باری نبود که جی کاتلر همزمان درک لونسفورد و نیک واکر را به بازی گرفت. او اخیراً درباره تعهد لانسفورد به تمرین و اینکه چرا معتقد است «جهش یافته» می‌تواند عنوان مستر المپیا را در سال 2024 «برنده» شود، صحبت کرد.

طرفداران این تجمل را خواهند داشت که این دو را در پیتزبورگ به عنوان میهمان تماشا کنند. کاتلر مشتاقانه منتظر تلاش واکر برای کسب بزرگترین افتخار این ورزش است، اما تصدیق می کند که ابتدا کاری برای انجام دادن در نیویورک پرو دارد.

مربوط: جی کاتلر در مورد خوردن ۷ وعده غذایی در روز در زمان اوج مصرف صحبت می‌کند و می‌گوید غذا سخت‌ترین بخش بدنسازی است.

ویدیوی کامل را از کانال YouTube JayCutlerTV در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-discusses-nick-walker-derek-lunsford/